even voorstellen.

@ Anita

Ik denk ook dat ik zo in een volgende zwangerschap zou staan als hoe jij het beschrijft (je weet het natuurlijk nooit zeker van tevoren) Mensen vragen mij dat wel eens denk je dat je dan wel weer kunt genieten, ik denk dat je op een andere manier geniet ofzo..

Ik vind dat je het hartstikke goed doet en ik denk aan je donderdag!

Xx Wendy  mama van.....  Merle* !!

Hallo allemaal,
Eindelijk weer s een zonnetje gezien lekker.
Nou gisteren was Moos* zn verjaardag we hadden besloten niet thuis te blijven dus zijn we lekker gaan uitwaaien aan zee was echt heerlijk heb een leuke dag gehad.
Nog lieve reakties van vrienden gehad het is fijn als mensen aan jou en je kindje denken.

@pc74
Nee joh das helemaal niet raar ik heb ook altijd een kaarsje en verse bloemetjes bij zn urntje staan, als jij je daar lekker bij voelt gewoon doen!

@wonderwomen
Ja dat gevoel heb ik ook, ik ben ook heel blij dat Moos* gewoon thuis is dat voelt completer ofzoiets.
Het lijkt me trouwens best moeilijk als je partner nog niet naar fotos heeft durven kijken maar ja ieder rouwt in zn eigen tempo dat kun ook niet dwingen praten jullie er wel over?
En ja het idd fijn als je angsten serieus worden genomen en dat je gewoon langs kunt gaan als jij dat wil, mooi dat alles goed gaat en dat ze je goed in de gaten houden.

@wendy
Jeemig wat een verhaal ..heel herkenbaar...slik
Met Moos* ging het dus ook steeds slechter en hij moest naar utrecht met een speciale ambulance, maar het intuberen ging al moeizaam, vreslijk om aan terug te denken, je wil niet dat je kind pijn heeft.
Utrecht heeft ie nog wel gehaalt maar hij is helaas niet lang daarn overleden.
En ja het is echt een ontzettend lekker gevoel je kindje tegen je aan en ze ruiken ook zo ontzettend lekker ik kan niet wachten om ook dit kindje weer inmn armen te sluiten als alles goed mag gaan.

@ anita
gelukkig dan ben ik niet de enige hij zou gisteren 1 jaar geworden zijn, maar ach dat maakt niet uit ik hou toch voor altijd van mn menneke.
Ik snap wat je bedoelt met je  zwangerschap  volgens mij geldt dit voor ieder die hier schrijft misschien geniet je er niet voor 100p van maar voor mij geldt wel dat ik alles  nu wel bewuster meemaak dus misschien ook wel intenser dit omdat je weet wat jullie samen voor moois kunnen maken  .
Veel succes bij de gynecoloog  dat je maar een mooi hartje mag zien!

@ allemaal
Ben alweer in week 25 t gaat echt snel in week 36 ga ik over naar een  gynecoloog om te kijken of ik een infectie doormaak zoja dan word ik behandelt en beval ik onder de gyn zo niet maar ik  bij de verlos bevallen, ik moet wel dan samen met onze zoon nog een dag of 5 ter observatie blijven ik hoop natuurlijk dat laatste.
Gelukkig is voor de rest alles goed hier  

liefs  

Dat woord zocht ik gisteren bewuster!! Ik denk dat ik een volgende zwangerschap bewuster meemaak juist doordat je weet hoe fout het kan gaan.. Dank je

Pff jeetje violet wat een verhaal ik krijg het altijd koud van een ander zijn verhaal...

Xx Wendy mem van Merle.

(Even op zijn fries)

Hallo allemaal,

Ik had gisteren even echt een rot-dag, ontzettend druk op het werk, 's avonds open avond en overdag ook nog van alles te doen. Stond huilend op, ben gaan werken en toen ik thuis kwam sprongen de tranen weer in m'n ogen. 't was allemaal gewoon even teveel: de spanning voor het ziekenhuis, het grafje nog niet geplaatst en nog niet bekend wanneer  het wel geplaatst zou worden  en dan al die drukte op het werk. het moest er even uit. 's avonds ook voor het eerst moeten overgeven, sorry voor de onsmakelijkheid
maar... vanmiddag in het ziekenhuis geweest en een klein hummeltje met kloppend hartje gezien, dus ben weer helemaal gelukkig!! Ben alleen wel wat korter zwanger dan we dachten, maar ach, als dat alles is.
En morgenvroeg wordt het grafje geplaatst, dus dat is eindelijk ook zo ver...

Er is nu dus weer een hele spanning van me afgevallen en dat merk ik meteen, voel me echt een stuk beter!

heel veel liefs van Anita, mama van Floor* en ....

