Esk, Yndew & Wenser

Oh Sparkle, dat klinkt als het begin. Spannend. Ik had juist het tegenovergestelde met de tweede bevalling. Het begin ging prima, maar het laatste half uur vond ik een stuk zwaarder. Details na julllie bevallingen hahaha. Nou vond ik ze allebei niet heel erg heftig. 7 en 3 uurtjes. Dus geef mij er nog maar 10 hoor.

Succes allebei!

Oeww sparkle! Bij mijn zusje begon het toen vrij snel daarna de bevalling! Hihi
Ik heb natuurlijk maar 1 vergelijking dus ik heb er geen kaas van gegeten haha
Hoe zou die vrouw van 19 kids en still counting bevallen? Die komen er zo uitvallen lijkt mij XD
Heel veel succes iig!!

@supertje ik ben blij dat je nog geen details geeft aangezien ik een beelddenker ben muahahaha

Liefss

Pff...zenuwslopende tijd hier!
Ben gisteren gecheckt en had 3 cm en veel te hoge bloeddruk, naar het ziekenhuis voor een ctg, maar uitelndelijk lijkt alles rustig.
Arts had al gezegd dat ik gistren of vandaag ingeleid moest worden vanwege de bloeddruk. Gisteren heel veel ook echt regelmatige weeen, heel de nacht geslapen met half weeen die iets sterker warden. Vanochtend alles weer rustig....zucht.
Moest weer voor een ctg en bloeddruk was nog weer hoger,...maar toch naar huis gestuurd omdat er geen plek is! Kan vanavond of morgen gebeld worden als er wel plek is, maar hij dacht dat ie ws morgen ook nog druk was....zucht....
Nog wel steeds af en toe een wee en wat bloederige afscheiding, maar lang niet zo actief als gisteren....
Deze week zal het toch een keeer moeten komen. Zo vervelend die onzekerheid! Je weet dat iets zwaar en pijnlijks door moet maar zit er maar steeds tegen op te kijken....

Jeetje sparkle! Dan zal het nu niet lang meer duren... spannend man maar wat een gedoe zo ik snap wel dat je zoiets hebt van pffff
En ja het is zwaar en pijnlijk zou alleen wel fijn zijn als er meer duidelijkheid is!
Succes!

Liefs

Oeiiiiii spannend meis. Duimen gaan aan hier. Ik zag er ook tegenop, maar dacht steeds: het is hoogstens een etmaal lijden en dan klaar. En het was uiteindelijk 4 uur lijden. En daarna vergeet je het toch weer een beetje. Sterkte allebei, ook Annemarie.En ja het is heerlijk als je de oudemensenkwaaltjes achter je kunt laten :--)
Supertje: natuurlijk leef ik gewoon weer me je mee hoor!!! Wat denk je wel niet hihixx

Ik ben zo absoluut niet zwanger hahahha. Ik ben vergeten denk ik of het nou zo'n hel was. ( ja dat laatste kwartier bij de tweede) maar nou had ik redelijk eenvoudige bevallingen. Ik doe dat liever dan naar de tandarts.

Vanochtend om 1 uur is onze dochter Naomi geboren!
Na dagen weeen en wachten braken om 11 gisteren avond mn vliezen en om 1.11 was ze er al! Heel heftig en snel gegaan dus allemaal! Nu alweer lekker thuis gelukkig!

Terug
Bovenaan