even voorstellen.

Vandaag is Xiano* thuis gekomen.
Ik heb nu al zijn spulletjes bij elkaar gezet in één kastje.
De urn is heel erg mooi geworden.
Jammer dat ik hier geen foto`s kan plaatsen.

Liefs Petra

@ Petra

Wat bijzonder die foto's! Ik denk dat je zoiets moet meemaken voordat je je er een voorstelling van kunt maken. Fijn dat Xiano thuis is hoe voel je je nu?
Je kunt hier wel foto's plaatsen volgens mij als je op forum klikt heb je een topic vragen over dit forum en dan kun je het daar volgens mij vinden

Xx Wendy mama van Merle*

@Petra

Wat fijn dat Xiano* weer thuis is. Ik vond het ook erg fijn dat onze dochter weer thuis was. Ze hoort bij ons.
Wat raar zeg, met die foto's. Maar wat ik dan denk is dat dit een mooi teken is dat ie gewoon bij jullie is!!

Groetjes Simone mama van Kyra*

Hallo allemaal.
hier alles goed alweer 28 w onderweg kereltje groeit goed ik ook wel geloof ik.
Begin al wel weer wat sneller buiten adem te raken, ik probeer nog wel 2x in de week te sporten maar het kost me meer moeite ach ja als dat alles is...
Man alweer ruim een week weg, gelukkig gaat de tijd best snel.

@wonderwoman
hij is in totaal 5 weken weg wel lang hoor maar hij doet al 6 jaar het  ''went'' ook wel toen Moos* overleed kreeg hij echt alle medewerking en is hij ruim 2 maanden thuis geweest dat was wel erg fijn , t enige lastige is vanaf wanneer ben je thuis voor de bevalling.
Hij wilde eerst een dag na de uitgerekende datum thuis komen  (Moos* werd 5 dagen na de uitegekende datum geboren) ik zeg :doe dat maar niet dadelijk is deze op tijd dus nu komt ie een paar dagen eerder terug.
Wa fijn dat t goed gaat en dat jullie je mijlpaal hebben hebben bereikt dat moet toch een beetje rust geven.
Misschien ben ik daarom wel meer met de bevalling bezig ben onze mijlpaal ligt eigenlijk pas  rond en na de bevalling .

@
Tjeemig wat apart zeg! die fotos, ik ken wel bollen op fotos maar een  echt gezichtje?
nee daar had ik nog nooit van gehoord wat vind je er zelf van?
Fijn dan hij nou lekker thuis is vond ik ook hij hoort hier ook lekker gevoel

@allemaal
Ik hoop dat t met iedereen goed gaat en een beetje hebben genoten van t weer van afgelopen week ik wel das dan toch best knap van ons denk ik dan  

liefs violet    

Hallo allemaal!

Ook hier goed nieuws, uitslag van het bloedonderzoek was goed, niks aan de hand. (dacht ik eigenlijk ook wel, maar toch wil je het zeker weten...)
Misselijkheid begint wat minder te worden gelukkig, maar moe ben ik nog steeds, nog een paar weken en dan wordt dat ook minder hoop ik! Ben nu 10 weken, volgende week weer naar het ziekenhuis voor controle. Vind ik toch wel weer een beetje spannend.

@ Petra: wat bijzonder van die foto's!!! zo zie je maar, hij is er altijd bij! En fijn dat Xiano* nu weer bij jullie  is. Heb je nu ook een beetje het idee dat het 'af' is, geeft het rust dat hij nu thuis is?

@ Simone: heerlijk dat je de kleine zo goed voelt, daar kijk ik ook naar uit!
Ik was de vorige keer ook al snel dik, maar ook vooral op m'n buik, en merk dat het nu alweer zichtbaar begint te worden (heb zelfs al reacties van anderen gehad). Ben er nog niet heel blij mee omdat de ouders en kinderen bij mij op school het nog niet weten, maar dat zal nu dus niet lang meer duren...
Enne, als je nog een keer zo'n vlaag van opruim en schoonmaakwoede hebt, mag je je ook best een keer hier komen uitleven, haha! ik heb er de puf niet voor, maar gelukkig heb ik een hele lieve man die me regelmatig helpt.

@ Violet: bij jou begint het ook al op te schieten! Fijn dat alles goed gaat met jullie kereltje!moet je man steeds zo lang weg voor z'n werk of maar af en toe?  

@ Wendy: alles oké bij jullie?

Allemaal een fijn paasweekend, geniet van de extra vrije dag!

groetjes Anita

Hoi allemaal!

Ook zo genoten van het lekkere weer vandaag? Jammer genoeg wordt het morgen weer minder, maar ik heb  cursus dus zit toch de hele dag binnen.

We zijn  vandaag weer in het ziekenhuis geweest en hebben onze uk vrolijk  zien spartelen! Met het meten bleek dat ik nu 11w3d was, i.p.v. 10w6d. Klopt wel meer met mijn telling, maar omdat het niet meer dan een week scheelt met de vorige meting laten ze de uitgerekende datum zo staan. Moet nu weer over 4 weken terug.
Verder eigenlijk geen nieuws vanuit deze hoek.

groetjes Anita, mama van Floor* en ....

@Anita

Wat fijn dat het allemaal goed met je gaat. En dat ook jij regelmatig terug moet voor controle. Ik vind dat zelf wel erg prettig. Je kan geen luikje open doen om te kijken of alles  nog goed gaat.  
Ik moet a.s. donderdag weer op controle.  Ik kijk altijd uit naar die afspraken......... dan zie ik mijn kleine weer eens! Ik kan niet wachten totdat ik hem eindelijk in mijn armen heb. Zeker nu de laatste loodjes een beetje in zicht komen (ben nu 32 weken).  De tijd kan niet snel genoeg gaan!! Ik weet in ieder geval zeker dat ik er niet op hoef te gaan wachten want als de baby zich niet vanzelf meldt voor de uitgerekende datum, wordt ie gehaald!! Dus ik loop in ieder geval niet langer dan 40 a 41 weken. Dat is ook wel fijn om te weten!!

Groetjes Simone mama van Kyra*

Hoi Simone,

Hoe was de controle? Heerlijk hè, om je ukkie weer even te zien!
Heb jij dat ook, dat je nu meer beseft dat er echt een mensje in je buik zit, nu je al een kindje hebt gehad? Bij de eerste 'weet' je het wel, maar je weet niet wat het teweeg brengt als het geboren wordt, hoe het voelt om moeder te worden.
Ik heb dat in ieder geval wel: ik ben niet alleen zwanger, maar ook echt 'in verwachting' van ons tweede kindje, want ik weet nu hoe het is om een kindje te krijgen en kijk er naar uit als het weer zo ver is (en deze keer hopelijk met een nog betere afloop...)
hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel, weet ook niet precies hoe ik het gevoel moet uitleggen.

En inderdaad fijn om te weten dat je sowieso 'op tijd' zal bevallen. Wij hebben nog niet besproken hoe of wat, maar ik moet dan ook nog een hele tijd...

Volgende week heb ik lekker vakantie, hoop dat het weer zo een beetje doorzet, dan wordt het volgende week genieten!

groetjes Anita, mama van Floor* en ...

Terug
Bovenaan