Esk, Yndew & Wenser

Supertje: Wat lief zo'n kerel :) Wel mooi dat je het allemaal kunt relativeren!
Dan zal je zeker wel heel moe gweest zijn!

Wenser: Idd vreemd verhaal, je zou bijna denken dat hij iets te verbergen had....? Nouja, gelukkig is het allemaal goed afgelopen, al kan zoiets je nog best lang angst aanjagen. Ik heb jaren geleden een ongeluk gehad en rem nog steeds af als ik denk dat anderen niet gaan stoppen oid.
Hoe oud is Hidde nu alweer? Gaat t allemaal goed met de bv...altijd best een heel gedoe om daar in gesettled te raken he?

Hello dames!

Even een bericht vanuit mijn kant.
Moest behoorlijk wat terug lezen en ik hoop niet dat ik nu iemand vergeet anders excuus zwangerschapsdementie in zeer vergevorderd stadium :)

@wenser
Jeetje mina wat een verhaal jow! Je schrikt je rot ik zou ook raar hebben staan kijken van de manier waarop die vent het heeft opgelost...very apart...
Als de schade maar betaald wordt en jullie niet met de gebakken peren zitten is dat een fijn idee!
Maar dat is gelukt las ik!

@supertje
Ik wist niet dat je zoveel 'ellende' met je kindjes had jow...super vervelend!! Maar er zal vast veel liefde gegeven worden :) Wat ontzettend fijn dat je een man hebt die zo met je meedenkt! Die zijn ook maar zeldzaam hahaha gelukkig heb ik er ook eentje ;-)
Spannend deze week voor je, wie weet als je het zo van je afzet is het ineens hocus pocus ei bevrucht :p
Maar de tijd gaat snel...we zitten al in februari... bijna april en iui tijd voor jullie...

@sparkle
Hou je het nog vol?? Ik ben nu ook echt aan het aftellen...maak allerlei lijstjes met dingen die ik nog MOET doen voor ik ga bevallen het is echt hilarisch!! Mijn man vind het minder maar je kunt hier in huis echt van de vloer eten inmiddels...
Vanavond heb ik nog grotendeels beneden opgeruimd en gepoetst en morgen het echte werk, inclusief dweilen, ramen zemen, stoffen, stofzuigen heel de rattaplan!!
Ook heb ik vandaag mijn allerlaatste schoolopdracht afgemaakt, zodat ik nu ultieme rust in mijn hoofd heb.

Morgen eens bellen naar de huisarts of ze mijn urine nog eens willen nakijken, de antibiotica is nu afgelopen maar de buikpijn nog niet geheel over.
Wie weet sparkle piep ik je nog net voor hahaha dat zou vreemd zijn!!!

Veel succes de komende weken en we spreken elkaar :)

Groetjes/liefs,

Annemarie

@sparkle je krijgt wat je kan dragen, nooit meer. En het ligt allemaal toch niet in onze handen. Ik vertrouw op mijn geloof. Dat ik 2 kinderen heb gekregen is al een zegen. Ze zijn ons niet voor niks toevertrouwd. Al moet ik zeggen dat het met de tweede best weleens lastig is. Maar ook daar zal ik Zijn hulp bij krijgen. Vandaag ging het trouwens best goed. De huisarts heeft speltherapie voorgesteld. Om zijn triggerpunten te vinden. En als dadelijk de oudste naar school gaat en ze kunnen weer lekker naar buiten, zal het best beter gaan.

@annemarie31 de oudste heeft een schedel reconstructie gehad en de tweede was een absolute huilbaby. We hebben al heel wat gehad hier ja. Volgens mij heb ik dat hier al meer verteld.
Ik heb inderdaad een heerlijke vent. En er is niks spannendst aan deze NOD. De tekenen zijn weer duidelijk. Laat maar weer komen.

Wat fijn dat je zoveel in je geloof kunt rusten....zal niet altijd makkelijk zijn!
Ik ben het helemaal met je eens. Vind het best bijzonder, ik heb nu al meerder online vriendinnen die geloven, terwijl ik in het dagelijks leven soms het idee heb dat er niet veel zijn die zo denken :)
Hoop dat je enigszins ontspannen deze nieuwe MM in kunt gaan...het is jullie zeer gegund!

