Hey dames!
@supertje
Ja dan ben ik al bevallen idd, ik heb het nog nagevraagd die bacterie was gelukkig geen streptokokken...
Van de week weer twee keer aan de ctg gehangen en allerlei onderzoeken in verband met minder leven. Je schrikt je iedere keer de rambam ben gewoon blij als er woensdag knopen worden doorgehakt.
Spannend voor jou april ik ga sowieso met je mee zwangeren hahaha
@wenser ssstt stil over cakejes! Ik heb zo'n vreetmanie momenteel...het is dat ik niet zo makkelijk van de bank kan opstaan want anders XD
Leuk is dat he om gezellig met je dochter te doen heb ik ook onlangs gedaan maar dan zandkoekjes
Wat een gedoe even met Hidde, maar dat gaat zeker goed komen
@sparkle
Hoe gaat het? Hou je alles nog een beetje vol? Ik ben wel enigszins zenuwachtig...voor de bevalling...want als ze gaan inleiden met 37 weken dan mag de bevalling nog op de natuurlijke manier...toch maar even perineum olie gebruiken denk ik hahaha
Wat kan ik toch een muts zijn echt...
Woensdag weet ik als het goed is meer! Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte...
Ik merk wel dat ik toe ben aan wakker worden in de nacht niet voor het onnozele piessen maar luiers verschonen en voeding geven, ook gewoon weer meer je eigen lichaam terug krijgen zonder die 'bejaarde' klachte. Toch ik geniet nog enorm van het trappen in mijn buik en prijs me gelukkig dat ik dit nog mag meemaken...
Fijne zondag nog!
Groetjes liefs
Annemarie