Esk, Yndew & Wenser

In zijn bedje is het koud en stil. En het beweegt niet. Lekker bedje opwarmen met een kruik, radio zachtjes aan. Of zoals ik weleens wanhopig bij de tweede deed, stofzuiger aan. Wat heb ik dat kamertje veel gestofzuigd. Daar werd hij rustig van. (Hij huilde 10 tot 14 uur gemiddeld per dag) en als je hem slapend weg legt?

Dacht idd ook meteen aan een kruikje in bed leggen om voor te verwarmen. En wij hebben bij allebei ook altijd 'ingebakerd' niet echt de officiele manier, maar in de doeken wat strakker vast gebonden zodat ze wisten dat het tijd was om te slapen. Verder moet ie misschien gewoon aan wennen, dus altijd in bedje als hij slaapt, maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan ;-)

Ja kruikje doen wij wel 's nachts. Misschien ook maar overdag doen. We hebben wel een puckababy, maar ik weet niet of dat nog past. Hij groeit hard. En het is bij hem niet dat hij zichzelf wakker maait. Dat had Femke wel, bij haar hebben we wel heel veel met de puckababy gewerkt. Vandaag voor het eerst sinds een week 1,5 uur achter elkaar in het ledikant geslapen. Heerlijk was dat. Nu ligt ie alleen weer te gillen.
Geluid werkt inderdaad wel beter dan stilte. De box vind ie wel leuk vanwegge het geluid beneden. Het zal wel een tijdelijk iets zijn...
Ga m nu maar even troosten. Hij gaat echt over de rooie.

Ze gaan hier nog steeds met het muziekje van de babyfoon slapen. En als ze in de auto in slaap vallen verwarmen we het bedje ook voor. Al komt dat zelden voor. Wij hebben ook nooit stil gedaan en lopen nog gewoon de kamers op. Even was wegleggen enz. Bij de oudste was het geen probleem, die sliep overal. Maar de tweede was een ander verhaal en we hebben uiteindelijk een kleine radio neergezet die zachtjes aanstond. Net genoeg om de stilte weg te halen. succes!

Owja nog vergeten. Gisteren afspraak gemaakt bij de gyn. 10 april gaan we de mmm weer in. Nu inderdaad een cyclus gehad van 32 dagen. Dus het wisselt nogal. Dus jullie zijn dan al bevallen allemaal..... Hopelijk zwangeren jullie met mij mee, mocht het nog lukken

Hey dames!

@supertje
Ja dan ben ik al bevallen idd, ik heb het nog nagevraagd die bacterie was gelukkig geen streptokokken...
Van de week weer twee keer aan de ctg gehangen en allerlei onderzoeken in verband met minder leven. Je schrikt je iedere keer de rambam ben gewoon blij als er woensdag knopen worden doorgehakt.
Spannend voor jou april ik ga sowieso met je mee zwangeren hahaha

@wenser ssstt stil over cakejes! Ik heb zo'n vreetmanie momenteel...het is dat ik niet zo makkelijk van de bank kan opstaan want anders XD
Leuk is dat he om gezellig met je dochter te doen heb ik ook onlangs gedaan maar dan zandkoekjes :)
Wat een gedoe even met Hidde, maar dat gaat zeker goed komen :)

@sparkle
Hoe gaat het? Hou je alles nog een beetje vol? Ik ben wel enigszins zenuwachtig...voor de bevalling...want als ze gaan inleiden met 37 weken dan mag de bevalling nog op de natuurlijke manier...toch maar even perineum olie gebruiken denk ik hahaha
Wat kan ik toch een muts zijn echt...
Woensdag weet ik als het goed is meer! Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte...
Ik merk wel dat ik toe ben aan wakker worden in de nacht niet voor het onnozele piessen maar luiers verschonen en voeding geven, ook gewoon weer meer je eigen lichaam terug krijgen zonder die 'bejaarde' klachte. Toch ik geniet nog enorm van het trappen in mijn buik en prijs me gelukkig dat ik dit nog mag meemaken...

Fijne zondag nog!

Groetjes liefs

Annemarie

Spannend allemaal weer Supertje, en natuurlijk gaan we helemaal met je meeleven als t voor jullie weer gaat lukken!!

@Annemarie...oe spannend, ik maak me ook altijd heel snel zorgen als ik minder leven voel, maar als ik me er dan op focus, valt het toch steeds weer mee!
Gisteren was de uitgerekende dag, maar nog geen baby hoor..! Vanmiddag had ik voor t eerst een beetje slijm met bloed (sorry voor de details) dus wie weet zit het toch een beetje te rommelen. Ook al een paar avonden gedacht dat ik misschien wel al weeen had, maar als ik dan ging slapen werd ik gewoon weer de volgende morgen wakker en was alles weer rustg.....
Het zal nu niet lang meer duren, maar vind die onzekerheid wel vervelend, want kijk ook wel een beetje tegen de bevalling op hoor! Maar de tweede is volgens mij toch altijd heel anders dan de eerste....ging bij mij zoveel beter! Hopelijk bij jou ook! spannend wat ze woe gaan zeggen!
Hier morgen weer naar de gyn. dus dan zal ik hopelijk iets meer horen, of kijken of hij zou willen strippen....
Heel herkenbaar hoor, om t zat te zijn, al moet ik denk straks ook wel weer erg wennen aan die mini luiertjes en voeden etc...maar ik kijk er nu zo heeeel erg naar uit om te zien hoe ons kindje er uit ziet! Onze twee kids zijn echt tegenovergesteld dus ben heel benieuwd!

@ Wenser; fijn dat het nu beter gaat...ze moeten toch soms gewoon even wennen en hopelijk dus idd maar tijdelijk!

Terug
Bovenaan