Esk, Yndew & Wenser

Zooo... het is weer zover hoor..de website is weer ns helemaal door de war geschopt ;-)
Ik dacht al huh...Annemarie, al weer zwanger????? Vaag.....!

Maar, hoe gaat het met iedereen. Wenser nog steeds in het zelfde ritme, of gaat het nu weer anders?
Naomi slaapt de laatste week echt super goed. Nu is ze de laatste twee nachten wel weer een keertje gekomen, maar de 5 er voor 10 of 9 uur achter elkaar geslapen! Poe, wat is het dan meteen al weer wennen om weer op te staan snachts...moet echt van heel ver komen ;-)
Verder doet ze het echt super. Gisteren voor haar eerste prikjes geweest. En ze woog nu 6400 gram! (ze was 3884 bij de geboorte). En 62 cm!
Aaron moest ook 2 prikken. Gelukkig de laatste voor een hele lang tijd want hij vond het deze keer echt wel spannend...Maar heel trots dat hij t gehad had en daarna hebben we lekker een ijsje gegeten. Het wordt hier ook lekker weer, dus dat kon wel even ;) Echt genieten dat de kids weer lekker buiten kunnen spelen!

Helaas weet ik nu nog minder. Op de echo was niks te zien, behalve een heel dik baarmoederslijmvlies. Geen vruchtzakje wat eigenlijk al wel had moeten zijn. Moest vanmiddag bloed prikken en maandag opnieuw. Beide dagen gevolgd door een belafspraak. Mijn HCG gehalte is 81. Ik ben dus zwanger. Maar het gehalte is laag. Dus ben of net pas zwanger (wat gezien de slaapkamer activiteiten niet zou kunnen) of het is wordt een miskraam en de laatste mogelijkheid is buitenbaarmoederlijk. Het wordt een heel lang weekend tussen hoop en vrees. Als het gehalte maandag hoger is, volgt er een nieuwe echo. Als daar nog niets op te zien is, wordt het een rondje OK. Dus de blijdschap is ver te zoeken inmiddels.

He verdorie supertje! Weet je al iets meer??

@sparkle
Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat! Hier gaat ook alles super Dani slaapt de nachten door! Ik heb nog maar 4 voedingen van 200 cc anders kreeg ze te weinig binnen...30 april eerste prikjes en twee weken terug woog ze 5480 en was ze 57,5 cm lang...benieuwd wat het de 30e gaat zijn :)
Geboortegewicht was 5090 dua ze doet het goed, aanstaande donderdag is ze 8 weken wat vliegt de tijd he pfff...
Bekkenpijn heb ik nog steeds gruwelijk dus loop bij de fysiotherapeut en ik ga gewoon rustig aan het werk straks ipv meteen volle bak...
Nog ff genieten ik hoef pas 15 juni weer :)

Vandaag mijn 2 verstandkiezen getrokken links viel reuze mee!

Fijne middag/avond

Liefs

Terug
Bovenaan