Esk, Yndew & Wenser

Even een berichtje van hier. Had vrijdag een afspraak bij de gyn. Blijkbaar was die verzet en kon 16 juni pas bij hem terecht. Balen natuurlijk. Kan wel eerder bij de nurse praction terecht. Maar ik had donderdagavond en vrijdagochtend getest. Heel licht positief. Dit ivm het eventueel voorschrijven van primolut, provera of iets. Vanmorgen weer getest en dat was een duidelijkere streep. Morgen NOD, dus nog niet helemaal in een juichstemming, maar begin er toch een beetje in te geloven.

Ohhhhhhh ik krijg helemaal kippenvel. T zal toch niet waar zijn, dat je net als ik net voor de heftige behandelingen zomaar uit jezelf zwanger bent. Ik ga duimen duimen, duimen...

GEFELICITEEERD meid, oh wat heerlijk! Wij ontlopen elkaar dan bijna exact een jaar, ik kwam er op 11 april achter dat ik zwanger was, en was 16 december uitgerekend. Wel bijzonder he, een decemberkindje. Wie weet een kerskindje. Maar jouw oudsten waren toch allebei te vroeg?
Meid, geniet er lekker van, en hopelijk snel een goede echo. Dat kan toch pas bij 6 wk?

Fijn meis, en zo kunnen wij weer lekker zwangerschapsverhalen lezen hier!

De oudste was 9 dagen overtijd en de tweede is ingeleid op 39 weken 2 dagen. Dus een kerstkindje hoort tot de mogelijkheden hahahah. Ze kunnen een zwangerschap al eerder zien, maar dan zien ze alleen een vruchtzakje. Had dat bij de oudste ook. Bij de tweede de eerste echo gehad met 5,5 week. Ik heb voor de jongens 3 miskramen gehad, dus ik mocht toch heel vaak voor een echo komen tot 14 weken. Tussen de 6 en 7 weken begint het hartje pas. Dus ik verwacht dat ik over 2 weken dan weer mag voor een echo.

Terug
Bovenaan