Esk, Yndew & Wenser

Nou het wordt sowieso een nieuwe garderobe hoor wenser hahahaha. Voor de eerste weken niet. Ongeacht het geslacht ( dat ik wel wil weten, kan mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen) maar de jongens zijn van maart en mei. Dus ander jaargetijde en omdat de tweede zoveel spuugde is er weinig overgebleven. Hij had al veel van de oudste aan. Hij was groter bij de geboorte en paste alles precies op tijd.

Ah meis wat rot. Ik weet er alles van. Heb ook 12 wk bloedverlies gehad, waaronder ook helder. Daardoor blokte ik mijzelf om te geloven dat t echt zo was, tot 6 mnd zwangerschap heb ik twijfels gehad. Maar het hoeft dus niks te betekenen, maar daar heb je nu niks aan. Je wilt gewoon zekerheid. Kun je niet een keer extra echo? Ik duim voor je meis!

De volgende echo is dinsdag. Ik heb het bij de jongens ook gehad, maar mijn gevoel zegt (eigenlijk al vanaf het begin) dat het deze keer niet goed zit. Had gisteren wel gebeld, maar eerder komen had geen zin.

Getverdemme dat is balen! Gek genoeg weet je wel of het goed zit ja of nee... blijft een feit dat je beter niet zwanger kunt zijn dan weer een miskraam tenminste zo voelt dat voor mij natuurlijk...
Laten we hopen dat je gevoel niet juist is en dat je gewoon een fijne zwangerschap hebt!
Sterkte

Groetjes

Ik heb dat juist niet annemarie. Hoewel ik heel verdrietig zal zijn als het eindigt in een miskraam, ben ik wel heel blij dat het nu spontaan gelukt is. Ik vind het niet zwanger raken heel frustrerend. Klinkt misschien heel raar, maar als het nu misgaat heb ik ook even iets om te rouwen. Maar ben in ieder geval zwanger geworden. Dat biedt weer hoop. Ik heb al eerder 3 miskramen gehad. Mocht het nu ook het geval zijn, weet ik wat er op me afkomt.

Vanmorgen heel veel bloedverlies en grote stolsels. Bij de gyn bleek het hartje nog te kloppen, maar het ontwikkelt zich niet goed. Afwachten tot maandag en dan eventueel curettage.

Je voorgevoel was dus toch waar...
Helaas...wat moeilijk om steeds zo tussen hoop en vrees te leven. Lijkt me vreemd om te weten dat het hartje wel klopt, maar t hoogstwaarschijnlijk niet goed is. Sterkte om hier weer door heen te komen.

x Sparkle

Terug
Bovenaan