Hee allemaal, daar ben ik weer, hahaha!
Ja, de afgelopen tijd was een beetje druk; naar de huisarts, ziekenhuis, veel afspraken, etc.
Iedereen wil nog even snel op visite komen ofzo...
Ik kan melden dat het hier inmiddels goed gaat met Mick, wat een wereld van verschil!
De kinderarts denkt aan koemelkallergie. Ze wilde dat eerst uitsluiten, voor hij medicijnen kreeg voor de reflux. Nu is Mick dus aan de Friso Allergy care ( Bah, wat een stank!!!) en hij is eindelijk de Mick die ik al zag tussen de huilbuien door.
Het werd echt steeds erger. Maar nu huilt hij gewoon...niet...! Alleen als ie echt te moe is en het lukt even niet.
Heerlijk. Hij heeft een mooi ritme gemaakt, drinkt in 1 keer de fles leeg en slaapt op vaste tijden. Hij geeft geen voeding meer op en poept 1 keer per dag. Ik ben best verdrietig soms, dat ik die eerste weken zo verschrikkelijk vond en ze niet meer terug krijg. Maar ook ben ik natuurlijk heel blij en probeer ik vooruit te kijken en NU te genieten. Wat even het allerfijnst is, is dat hij vanaf 19:00u slaapt, om 23:00u slapend drinkt en tegenwoordig doorslaapt tot een uur of 7. 1 keer wordt hij kort wakker en baker ik hem even in, want hij kan nu verder ook gewoon in de slaapzak!
We zijn vandaag naar het kdv geweest en Mick gaat volgende week wennen. Het zag er erg mooi uit, ze hebben alles en deze leidster was erg relaxed, leuke meid. Ik had er zelfs een soort van zin in, het was zo mooi! Toch ga ik wel even slikken zometeen, maar het kdv zit bij mij op het schoolplein van de school waar ik werk. Ik zal me moeten bedwingen, maar hij is iig dichtbij, haha!
Ik heb ook nog last van mijn lichaam. Mijn rechteronderkant (in de lies en omstreken) functioneert niet goed. Ik kan niet rennen, niet lekker sexen ( pijn in mijn botten??) en als ik een dag veel gelopen heb kan ik mijn been niet fijn gebruiken. Met fietsen heb ik erge last van mijn stuitje. Soms heb ik ook het gevoel ( als ik lig) dat ik mijn benen even niet voel, naja, heel raar en vervelend. Ik kijk het nog even aan en ga dan maar naar de huisarts. Dit begint denk ik te lang te duren.
Gaaf dat de kids steeds meer kunnen. Ik fantaseer veel over de tijden die komen gaan...
Wij zijn laatst ook even uit eten geweest en afgelopen weekend ben ik naar een festival geweest. Het was heerlijk! Mijn man voelt zich schuldig en vindt dat we alles met Mick samen moeten doen. Langzaam leert hij nu loslaten, nu hij ook wat hele dagen voor Mick heeft gezorgd. Ik wil mezelf ook goed "onderhouden", dan ben ik een veel leuker mens. Daarbij vinden de opa's en oma's het zo leuk om op te passen; we hebben naast Mick's eigen babykamer verdeeld over het land nog drie kamers voor Mick, haha!
Pfoe, heel verhaal, je kan wel zien dat ik er even niet was....
Succes weer met het kdv, cb en alle lichamelijke rompslomp. ( we zijn wel een beetje kneuzen he, hahaha)
Zometeen weer werken, ben benieuwd hoe dat "bevalt"...
Groetjes en tot snel!
Natalie