Hey meissie
Ik begrijp helemaal dat je geen curretage ondergaat als het hartje nog klopt, ik ben niet gelovig maar ook ik zou dat niet hebben gedaan! Je weet maar nooit, ze zien zo vaak dingen verkeerd en dan kun jij leven met een schuldgevoel no way!
Vraag me ook af wat hun dan voor 'groeiachterstand' zien!?? En als het hartje wel gewoon goed klopt dan kan het toch ook een diapauze zijn? Vergeet niet we hebben pcos, ik weet me god niet dan wanneer ik bevrucht zou zijn...tuurlijk jij voelt wel je eisprong maar wie weet hoe het er daadwerkelijk van binnen aan toe gaat??
Ik hoop morgen dat het hartje klopt en er toch groei te zien is, misschien waren die stolsels wel gewoon verklaarbaar...
Maar het meest belangrijk is gewoon dat ik het vreselijk oneerlijk vind dat dit jou moet overkomen ALWEER en dat ik genoeg mensen ken waarbij ik heb gehoopt dat het mis zou gaan omdat het niet verantwoord is daar een kindje te laten komen...
Knap dat jij gelooft overigens want mede daardoor denk ik dat er niemand bestaat die het 'beste' voor heeft met mensen en dat het gewoon genetische pech is die sommige hebben.
Ieder zijn ding natuurlijk en alle respect daarvoor dat wil ik je zeker laten weten 🙂
Heel veel succes morgen!
Liefs van mij