Esk, Yndew & Wenser

Hcg is gestegen naar 203. Volgende week dinsdag een echo. 3 spoednummwrs gekregen voor als ik hevige buikpijn krijg of ga vloeien omdat het nog steeds wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan zijn. Dus nog 8 dagen langer in spanning.

Succes met herstel Annemarie...heb ze vorig jaar alle vier laten trekken...t is ff rot dat je niet goed kan eten :)

@ Supertje...oow...wat een spanning weer...sterkte en hopelijk kun je je hoofd een beetje koel houden (ik zou het niet kunnen :p)....

Kan ik ook niet hahaha. Maar ja je moet he. Ik voel me wel heel zwanger. Misselijk overgeven moe en die borsten..... heb ik bij de jongens niet zo erg gehad.

Bedankt meiden. Moet zeggen dat het ni echt even slopend is. Je gaat op elk pijntje letten. Vrijdagavond wat "vuil". Dus dacht eigenlijk dat het door zou zetten. Had dat bij de jongens ook, maar toch. Morgen jarig. Maar hou het toch niet. Mijn buik is erg opgeblazen. En ben dit keer echt misselijk zeg. En zou de hele dag kunnen slapen hahahah.
Respect hoor Sparkle. Zal best pittig zijn nu met 3 van die belhamels.

Wat goed supertje! Ik moest verdorie zoeken naar dit topic pfff
Gefeliciteerd en op naar de volgende echo!

Hier gaat alles supergoed nog steeds slaapt Dani de nachten door en ik vind steeds meer het ritme...
Toch he die hormonen nog mijn god...ik kreeg Gisteren post van het kinderdagverblijf en daar zit dan een brief in over wiegendood jow ik word daar echt misselijk van!!
Ben in staat om te stoppen met werken terwijl thuis dat ook zou kunnen gebeuren...ik snap niets van mezelf dat ik me er zo druk om maak...
Komt hopelijk goed :)

Hoe gaat het verder met jullie dames??

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan