Even voorstellen: de eerste

hey ,

hier ben ik weer,
Alles goed met jullie?
ik dacht ik ga een seen paar dagen niet kijken kijken of ik dan wat verander kwa gedachten over alle dingen die ik voel maar dat helpt niet

Ik ben moe heb zeer gevoelige tepels en borsten heb ook het idee dat ze wat voller zijn en steeds maar krampen in mijn buik
en koffie vind ik nu echt gewoon smerih   zou het dan toch al zo zijn........?

1 feburuari is mijn nod nog   een weekje wachten dus
wat makkelijker is gezegd dan gedaan
gisteren zijn mijn zwangerschapstesten binnen gekomen dus ik ben er helemaal klaar voor!
en mijn man is al namen aan het verzinnen die kan helemaal niet wachten zo grappig eerst hield die het een beetje van zich af maar nu we begonnen zijn is die niet meer te houden hahah

nou ik hoor graag wat over jullie wie weet hebben we wat overeen komsten ofzo

groetjes inkie

Welke testen heb je besteld? Ik weet dat het moeilijk is, maar ik zou prberen nog even te wachten hoor. Vaak "beeld" je je ook van alles in. Maar wie weet. Het zou super zijn als je zwanger bent natuurlijk!

Dag meiden,

weer even een berichtje van mij. Ik word ook gek van die verschijnselen. Ik ben nog niet ongi maar ook niet zwanger. Ik heb namelijk vorig weekend getest en de test was negatief. Ik voel wel continu ongipijn dus ik heb geen idee wanneer die nou moet komen. Mijn vermoeidheid neemt ook steeds meer toe.
Vandaag is mijn vriend met de griep naar huis gegaan dus ik denk dat ik toch ook wel een griepje of zoiets moet hebben.
Het is erg vervelend deze onduidelijkheid.
Dus ik kijk het nog maar even aan en misschien van het weekend maar weer testen.
Ik hoop voor jullie dat jullie positief gaan testen
Ik duim vioor julie

hoi,

ik heb de digitale van clear bleu besteld staat op dat ze 99% vertrouwd zijn dus daar vetrouw ik dan ook op!!

maar ik wacht echt wel hoor ik kan me wel inhouden!!
ik lees hier te veel dat ze eerder getest hebben zonder resultaat (negatief en dat ze later toch zwanger blijken te zijn dus dat wil ik mij besparen!!

maar heb jij al een test in huis?
ik zit nu misselijk achter   de comp maar ik ruik alles ook zo goed en het stinkt allemaal heb jij dat ook?
gisteren ging ik eten koken shoarma nou ik dacht dat ik moest overgeven   vies zeg!!!

p: balen zeg voor jou dat je een negatieve test had ? is dit ook jouw eerste keer?
en ook ik word gek van die verschijnselen stel dat ik niet zwanger ben wat net zo goed kan wat kan je lichaam je dan voor de gek houden zeg!!
we wachten het maar af!!
heb een druk weekend dus heb ik lekker afleiding

en volgende week weer 45 uur werken dus dat komt helemaal goed!!

wat doen jullie eigenlijk voor werk?
blijven jullie werken of word je fulltime moeder?
eventuele oppas????

groetjes en prettig weekend
inkie

hey inkie,

Dit is inderdaad voor mij de eerste keer dat we het gaan proberne om zwanger te worden. Ik ben begin oktober gestopt met de pil.
Het is idd behoorlijk vervelend die stomme kwalen die uiteindelijk nergens overgaan.

Tjee 45 uur werken pittig hoor. Ik moet bekennen dat werk mij geen afleiding bied en meer omdat collega's nu ook gaan vragen "goh' wat is er met jou. Je bet zo moe ga je wel op tij dnaar bed?? Heb je de griep??
En het is best lastig om daar maar steeds om heen te zeilen.
Ik wil parttime gaan werken ik werk nu 32-36 uur en ik wil dan 27 uur gaan werken 3 dagen. Lijkt me mooi.
En hoe ga jiij dat doen? en weekee?

dag meiden,

allereerst Philea, wat rot dat je test negatief uitviel. maar goed...zegt nog niks...je bent nog niet ongesteld zeg je zelf.

Ik wer in de kinderopvang (op de babygroep....moet je nagaan wat voor gevoelens door me heen gaan als ik met ze speel of ze voed aargh) maar ik wer er met veel plezier en ik denk ook sinds ik op die groep zit de gevoelens veel en veel sterker zijn geworden. De gevoelens om zwanger te raken bedoel ik dus. Ik werk nu 32 uur en bevalt me nog wel. Ik kijk tegen die tijd wel...maar zou graag nmet als jij Philea, 3 dagen werken.

