Hallo allemaal!
Ook hier goed nieuws, uitslag van het bloedonderzoek was goed, niks aan de hand. (dacht ik eigenlijk ook wel, maar toch wil je het zeker weten...)
Misselijkheid begint wat minder te worden gelukkig, maar moe ben ik nog steeds, nog een paar weken en dan wordt dat ook minder hoop ik! Ben nu 10 weken, volgende week weer naar het ziekenhuis voor controle. Vind ik toch wel weer een beetje spannend.
@ Petra: wat bijzonder van die foto's!!! zo zie je maar, hij is er altijd bij! En fijn dat Xiano* nu weer bij jullie is. Heb je nu ook een beetje het idee dat het 'af' is, geeft het rust dat hij nu thuis is?
@ Simone: heerlijk dat je de kleine zo goed voelt, daar kijk ik ook naar uit!
Ik was de vorige keer ook al snel dik, maar ook vooral op m'n buik, en merk dat het nu alweer zichtbaar begint te worden (heb zelfs al reacties van anderen gehad). Ben er nog niet heel blij mee omdat de ouders en kinderen bij mij op school het nog niet weten, maar dat zal nu dus niet lang meer duren...
Enne, als je nog een keer zo'n vlaag van opruim en schoonmaakwoede hebt, mag je je ook best een keer hier komen uitleven, haha! ik heb er de puf niet voor, maar gelukkig heb ik een hele lieve man die me regelmatig helpt.
@ Violet: bij jou begint het ook al op te schieten! Fijn dat alles goed gaat met jullie kereltje!moet je man steeds zo lang weg voor z'n werk of maar af en toe?
@ Wendy: alles oké bij jullie?
Allemaal een fijn paasweekend, geniet van de extra vrije dag!
groetjes Anita