Esk, Yndew & Wenser

Ja het is zo vervelend en frustrerend. Maandag was het weer drama. Dinsdag weer 1 vd. andere spenen geprobeerd en toen ging het weer beter, en tot vandaag wel goed (afkloppen). Het duurt wel even maar hij probeert het en er komt wat uit en hij verslikt zich niet meer steeds. Dat deed zeer en dan ging hij brullen. Dus goede hoop dat het met wat geduld ook op de creche goed komt.
Ohhhh het is zo lastig die eerste tijd om de andere kinderen ook bezig te houden. Logisch dat ze chaggo zijn, maar je kunt het er gewoon niet bij hebben. Heeft de 'schoonouderdag' een beetje geholpen? En hoe doet Naomi het? En hoe gaat het met je herstel?
En Annemarie, hoe gaat het met Dani? Is Jill nog steeds zo blij of begint ze zich nu ook een beetje af te zetten?
Supertje hoe is het met jullie en alle medische circussen?Heb je een beetje rust in je lijf?
xxx

Ja dagje was fijn...maar het gaat hier nog een beetje zo verder...t is hier ook echt al weken zon strenge winter dat er buiten niet veel aan is...dus dat helpt niet.
Naomi doet het heel goed, ze groeit al als een speer! Wordt echt een dikkerdje...hihi. Ben het helemaal niet gewend, maar ze paste al heel snel niet meer in t kleinste maatje...
Ze woog vorige week al ruim 9 pond. Ze wil ook altijd drinken als ze wakker is ;-) Snachts gaat het ook goed...soms laat ze nu 5,6 of zelfs 7 (1x gebeurd) uur er tussen. Maar afgelopen nacht was het 4, 2 en half, 2 dan is het wel even wennen....;-)
Ik voel me ook wel echt beter,maar heb echt mn slaap nodig...pff schrok net ineens pas wakker na 2 uur slapen, dus zit hier met een hele duffe kop...voel me dan wel een beetje schuldig als Aaron zo lang alleen zit te spleen...maar het is wel lekker even inhalen!

Hoop dat het vlug doorzet met de flesvoeding...het begin is er iig...!

@ Supertje....het komt dichterbij...spannend weer!

Oh ja 3 x wakker 's nachts is wel vervelend, want dan kom je niet in je diepe slaap. Logisch dat je in slaap viel, het zal op een gegeven moment wel beter worden meis. Sterkte. Hopelijk ook wat beter weer binnenkort. Wij hadden 14 graden vandaag Zaaaaalig. Maar Femke was niet lekker, dus uiteindelijk toch nog veel binnen geweest. Nog 1 weekje genieten van de rust, kroelen en wandelen enzo. Ohhh ik krijg nu al een brok in mijn keel....

Sterkte meid! Is echt snel al he! Kan me dat helemaal niet voorstellen! Hier heb je een jaar!
Nouja, het zal ook wel weer wennen en t heeft ook wel weer zn voordelen lijkt me om soms even niet alleen maar mama te zijn...

Ja ik weet van Fem dat het na een maand wel weer lekker was.Maar die eerste weken... je voelt gewoon een leegte en een klomp in je maag. Als die fles nou maar goed gaat, dan heb ik daar iig. minder zorgen over.
Wat wel echt lekker is, is dat ik nu al twee dagen een enorm slapend jongetje heb 's morgens. Helaas nog steeds niet in zijn bed, maar hij valt in slaap als ik Fem naar school breng en slaapt dan tot 11 uur of (zoals nu) nog wat langer. Kan ik eindelijk wat dingen doen die al zolang liggen te wachten. Mails/administratie en Femkes kast uitmesten enzo.
Ga ook even wat foto's bestellen, want volgende week willen de collega's die vast zien;-)
groetjes

Hello ladies!

Sorry voor de late reactie het is wat zoeken nu naar een ritme :)
Jill is nog steeds trotse zus maar je merkt idd wel een beetje dat aandacht vragen.
Geeft op zich niets maar ik probeer het zoveel mogelijk te verdelen en uit te leggen :)

Dani doet het goed! Had even haar regeldaagjes gisteren en de dag ervoor...
Borstvoeding geef ik nog steeds ze doet het er zo goed op en ik vind het nog steeds fijn.
Oww wenser dat je alweer moet gaan werken vreselijk he! Ik moet er nog even niet aan denken...
Ik ben jaloers op sparkle! Een jaar thuis lijkt me heerlijk!!

Ik lig nu lekker te voeden dus dacht nu even een berichtje plaatsen hihi

Die foto's ga ik ook straks even regelen ze veranderen nu zoveel...

Liefss

Wilde net vragen hoe het ging, Annemarie! Fijn dat het zo goed gaat! Echt ff wennen aan nieuwe routine he...druk druk druk hier!

Terug
Bovenaan