He meiden

Wat Violet zegt is waar. Als je weer zwanger bent geniet je er op een andere manier van. Ik ben altijd superblij als ik hem de hele dag voel. En ik maak me best zorgen als hij minder van zich laat merken. Afgelopen maandag voelde ik hem heel weinig en je gaat je dan gelijk zorgen maken. Maar de dinsdag bewoog hij weer als nooit te voren. Gisteren had ie ook een hele drukke dag. Van mij mag ie dat echt een hele dag doen. Voor mij is dat gewoon een geruststelling. Je kan niet kijken wat er hier vanbinnnen gebeurt. Ik denk dat ik daarom ook echt niet tegen vrouwen kan die om elk wissewasje zeuren. Van: "Hij is zo druk dat ik niet kan slapen" of "ik ben zo moe, ik heb last van dit of dat". Ik val door hem juist in slaap, hij trappelt mij in slaap. Er is toch niks mooiers dan zwanger zijn.  Vind ik in ieder geval. Ik kan echt oprecht zeggen dat ik echt ontzettend geniet en idd veel bewuster!!

Dat mijn vriend Kyra* nog niet heeft durven/kunnen zien vind ik geen probleem. Ik snap hem ook. We hebben in het begin wel moeite gehad om met elkaar te praten, maar dat lag meer aan mij dan aan hem. Ik dacht alleen maar: je weet hoe ik me voel, ik voel me niet anders dan jou. Maar dat is natuurlijk wel zo. Ik heb een bevalling gedaan. En moedergevoelens zijn toch intenser of in ieder geval anders dan bij mannen, omdat wij onze baby 9 maanden bij ons dragen. Dat schept al een band natuurlijk. Bij mannen kan dat pas beginnen als ie geboren is. Tuurlijk vond ie het leuk om Kyra* te voelen, maar om te zeggen dat hij daardoor een band met haar had vind ik nogal ver gaan.

Anita, wat vervelend voor je dat je je zo k*t voelt (om het maar even netjes te houden). Wat balen dat het niet echt op wil schieten met haar grafje. Ik hoop voor je dat dat niet meer zo lang zal duren. Maar is er iets mis gegaan dan??
Gelukkig dat je toch een beetje opvrolijkte met je echo. Het is altijd spannend en zeker de allereerste echo. Maar wat goed dat het hartje het doet. Dat is ook het eerste waar ik naar kijk met de echo. Of het hartje nog klopt.  Maar voor wanneer ben je dan uitgerekend?

Dikke kus
Simone mama van Kyra*

@ Anita

Meid wat fijn dat het nu geplaatst wordt, spannend hoor. En wat fijn dat het goed ging bij de gyn. pfoe pak van mijn hart!
Ik kan me voorstellen dat het je allemaal wat teveel wordt ik heb dat ook wel eens en dan overvalt het me zo! Het valt me soms ook zo tegen dat ik me dan ineens weer zo voel, heb ik bijv. ergens heel erg veel zin in en dan is het zover en dan denk ik bleg ik wil thuis blijven en janken raar he?
Ik denk aan je!!

@ Petra

Hoe gaat het met je??@ Wonderwoman

Ik vond dat getrappel toen ik zwanger was van Merle* altijd al erg fijn ik vind het ook altijd raar als mensen dat zeggen je wilt toch zelf zwanger zijn of niet dan?? Laatst zei iemand die nu na 10 jaar! eindelijk zwanger is ik wil een jongen en geen meisje nou ja!!! Oe ik kan wel zo kwaad worden dan wat maakt het nou uit wat het geslacht is ik snap zulke mensen echt niet!!

Xx Wendy mama van Merle*

Hoi!!

We zijn helemaal blij hier!!!!! Het grafje is geplaatst en het is echt prachtig! Nog veel mooier dan ik had gedacht, wauw!!!! Was eerst bang dat ik er aan zou moeten wennen dat het er zo anders uit zou zien, maar dat is helemaal niet zo. Nu klopt het gewoon en is het helemaal af, joepie!!

We hebben alleen nog wel een dagje extra moeten wachten, omdat er iets niet goed was afgesproken bij de steenhouwer. Maar gisteren is het dus geplaatst en we zijn er gisteren al 3 keer geweest. eerst met z'n tweeën, toen hebben we onze ouders gebeld en zijn we er nog een keer geweest en daarna nog met mijn schoonbroer en -zus.
En zometeen gaan we nog even, krijg er geen genoeg van...

o ja, en ben nu 5 november uitgeteld. (kwam zelf uit op 27 oktober)
en die vriendin van mij, die ook zwanger is, 6 november, dus we kunnen gezellig samen naar de zwangerschapsgym. Zij krijgt trouwens een tweeling, is afgelopen donderdag bevestigd. Spannend!

fijn weekend allemaal nog!

groetjes Anita

Terug
Bovenaan