even voorstellen.

Hallo trotse moeders.
Ik lees dat jullie niet weten hoe je hier foto's op kunt zetten. Nou dat kan dus wel.
Je opent het venster reageer.
Ook open je een nieuwe pagina van een site waar je foto's opstaan (hyves, vlindersite etc)
Je klikt die foto aan en je doet kopiëren. Dan plak je die foto hier weer in het reageer venster.
Als het goed is staat de foto er op.

*je moet de foto wel van een online pagina halen.
Vanuit je eigen bestand (pc) wil het niet.
Dus je kunt je foto's oploaden via bv hyves en dan hier plakken.

Ik wil jullie allemaal een dikke knuff geven

Hallo allemaal,

Hier weer eens een bericht van mij. Ik heb de laatste tijd wel steeds gelezen maar niet echt gereageert sorry!!

Afgelopen vrijdag zijn mijn zwager en schoonzusje getrouwd het was een mooie en emotionele dag op zo'n dag mis je je kleintje helemaal ik mocht gelukkig mijn nichtje wel vaak vasthouden (die is 2 maand nadat ik van Merle uitgerekend was geboren) Mijn schoonzusje en zwager hebben een kaarsje gebrand voor Merle de schatten zo was ze er toch bij!

@ Anita

Verder gaat het eigenlijk wel goed met me je houdt je moeilijke momenten wel maar daar zou ik ook niet zonder willen denk ik, en hoe is het met jouw? Ik las over je andere gevoel bij het zwanger zijn. Ik denk dat ik me dat wel kan voorstellen je bent veel bewuster zwanger denk ik ik denk dat ik dat wel zo zou beleven. Je weet hoe geweldig het is om moeder te zijn.

@ Petra

Nogmaals prachtig!

Xx Wendy mama van Merle*

@ Petra: wat een mooi urntje! De liefde voor Xiano* straalt er vanaf!

@ Wendy: Wat fijn dat de bruiloft zo mooi was en dat ze een kaarsje hebben gebrand voor Merle*. Dat doet altijd goed als anderen ook aan haar denken, vind ik.
Met pasen kwamen we bij het grafje van ons Floor*, lag er een paasei tussen de plantjes. Wij moesten kei hard lachen, vonden het echt leuk. Bleek dat vrienden van ons het met hun kindje hadden neergelegd. Zij hadden zoiets van: anders was Floor ook mee paaseieren gaan zoeken, dus nou krijgt ze er ook een. Zo fijn als mensen zo denken, zoals jij al zei: zo is ze er toch weer een beetje bij!
Ik vind het ook nog steeds heerlijk om die kleintjes vast te houden, heb daar toch ook wel een beetje steun aan. De kinderen van onze vrienden zijn ook zo 'eigen', dat is zo fijn.
Gisteren op kraamvisite geweest bij mijn neef, ook weer heerlijk getut met hun mannetje, 3 weken oud. Maar moet wel zeggen dat ik gisteren dacht: leuk, maar het zou nog leuker zijn als het er een van onszelf was. En nu hebben wij het geluk dat ik weer zwanger ben, maar ik kan niet wachten tot het echt zo ver is en ik ons hummeltje in m'n armen heb...

Heb deze week lekker vakantie, maar het weer is niet echt geweldig, jammer genoeg. Ach, moet toch veel thuis doen en ouderavonden voorbereiden, dus misschien is het maar beter, anders had ik daar helemaal geen zin in.
Vanmiddag nog gezellig met een paar vriendinnen kletsen, een van hen heeft net een nieuw huis, dus dat moet gevierd worden!

tot de volgende keer maar weer!

groetjes Anita, mama van Floor* en ...

Haha wat geweldig dat ze daaraan gedacht hebben!!! Dat vind ik nou humor (hoop dat ik het zo noemen mag) Tja ik wil ook zo graag weer zwanger raken echt je wilt het niet weten!!! Ik wordt soms gek van mezelf... Maar ja het zal vanzelf wel een keertje lukken maar ben stiekum wel een beetje jaloers op je hoor!!

Liefs Wendy mama van Merle*!!!

Hee Wendy!

Ik vind het ook echt humor van dat ei, moet nu nog steeds lachen als ik het vertel. Dan zie je andere mensen ooit wel kijken van: is dat dan niet confronterend/pijnlijk, dat ze er niet echt bij heeft kunnen zijn?
Maar het is  nou eenmaal  zo, dus dan kunnen we er beter zo maar het beste en leukste van maken. En ik denk dan ook maar: ze ziet toch wel wat er hier gebeurt en zit daarboven ook vast kei hard te lachen

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel ooit moeilijk vind om hier iets te schrijven over m'n zwangerschap, omdat ik het jullie ook zo gun en niet wil kwetsen. Zeker omdat wij zoiets hadden van: we zien wel hoe het loopt en het nog niet verwachtten. En dat het dan zo snel toch raak was.
Maar aan de andere kant is dat nu ook wel weer een stukje van mij, dus ik kan er ook niet niets over zeggen...
Ik hoop in ieder geval dat jullie ook weer snel goed nieuws kunnen vertellen! Ik zal nog een keer met de glitters strooien (hou wel van die mooie kleurtjes):

******************************************************************************************

hoop dat het helpt!!

heel veel groetjes!

Ach lieve schat toch je moet je niet bezwaard voelen hoor!!! Praat er lekker over het is idd zoals je al zegt een stukje van jou!!! Geniet ervan en mijn jaloersheid is gezonde jaloersheid hoor!!!! Bedankt voor de glitters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs wendy mama van Merle!!

@ Petra
Die urn van Xiano* is echt erg mooi. De liefde straald er inderdaad vanaf!!

@ Wendy
Ik snap het heel goed dat je inderdaad jaloers bent (op een gezonde manier). Ik had het zelf ook!! Maar dan gunde ik ook echt niemand (behalve mensen die me dicht bij het hart staan) een zwangerschap, totdat ik zoiets had van: waar ben ik mee bezig. Ik help mezelf alleen maar de put in en daar had ik ook geen zin in. Maar ik was wel ontzettend blij toen het bij ons ook weer zover was. Je gunt het jezelf ook heel erg graag. Maar bij jullie komt het ook gewoon helemaal goed!! Ik ben achteraf best blij dat er toch bijna 2 jaar tussen zit. Ik ben 14 juni uitgerekend en Kyra* is 29 juni geboren. Ik kan ook echt zeggen dat ik het goed heb verwerkt. Pijn blijft het altijd doen en je denkt er nog altijd iedere dag aan, maar ik kijk ook terug met een lach en dat kan niet iedereen zeggen denk ik.

@ Anita
Hier gaat alles goed. Bij de controles gaat ook alles goed, de gyn zegt dat het echt een flinkerd wordt. Dus de kleine mag zeker 2 weken eerder komen. Het moet er namelijk ook nog uit!! Hahhahaahha......... Als hij niet had geweten hoever ik daadwerkelijk ben had hij mij 1,5 week verder geschat!! Maar goed de baby moet er sowieso uit en daar maak ik me ook eigenlijk niet zo druk om. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Ik moet 13 mei weer terug en volgende week nog even naar de huisarts.
Deze week is mijn laatste week dat ik werk. Eigenlijk zou ik nog 1 week langer doorwerken, maar het wordt nu toch echt zwaar, ook geestelijk. Dus ik pak nog een week vakantie ervoor!! Ik heb nog genoeg uren staan die ik echt kan missen!!

Maar hoe is het nu met jou?? Hoe vaak moet je nu op controle komen??

Groetjes Simone mama van Kyra*

Terug
Bovenaan