Esk, Yndew & Wenser

Ahhh ik weet waar jullie doorheen ga en voel mij al zoveel verder ;-) Terwijl het maar een paar weekjes scheelt. Maar het wordt echt weer makkelijker en beter dames. Scheelt al de helft als je straks wat meer nachtrust hebt.
De foto's zijn niet meer gelukt. Ik wilde gelijk een heel album maken, maar die is nog niet af. Zoveel leuks om uit te kiezen. Gelukkig heb ik nu veel leuke foto's op mijn telefoon. Dat was 4 jaar geleden nog niet zo in, dus nu heb ik toch wat te laten zien.Het leuke van zo'album maken is dat je alles weer herbeleeft. En dat wil ik maar al te graag, want het gaat allemaal zo hard. Het kleine is er echt wel vanaf. Beertje is ook al 6,5 kilo ;-)
Afgelopen week weer een keer 'gewend' op de creche en toen heeft ie goed gedronken, 2 x 50 a 60 ml. Dat is echt wel top hoor! Ik heb er nu wel wat meer vertrouwen in. Eerst maar eens gaan ontdekken wat hij zo op een dag wegdrinkt. Ik heb geen idee;-)
Verder naar de bekkenfysio geweest. Heb nog last van mijn stuitje en 'nachts van mijn heupen ofzo, ergens diep vanbinnen. Gelijk ook even alles na laten kijken, en ik hoopte te horen dat het allemaal wel goed aansterkte en mijn buikspieren de goede kant op gingen. Zo maar uit zichzelf door wandelen en tillen. Uhhu, dat was een koude kermis hoor ;-). 'Nee je moet nu echt wel wat actiever oefeningen gaan doen, want je 'hangt' nu in je skelet en je spieren doen weinig.' 'Hardlopen..... nee hoor daar hoef je nu echt nog niet aan te gaan beginnen, dan krijgt je lichaam en je bekken veel te veel dreunen'....
Ik moet/ga dus aan de bak met oefeningen. Wil medio juni de 5 km ladiesrun lopen, dus dat is een goede stimulans om het aan te pakken. Eerst een paar weken oefeningen doen en hopen dat de pijn ook wat af gaat nemen met zitten en 's nachts in bed. Dan pas weer kijken of ik kan opbouwen. Tsja ik word ook een dagje ouder, en dan komt het je blijkbaar niet meer zomaar aangewaaid hihi.

pff...knap hoor van je! Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent nu....Ik ben altijd heel even goed in oefeningen doen ;-)
Ja, merk dat het hier ook al wel beter gaat, maar ieder stapje neemt weer tijd :)

Succes komende week Wenser. Zal best heftig zijn om weer te gaan werken. Sorry dat ik hier niet veel meer reageer. Maar dat zullen jullie vast wel begrijpen. Wilde nog even laten weten dat het met de jongens goed gaat. De jongste scoorde hoog bij zijn spraakvermogenstest. Hoef daar niet meer mee terug. Met de oudste zijn we vrijdag naar het Sophia geweest. Spoedafspraak omdat we graag zijn hersendruk wilde weten. We twijfelde zelf. Maar zijn schedel is een halve centimeter gegroeid! Nieuws dat we totaal niet verwacht hadden.

Meiden geniet van jullie wondertjes en ik spiek uiteraard wel hier mee!

Meid....ik leef met je mee hoor! Spannend volgende maand weer voor jullie. Hoop dat je het niet vervelend om onze verhalen te lezen.
Fijn om te horen dat het zo goed gaat met de jongens! Altijd goed om goed nieuws te krijgen zeker als je het niet verwacht!

liefs!

Fijn hoor dat het goed gaat en zo onverwacht dat zijn schedeltje groeit. Dat is wel heel mooi nieuws en scheelt hopelijk de operatie. Had je indicaties dat de hersendruk hoog zou zijn? Hopelijk kun je nu ook even genieten van je twee boys zonder zorgen. Het is je gegund, zeker voordat de drukte weer gaat beginnen. Ik duim nogsteeds hoor!
Vandaag de eerste echte werkdag gehad. Het ging goed. Hidde heeft 2 x 110 ml gedronken niet heel veel, maar genoeg om vrolijk de dag door te komen en daarna lekker bij mama te drinken. Het kolven ging goed, ik heb 3 volle voedingen kunnen afkolven, die zijn dan weer voor donderdag. Ik heb wel het idee dat Hidde de voedingen uit de vriezer vies vind, want zijn derde voeding hoefde hij niet. Dat ruikt en smaakt ook anders, bitterder. Heb het wel eens geprobeerd. Hopelijk gaat dan nog wennen voor hem, want hij zal het toch af en toe moeten drinken. Gelukkig mag je meld 3 dagen bewaren in de koelkast, dus kan ik vaak niet bevoren melk meegeven.
Op werk werd ik warm onthaald en het was wel weer even lekker om even met andere dingen bezig te zijn. Nu nog even de laatste avondvoeding en dan slapen, want vannacht moet ik er weer uit ;-)

@sparkle nee vind het wel leuk om ze te lezen, maar zit in een heel andere wereld wat dat betreft. Dus laat jullie lekker kletsen en ik lees gewoon lekker mee.

Ja we zijn erg blij met de groei van zijn schedel. Zijn gedrag is de laatste tijd wat agressiever. Maar is erg aan de kleuterschool toe. En hij klaagt veel over hoofdpijn, wil vaker zijn bril op en wil niet plat liggen. ( destijds aanleiding om aan de bel te trekken) Dus wij hadden verwacht dat er nu een scan zou komen in aanloop naar een operatie. Maar na 2 jaar stilstand is het nu dus iets gegroeid. Operatie is voorlopig niet nodig. Over een half jaar terug en dan zou er ook wat groei moeten zijn. Dan hebben zijn hersenen de afgelopen 2 jaar meer dan vooldoende ruimte gehad. Bij die operatie maken ze de schedel heel breed, dus het zou een logische verklaring kunnen zijn. Het gebeurd alleen niet vaak dat de schedel daarna bijna niet groeit. Dus daarom even wat extra controles. Normaal ga je 1 keer per jaar. Nu dus wat meer.

Oh maar tegelijk dus nog wel zorgen over zijn hoofdpijn en waarom hij niet wil platliggen? Zijn sterkte heb je al laten controleren zeker?

Hij heeft een brilletje en zijn een paar weken geleden nog naar de oogarts geweest. Dus daar ligt het niet aan. De hoofdpijn en het niet plat willen liggen kan gewoon aan zijn schedel afwijking van eerst komen.

Terug
Bovenaan