Esk, Yndew & Wenser

Gefeliciteerd!! Lekker genieten hoor :)
Hier is gisteren de keizersnede gepland, nog even wachten dan kan ik mijn meisje vasthouden.
Ik verklap de datum nog niet dat is meer rust voor mij om er naartoe te leven....
Ook weet ik de tijd nog niet dat hoor ik een dag van te voren ...spannend maar ben blij dat er knopen doorgehakt zijn!

Geduld is best lastig hihi maar het is beter als ze nog even blijft zitten... vandaag precies 36 weken!

Liefss

Ohhhh gefeliciteerd met jullie tweede meisje.Leuke naam, het is ook Femkes doopnaam. Wat fijn dat het zo vlug ging en eindelijk doorzette. Maar wel pittig dan inderdaad. Nu lekker thuis genieten. Hoe vinden Aaron en Abigail het? Ik had eigenlijk een naam met een A- verwacht ;-)Gaat het met de borstvoeding goed? En hoe voel jij je?
En Annemarie ook fijn dat het nu bekend is. Logisch als je de datum voor jezelf houdt, k houd het in de gaten hier ;-) Nog even geduld.

Hoe gaat het met jullie Sparkle?
En met de rest van de familie?
Wordt je een beetje in de watten gelegd?
Wel doen hoor, dit is de enige tijd dat dat je zal worden aangeboden, daarna mag je weer aan de bak ;-)
groetjes

Het gaat goed hier! Hier vandaag de laatste dag hulp gehad...altijd weer even slikken maar ik voel me ook al wel een stuk beter....En mn man helpt heel veel gelukkig!
De laatste 3 nachten zijn eigenlijk al heel goed gegaan elke keer 5 uur tussen gelaten, en daarna dan weer 3 uur...dus dan slaap je toch weer wat dieper ofzo.

En nee...geen A meer ;-) met opzet hoor...anders moet je bij een eventuele volgende weer voor een A....had wel steeds bij n naam, o deze vind ik leuk....o nee, weer een A ;-) k weet niet ben verlief of A's denk ik.

Ik ben wel lekker in de watten gelegd hoor....kraamtijd gaat dan ook wel weer erg snel. En ik ga het huishouden niet op de eerste plek proberen te laten komen. De kinderen reageren eigenlijk heel erg goed, dus ben benieuwd of dit zo blijft!

Oh dat is al weer snel voorbij. Inderdaad even slikken, want dan begint het 'echte werk'. Fijn dat de kindjes het zo goed doen alle drie en jij ook. Dat is het allerbelangrijkste, belangrijker dan het huishouden. Ik ken het druk maken om het huishouden trouwens wel hoor, ik kan niet echt tegen rommel namelijk ;-)

Heerlijk 5 uur ertussen, dat is echt wel boffen zo snel. Hidde doet dat pas sinds deze week, maar dan ineens ook 6 of 7 uur ertussen. Daarvoor hoogstens 4. Ik word dan gewoon verdwaasd wakker omdat ik zo lang geslapen heb... ;-)

Grappig dat je zo van de A's bent. Maar misschien wel slim om nu een andere letter te nemen, ook vanwege de post later , want voor wie is het nou.....? ;-)

De komende week wordt ook druk hier, Femke is thuis van school, Hidde krijgt zijn eerste prikjes, en ik ben jarig op woensdag. En mijn man is gewoon aan het werk. Maar het zal zich wel plooien denk ik, en ik ben allang blij dat ik nog even vrij ben. Het gaat wel hard hoor, nog 3 weekjes ;-(

Annemarie, hoe is het met jou?

Goedemorgen dames
@sparkle Jeetje alweer een ruime week verder! Gaat snel de tijd nu zeg poe...neem zelf nu ook aan het aftellen :) Vandaag 37+4 wat is het toch hard gegaan!

Leuk dat je dat hebt met die A's hihi

@wenser
Jeetje nog maar 3 weken en dan alweer werken pfff gaat ook snel zeg! Woensdag jarig alvast Gefeliciteerd! Jill is afgelopen zaterdag 8 geworden we hebben het selectief gevierd en dat was voor mij al vermoeiend genoeg. Mijn lichaam is echt klaar om te bevallen, gelukkig duurt dat niet lang meer!

Verder gaat het eigenlijk goed los van dat ik niet goed vooruit meer kan en dat als ik ga poetsen echt tussendoor moet bijkomen...
Mijn vader zei zaterdag sow an kun je niet zwanger blijven haha ik zei nou ja zeg normaal poetste ik ook alleen in combi met werken en school schoot het er vaak bij in. Dan was het bijvoorbeeld schoongemaakt en dan kwamen mijn ouders vier dagen erna op bezoek en het was weer een bom ontploft tja..
Maar nu heb ik alle tijd! Ook straks dus dat komt goed :)

Ik ben eigenlijk te vroeg weer wakker...slapen gaat niet meer heel jofel...6:38 zie ik op mijn telefoon staan...ga er zo maar uit en douchen...Jill moet toch straks naar school :)

Groetjes,
Liefs Annemarie

@ Wenser...success met de drukke week, leuk maar ook wel vermoeiend. Vind het zelf altijd zo vervelend dat ik snel ga zitten mopperen op de kids als ik zelf moe ben.

Hier doen ze eigenlijk bijna nooit aan afkortingen, gebruiken altijd de volle naam, dus dat problem hebben we gelukkig niet :) Mn vader zat me al te plagen omdat Naomi de voorletters N. N. (geen naam)....

@ Annemarie: succes met de laatste loodjes!!! vervelend dat slapen....nog eventjes!! spannend hoor. Haha raar he dat schoonmaken....

Mijn huis is nu nog steeds best schoon. De vrije minuutjes die ik heb, gebruik ik daarvoor. Maar als ik straks werk, zal dat ook minder worden.

Prikjes gingen super. Natuurlijk even gillen, maar daarrna vooral geslapen en geen verhoging gehad. Sinds maandag slaapt ie nu ook door. Super fijn.
Helaas fles nog steeds drama. Gisteren weer een uur zitten tobben op 50 ml en toen echt de tranen in mijn ogen. Vandaag heb ik het maar even gelaten. Zeker met Fem erbij, die wordt gek van dat gehuil en kan geen uur zonder dat ik oog voor haar heb. Dus dan reageer ik boos op haar, terwijl zij er niks aan kan doen.
Vandaag zouden we met mijn moeder naar een binnenspeeltuin gaan, om haar ook even wat leuks te geven. De rest van de week hebben we voornmelijk binnen doorgebracht met een baby en slecht weer. Nee hoor, was de binnenspeeltuin vol. Dikke tranen natuurlijk.
Uiteindelijk zijn we tussen de buien door nog even naar het bos geweest, dat maakte wel weer wat goed.

Morgen middag gaan we bij een vriendinnetje spelen, heeft ze eindelijk wat anders.
En overmorgen mag ze even mee naar mijn verzorgpaardje na zwemles. Dan laat ik Hidde ook thuis en kan ik haar even aandacht geven. Ook daar is een andere meisje van 2 jaar ouder, dus ook even lekker.

Tsjee Annemarie, wat gaat het hard nu. Sterkte meis, ook alvast met de keizersnede en herstel!
Heerlijk dat je straks na zovele jaar je meisje vast mag houden. Hoe vindt Amber het wachten?

Terug
Bovenaan