Esk, Yndew & Wenser

Jeetje supertje wat ontzettend balen!! Ik vind het leven soms echt oneerlijk...
Lijkt me ook supermoeilijk dat het hartje wel klopt en dat er dan toch een nare beslissing moet worden gemaakt :-(
Sterkte!

X annemarie

Ach nee wat een rotnieuws. Je klinkt heel sterk maar wat moet dit moeilijk zijn. Heel veel sterkte meis! Ik weet niet wat ik meer kan zeggen. X

Nog steeds bloedverlies. Minder daan dinsdag en woensdag. Woensdag ook nog een echo gehad en hartje klopte nog steeds. Het heeft nog steeds niet goed doorgezet. Verlies nu ook geen stolsels meer. En ik klink misschien sterk, maar zo voelt het nu helemaal niet. Heb vreselijk gehuild en de vraag "waarom ik weer" blijft door mijn hoofd spoken. Even als de hoop dat ze het verkeerd gezien hebben. Helaas bestaat er google en kom je dingen zoals een diapauze tegen. En woensdag zei de gyn (andere dan mijn eigen) dat de theorie en praktijk lang niet altijd samen gaan. Ook hij zei wel dat het hoogst waarschijnlijk niet goed zou gaan en dat ik maandag echt nuchter moet komen ivm eventuele curettage. Maar ja dat kleine stemmetje in je achterhoofd..... dat zegt dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn en waarbij mijn geloof ook zegt dat het niet in mijn handen ligt, maar in de Zijne. In mijn gebeden smeek ik ongeveer of ik dit kindje alstublieft levend op de wereld mag zetten. En de zin, niet mijn maar Uw wil geschiedde is dan toch wel heel moeilijk.

Ow ja, zolang het hartje klopt, geen curettage. Heb dit duidelijk bij beide gynaecologen gezegd, maandag heb ik weer een andere. Maar het staat duidelijk in mijn dossier nu.

Hey meissie

Ik begrijp helemaal dat je geen curretage ondergaat als het hartje nog klopt, ik ben niet gelovig maar ook ik zou dat niet hebben gedaan! Je weet maar nooit, ze zien zo vaak dingen verkeerd en dan kun jij leven met een schuldgevoel no way!
Vraag me ook af wat hun dan voor 'groeiachterstand' zien!?? En als het hartje wel gewoon goed klopt dan kan het toch ook een diapauze zijn? Vergeet niet we hebben pcos, ik weet me god niet dan wanneer ik bevrucht zou zijn...tuurlijk jij voelt wel je eisprong maar wie weet hoe het er daadwerkelijk van binnen aan toe gaat??
Ik hoop morgen dat het hartje klopt en er toch groei te zien is, misschien waren die stolsels wel gewoon verklaarbaar...
Maar het meest belangrijk is gewoon dat ik het vreselijk oneerlijk vind dat dit jou moet overkomen ALWEER en dat ik genoeg mensen ken waarbij ik heb gehoopt dat het mis zou gaan omdat het niet verantwoord is daar een kindje te laten komen...
Knap dat jij gelooft overigens want mede daardoor denk ik dat er niemand bestaat die het 'beste' voor heeft met mensen en dat het gewoon genetische pech is die sommige hebben.
Ieder zijn ding natuurlijk en alle respect daarvoor dat wil ik je zeker laten weten :)

Heel veel succes morgen!

Liefs van mij

Mijn overtuiging is juist dat moeilijke dingen je sterker maken als persoon. Dat je bepaalde dingen meemaakt met een doel. En als ik terugkijk gaat de regel " what doesn't kill you, makes you stronger" zeker voor mij op. Dat wil niet zeggen dat ik er geen moeite mee heb en dat de waarom-vraag niet aanwezig is. Maar uiteindelijk vind ik veel troost in het feit dat we er niet "alleen" voor staan. Dat dierbaren die overleden zijn, nu daar zijn. Het leven zou mij zo doelloos lijken als er niks is.

Mooi hoe je er in staat Supertje...heel veel sterkte met deze tijd van afwachten en onzekerheid. Denk aan je. En hoop dat je rust kunt vinden ook in God, hoe dit dan ook uit werkt.

Terug
Bovenaan