Esk, Yndew & Wenser

Hey dames!

Gistermiddag ben ik bevallen via een keizersnede van onze dochter Dani Emma...ivm met hoge bloeddruk hebben ze me woensdag gehouden en gisteren om 15:06 bevallen :)
Ze woog maar liefst 5090 gram! Dus dit was de goeie manier :)
Alles gaat goed ik geef toch borstvoeding... eerst wilde ik dit niet maar Dani drinkt goed en ik voel me best goed.

Nu lekker genieten en nog ff gestationeerd in het ziekenhuis, zondag waarschijnlijk naar huis toe.

Jill is een supertrotse grote zus!

Xxxx

Yeey! Van harte gefeliciteerd! Wow, wat een flinkerd :) Fijn dat je bv kunt geven en je aardig goed voelt! Leuke naam ook! Nu lekker genieten he, krijg je een aardig tijdje hulp?

Dank je wel sparkle :)
Ik geloof dat ik zeker nog een week hulp krijg ik zal dat morgen horen denk ik..ik mag morgen naar huis :)
Ben echt in love! En extreem gelukkig met ons gezin

Liefs

Ohhhh gefeliciteerd Annemarie. Wat fijn dat het goed gaat. Inderdaad een flinke dame, die klaar was om te komen. Fijn dat BV toch lukt, wie weet bevalt het zo goed dat je het wel even vol wilt houden. Leuke originele naam. Hoe vindt Jill het zo na een paar dagen? Zal wennen zijn, maar waarschijnlijk vindt ze het ook reuze interessant?Fijn dat je nog even hulp hebt. Dat opstarten thuis is altijd even wennen.
geniet ervan! Na al die tijd....Wenser

Hier trouwens een doorbraak in flesjesland. Gisteren heeft mijn man de hele ochtend en middag zitten oefenen. Hij heeft toen niet vele gedronken, maar wel een beetje. Toen ik thuis kwam van zwemles, probeerde ik het en donk ie 100 ml weg. Tenminste hij vond het moeilijk, maar deed het wel. 's Middags nog eens 50 ml gegeven en zo heeft ie het volgehouden tot het avondeten. Daarna flink inhalen, maar hij redt het dus wel. Vandaag weer 2 x een flesje aangeboden en daarna nog even aan de borst, na de tweede keer. Hopelijk gaat t vanaf nu beter, het lijkt erop dat er een knopje om is gegaan. Nu alleen nog oefenen tot 3 x 100 a 120 ml per dag. Maar nu ie het eenmaal kan, zal het wel snel beter gaan.Oef, wat een opluchting, dinsdag gaat ie namelijk wennen op de creche...

Fijn....! Ik weet nog wel van Abby hoe dat was....dat was een hele strijd! Spannend hoor, de creche...hoe vind je dat zelf? Vandaag ff een pfff dag met 2 chaggo kids die elkaar steeds in de haren zitten en niets dat er uit mijn handen komt....Morgen komt mijn lieve schoonmoeder hier helpen terwijl ik boodschappen doe en Aaron naar school gaat. En s middags mag hij bij mijn schoon ouders spelen..

Terug
Bovenaan