Esk, Yndew & Wenser

Geweldig!! Wat een opluchting...nog heel pril dus!! Maar je kunt nu geode hoop hebben toch?

Hier gaat het ook heel goed. Naomi slaapt bijna alle nachten door, de 3e of 4e nacht wil ze soms nog wel eens een keer komen, maar dat vind ik dan prima. Alhoewel het ineens wel erg moeilijk is om wakker te worden als je t niet meer 'gewend' bent :)

Hier is het ook heerlijk voor jaar en alles begint te groeien en bloeien.
Vandaag 2 nieuwe konijntjes op gehaald bij de Amish. Zo leuk om al dat werk te zien met de paarden overal, kan daar echt van genieten!

Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen maar krijg het op mijn telefoon gewoon niet voor elkaar om te reageren. Maar supertje, ik leef met je mee en ben heel blij dat het goed gaat. Wat een wonder he, die lichamen van ons....
Heerlijk sparkle en annemarie dat de voedingen minder worden en de nachten langer. Hier een voorzichtige doorbraak, 2 nachten achter elkaar de nachtvoeding laten vallen, dus door van 23-6 a 6.30 uur. Wow wat slaap je dan bij. We zijn ook met papje begonnen, twee scheppen rijstemeel in zijn voeding rond het avondeten. Dat gaat er goed in, maar dikker maken en met ene lepeltje dat gaat er niet in.
Ondanks de rijstemeel drinkt ie om 23 uur wel, maar ik maak m ervoor wel wakker. Als dit een aantal weken goed gaat, kan ik overwegen om de 23 uur voeding ook te laten vallen, maar van 18/19 tot 6 zal denk ik niet lukken. Dus misschien houd ik het voorlopig zo. Als ik 's nachts kan doorslapen is dat het wel waard!

Vanaf volgende week heeft Femke vakantie. Even kijken hoe we dat dan weer doen, want dat betekent hele dagen thuis (behalve dinsdag). En de vaste oppas (mijn moeder) is weg, dus alternatieven verzonnen. Op maandag de halve dag thuis werken is ook lastiger voor mijn schoonouders als er twee kinderen zijn om op te passen. Pittige weekjes dus weer.
Maargoed, het regelt zich vast vanzelf en gelukkig beide weken een extra vrije dag (5 mei en hemelvaart).

Oh Annemarie, ik kan mij zo goed voorstellen dat je er weer tegenop ziet om je kleine meisje achter te laten. Toch valt het weer mee. Bij mij was ook dat makkelijker dan bij de eerste.
Sparkle, lekker he, die lente. Leuk dat het land nog met paarden bewerkt wordt, dat zie je hier bijna niet meer. Ik heb het op mijn (agrarische) opleiding wel geleerd, zowel met paard als tractor. In een ver, ver verleden dan ;-)

groetjes
Wenser

Wat goed dat het nu beter gaat met doorslapen, scheelt zo veel...heel makkelijk om aan te wennen ;-)

hihi, wat leuk, wat voor opleiding heb jij gedaan dan? Hier zijn het echt alleen de Amish die het doen hoor, heb echt t gevoel dat je in een film zit, en met een paar minuten rijden zit ik er :)

Supertje, kun je al een beetje aan t idee wennen en voorzichtig blij zijn?

Het idee begint langzaamaan binnen te komen. We gaan voor een kerstkindje hahah. De andere twee zijn allebei op vrijdag de 25e geboren hahah.

Grappig dat jullie het over doorslapen hebben. Ik hoef straks niet meer aan de gebroken nachten te wennen. Die hebben we nu nog steeds haha. Ik hoop alleen dat de jongste niet meer 2 keer per nacht komt dan.

Ik had een paar weken geleden alle babyspullen weer schoongemaakt en had eigenlijk mijn zwangerschapskleding klaar staan om weg te brengen. Heb de doos toch maar teruggezet 😅. Overgeven en misselijk is al over. Borsten zijn wel killing. En heb afgelopen week echt een hele opgezette buik gehad. Die is gelukkig weer aan het slinken. Ik laat de volgende keer wel even HB prikken. Zou echt de hele dag kunnen slapen.

Leuk die Amish sparkle. Dan ga je echt terug in de tijd. Dat zie je hier echt niet meer.

Ik zou het echt niet kunnen hoor wenser. Ik ga nu voor 3 maanden 2 dagen in de winkel van mijn schoonzus staan, maar dan alleen als de oudste naar school is en de jongste naar de peuterspeelzaal. Dan heeft mijn moeder er niet te veel aan. Nou zit ze maar 500 meter van school en de peuterspeelzaal. Dus kan hij tussen de middag lekker bij oma eten.

Hallo dames!

Even een berichtje op mijn bday :)
34 lentes jong *kuch*
Ik moet iedere keer zo zoeken naar dit topic sorry voor mijn late reactie!
@sparkle oww amish hahaha ja dat is echt middeleeuws hihihi wel lachuh om te zien lijkt me.

@wenser fijn dat het beter gaat met het doorslapen! Het geeft toch wel de nodige rust natuurlijk. Als ik naar mezelf kijk en ik niet genoeg slaap word ik er niet gezelliger op zeg maar *ahum*

@supertje wat grappig eigenlijk dat je steeds rond dezelfde tijd bent uitgerekend he! Hier ook Jill 21 febr en Dani 26 febr. Dus iedere keer on juli tel ik aan...wie weet komende juli hahaha
Fijn dat je nu er al enigzins van kan genieten!

Nou hier gaat alles top! Dani slaapt nog steeds lekker door en groeit goed. Ze woog donderdag 5950 gr en 60 cm lang was ze alweer...haar eerste prikjes gehad, vond ik zo vervelend...

Ik ga maar eens te bed Dani heeft haar laatste flesje allang op dus die slaapt tot morgenvroeg...

Groetjes liefss Annemarie

Helaas was het doorslapen maar twee nachtjes en de twee nachten erna juist helemaal niet (om 5 uur klaarwakker, en om 2 uur ook een voeding gehad pfffff). Nou ja, gelukkig deze week maar anderhalve dag werken.

Ik heb HBO veehouderij gedaan. Vandaar ;-)
En ben en 'paardenmeisje', dus het ploegen met paarden was voor mij een happening hihi.

Hidde is 19 december geboren en Femke 2 juli dus hier juist totaal tegenovergesteld. Wel handig voor de kleertjes als het dezelfde periode van het jaar is. (Zeker bij een zelfde geslacht). Wil je het geslacht weten supertje? Ohh ik duim nogsteeds met je mee dat alles lekker zo goed blijft gaan.

Hidde zit trouwens onder de eczeem. Zo zielig. Morgen even bij het consultatiebureau vragen was ik zou kunnen doen. Hij heeft behalve borstvoeding en rijstemeel nog geen eten op, dus daar kan het niet aan liggen.

Volgend weekend gaan we naar ponypark slagharen. Zin in...
groeten

Ben niet in dezelfde maand uitgerekend hoor annemarie. De oudste is van maart de tweede van mei. Maar wel allebei op vrijdag de 25e geboren.

Owww haha ik dacht dezelfde maand jow stom sorry :)

Wel leuk allebei de 25e van een maand!

Aahh wenser dat is jammer van die nachtjes en het eczeem! Heeft Jill ook gehad als baby...
Groeien ze overheen als het goed is

Ik ga lekker slapen nu tot gauw!

Groetjes xxx

Terug
Bovenaan