A
Anoniem
Guest
hey ,
hier ben ik weer,
Alles goed met jullie?
ik dacht ik ga een seen paar dagen niet kijken kijken of ik dan wat verander kwa gedachten over alle dingen die ik voel maar dat helpt niet
Ik ben moe heb zeer gevoelige tepels en borsten heb ook het idee dat ze wat voller zijn en steeds maar krampen in mijn buik
en koffie vind ik nu echt gewoon smerih zou het dan toch al zo zijn........?
1 feburuari is mijn nod nog een weekje wachten dus
wat makkelijker is gezegd dan gedaan
gisteren zijn mijn zwangerschapstesten binnen gekomen dus ik ben er helemaal klaar voor!
en mijn man is al namen aan het verzinnen die kan helemaal niet wachten zo grappig eerst hield die het een beetje van zich af maar nu we begonnen zijn is die niet meer te houden hahah
nou ik hoor graag wat over jullie wie weet hebben we wat overeen komsten ofzo
groetjes inkie
hier ben ik weer,
Alles goed met jullie?
ik dacht ik ga een seen paar dagen niet kijken kijken of ik dan wat verander kwa gedachten over alle dingen die ik voel maar dat helpt niet
Ik ben moe heb zeer gevoelige tepels en borsten heb ook het idee dat ze wat voller zijn en steeds maar krampen in mijn buik
en koffie vind ik nu echt gewoon smerih zou het dan toch al zo zijn........?
1 feburuari is mijn nod nog een weekje wachten dus
wat makkelijker is gezegd dan gedaan
gisteren zijn mijn zwangerschapstesten binnen gekomen dus ik ben er helemaal klaar voor!
en mijn man is al namen aan het verzinnen die kan helemaal niet wachten zo grappig eerst hield die het een beetje van zich af maar nu we begonnen zijn is die niet meer te houden hahah
nou ik hoor graag wat over jullie wie weet hebben we wat overeen komsten ofzo
groetjes inkie