Spannend allemaal weer Supertje, en natuurlijk gaan we helemaal met je meeleven als t voor jullie weer gaat lukken!!
@Annemarie...oe spannend, ik maak me ook altijd heel snel zorgen als ik minder leven voel, maar als ik me er dan op focus, valt het toch steeds weer mee!
Gisteren was de uitgerekende dag, maar nog geen baby hoor..! Vanmiddag had ik voor t eerst een beetje slijm met bloed (sorry voor de details) dus wie weet zit het toch een beetje te rommelen. Ook al een paar avonden gedacht dat ik misschien wel al weeen had, maar als ik dan ging slapen werd ik gewoon weer de volgende morgen wakker en was alles weer rustg.....
Het zal nu niet lang meer duren, maar vind die onzekerheid wel vervelend, want kijk ook wel een beetje tegen de bevalling op hoor! Maar de tweede is volgens mij toch altijd heel anders dan de eerste....ging bij mij zoveel beter! Hopelijk bij jou ook! spannend wat ze woe gaan zeggen!
Hier morgen weer naar de gyn. dus dan zal ik hopelijk iets meer horen, of kijken of hij zou willen strippen....
Heel herkenbaar hoor, om t zat te zijn, al moet ik denk straks ook wel weer erg wennen aan die mini luiertjes en voeden etc...maar ik kijk er nu zo heeeel erg naar uit om te zien hoe ons kindje er uit ziet! Onze twee kids zijn echt tegenovergesteld dus ben heel benieuwd!
@ Wenser; fijn dat het nu beter gaat...ze moeten toch soms gewoon even wennen en hopelijk dus idd maar tijdelijk!