@ Annemarie: ja t idee dat de baby nu echt bijna moet komen is toch wel heel raar en ook wel een beetje zenuwslopend, bij ieder pijntje of harde buik denk ik, zal het al wat zijn?
Vandaag weer bij de gyn geweest en verder niets bijzonders gebeurt. Mag volgende week weer terug komen, dan zal hij misschien wel wat gaan proberen neem ik aan. Hij is echt zo'n droogkloot: zit ie ff aan mn buik te voelen. "It shouldn't be too too long anymore...." hmmm...ja zoiets hoop ik ook ;-)
Jij ook heel veel success, jij hoort volgende week woesndag meer toch? Hopelijk valt het allemaal best mee met de groei van je baby...wow, zoveel energie heb ik echt niet meer, om alles schoon te maken, ik kan echt bijna niet meer bukken! Ik heb wel erg nesteldrang gehad, maar gelukkig kan ik het nu ook n beetje meer laten rusten. Heb nu om de week ook 3 uurtjes hulp, dus dat helpt me wel!
We zullen zien wie er eerst komt! ;-)

@supertje
Balen...je zal het zeker wel eens eerder verteld hebben sorry dat ik dat vergeten ben :)

@ sparkle
Lekker jow hulp!! Mama komt volgende week donderdag bij mij op visite...maar ik heb vandaag samen met mijn lieve man alles aan kant gemaakt, dit is sowieso wekelijks normaal bij ons, maar nu ook echt extra dingen :)
Kom toevallig net van buiten ik heb de ramen toch maar even gezeemd hahaha!
Nu heb ik een geweldig ding van mijn moeder gekregen van HaRa, een trekker en sopper in 1, je maakt die vochtig er zit speciaal spul bij waar je maar 1 druppeltje van nodig hebt...je sopt de ruit in en met een beetje druk trek je hem meteen ook af! Doekje erbij om even de randen netjes te drogen klaar :)

Heerlijk huisje schoon nu ff op visite bij de opa van Bas...

Liefsss

Ja supertje, jullie hebben het inderdaad niet makkelijk. Gelukkig dat je in je geloof steun vind. Heb ik ook gehad, tijdens mijn burnout en tijdens het hele zwanger schapstraject.
Wat een schoonmaakkriebels bij jullie zeg ;-) Maar geef er lekker aan toe, na de bevalling kom je er even wat minder aan toe. Ik ben ongeveer de hele week bezig met de dagelijkse schoonmaakdingen, die ik normaal samen met mijn man op zaterdagochtend doe ;-)
Hidde is u 7,5 wk en doet het goed. BV gaat ook goed, alleen echt om de drie uur en als ik geluk heb een keer om de 4, maar dat is zeldzaam. Daarmee heb je ongeveer 2 a 2,5 uur om iets te doen. Dus alleen op pad of wat langer slapen zit er nog even niet in. Maargoed hoort erbij. Flesje met gkolfde melk werkt nog niet echt, maar we oefenen elke dag even.
Ga nu met Fem cakjes bakken, ze zit al een kwartier aan mijn hoofd te zeuren dat ik dat beloofd had:)
groet,Laura

Fijn dat het zo goed gaat Wenser! In het begin altijd even pittig en tijdrovend he, de borstvoeding. Maar t is ook wel weer mooi.
En....de cakejes lekker geworden? Hebben ze zo nodig he om ook even special iets leuks te doen samen maar niet altijd makkelijk om het ook echt voor elkaar te krigjen :) @Annemarie, lekker hoor je huisje even helemaal schoon. ppfff...ik heb nu niet zoveel puf meer om echt iets goed op te ruimen hoor...

Ja de cakejes waren prima. Ze waren voor mijn werk, daar ben ik gisteren langs geweest met Hidde. Reuze verwend: een driewieler, loopfiets (vanaf 2 jr) én loopwagentje voor 10 mnd. Niet normaal, wat hebben ze allemaal veel gegeven zeg. Maar je voelt je wel gewaardeerd dan.
Ik schreef trouwens dat Hidde 7,5 wk was, maar zo snel ging het ook weer niet, hij is vandaag 7 weken geworden. Goh, wat gaat dat hard. Het is inmiddels wel alsof hij hier echt hoort, alsof ie er altijd is geweest. Hoewel ik nog steeds ook wel verwonderd achter de kinderwagen kan lopen hoor ;-)
Vraagje trouwens, hebben jullie nog tips om hem overdag in zijn bedje te laten slapen? Het is echt heel lastig, hij gaat helemaal over zijn toeren als ik hem moe erin leg. Soms leg ik m slapend weg en dan is ie na 20 minuten wakker. Terwijl hij in de wagen, in de auto, in de draagdoek en op je arm of borst heel lang kan slapen en hij heeft dat ook nodig. 's nachts gaat het beter, dan slaapt ie vrij snel weer in na de voeding. Heb m nu net weggelegd, nadat ie 3 x een half uur en 1 x 1,5 uur heeft geslapen vandaag. Hij was echt moe. Hopen dat ie nu zijn nachtritme oppakt, en ook na de nachtvoedingen gaat slapen. Ik ben zo moe en ook nog ziekjes (verkouden, rillerig, geen stem). Dus ik ga gauw liggen, zodat ik nog wat uurtjes meepak ;-)

Terug
Bovenaan