Ik heb vandaag een beetje bruinachtig slijm gehad bij het afvegen...wat kan dat in hemelsnaam zijn?? ik hoop toch niet dat ik nu ongesteld wordt...en zeker niet zo (bruin???)

hoi meiden,

weekee ik hoop het voor je dat het geen ongesteldheid is dat zou wel balen zijn en ook nog eens   te vroeg of niet?

ik word met de dag gekker van alle luchtjes om mij heen zoals in huis op mijn werk ............ zou het dan toch de eerste keer raak zijn?????
ik begin het sdees meer te denken echt waar en hoe harder het straks tegen valt als het niet zo is maar dit is echt geen dingen voor me halen die er niet zijn want ik vind alles stinken zelfs mijn frikandel was goor terwijl ik die het lekkerts van alles vind!!!!

maar ik ben banketbakker en werk dus nu 6 dagen in de week wat best zwaar is maar ik wilde graag wat geld op de bank hebben voor dat we aan kinderen gaan beginnen!
we hebben vorig jaar maart een huis gekocht en daar zitten best hoge lasten aan vast dus dat wilde we in iedergeval op save zetten!

maar ik weet eigenlijk nog niet goed wat ik wil en wat de mogelijkheden zijn straks als ik zwanger ben.

ik moet elke dag om 6 uur beginnen dus dat word al moeilijk om zo vroeg een oppas te vinden mijn man zou eventueel het ook weg kunnen brengen maar dat is ook om half 8 al!
en we willen het niet naar een kinderdag verblijf doen!
mijn vriendin en ik hebben eerder weleens gezegt dat we het samen op gaan lossen dat oppassen en het werk dus wie weet...

maar of ik dan nog ga werken als banketbakker weet ik niet ik weet niet of dat wel te kombineren is?

het aller lieft werk ik de eerste 4 jaar niet om te genieten van het kleintje maar ja dat is denk ik niet mogelijk (financieel)
ik wacht het wel af misschien komt mijn baas wel met een leuke oplossing!1
ik heb ook voor 45 uur in de week gekozen zodat ik met eventuele zwangerschaps verlof dat ook krijg uitbetaald dat is toch mooi mee genomen??

maar ik wens jullie een goed weekend en ik hoop gauw weer wat van jullie te lezen ik vind dit erg leuk zo en jullie?

wat zijn veel meiden al lang bezig he?

groetjes ingeborg

hey meiden.

Tjee inkie wat een zware baan ik moet er niet aan denken. Ik zelf werk in de hulpverlening. En tjaa weekee kan me voorstellen dat je gevoelens aan gewekoerd worden door je werk. Ik heb het al als ik bij mijn vriendinnen op bezoek ben en met hun kleine in de weer ben. Dan denk ik altijd zucht wanneer mag ik.
Ikr ealiseerde me gisteren dat ik eigenlijk pas 4 maanden bezig ben dus eigenlijk helemaal nog niet zo lang vergeleken met anderen. Toch voelt het lang ws als je de knoop hebt doorgehakt kan het niet te snel zijn.
 Zolas je misschien op het forum lazen heb ik een ander topic geopened. namelijkvanochtend acht ik zal toch nog een keer testen. De misselijkheid gedurende dag wordt erger en ik ben zooooo moe. En die buikpijn man ben nu al 2,5 week aan het denken nou vandaag wordik ongie wantd at kan ik voelen. Om gek van te worden.

Dus vanochtend een kruidvat test gepakt en getest. Meteen kwam het controlestreepje op en verder niks. ach dat wist ik wel. Maar even later dacht ik een streep te zien. Niet echt duidelijk eerder heel vaag.
Ik dacht "nu verklaar ik mezelf officieel voor gek"Nu ga ik me ookal verbeelden dat ik streepjes zie. Toch maar mijn vriend geroepen en hij zag ook indd een heel vaag streepje.
Dus............. zou het???? of toch niet. Nog maar een paar dagen wcahten en opnieuw testen.

@weekee; ik heb zo'n bruine prop ook gehad was vlak voordat ik ongi werd. Je lichaam reinigt zich. Zegt natuurlijk   niks. ik hoop zo dat het raak bij je is
@Inkie; Goh ik hoop dat het raak is meid, ik zal duimen voor je. En denk maar zo als het eenmaal zover is komen de oplossingen voor je werk vanzelf en anders heb je 8 maanden om na te denken.

Nou meiden ik laat het jullie weten

Terug
Bovenaan