Februari 2020 uitgerekend

@babyfeb Ja de geboortekaartjes zijn ook zo goed als af.. alleen de vluchttas en luiertas zijn nog leeg..
@sannestar gelukkig gaat het beter met de kramp! Lijkt me zo vervelend.
Gelukkig gaat alles goed .. hopelijk heeft het verder geen invloed op je kleintje.. Ik ben zo rond de 7 kg aangekomen nou (26 weken zwanger) terwijl een vriendin van mij al tegen de 20 kg zat rond deze periode dus het man enorm verschillen ! Maar dat je blijft hangen heb ik nog niet eerder gehoord, is je buik wel al zichtbaar ? Je voelde je meisje wel toch? Dus dat is wel een goed teken ..

-Cindy: jaa me buik is zeker zichtbaar.. en voel indd die meid trappelen.. dus of ik val nog / weer af of t is wat anders? Volgende week zaterdag echo dus hoor / zie / merk het wel... 
alleen vandaag minder getrappel maar hartslag wel kunnen vinden met de doppler dus gaf wel even geruststelling (heb me eigen doppler liggen dus is wel fijn).

met jou ook alles nog goed?? 

@Sannestar oh fijn dat je zaterdag een echo hebt, dan zal er vast duidelijk worden of er iets is maar ik denk /hoop het niet.
Ik voel hem ook de ene dag wat minder als de ander , maakte me in het begin wel ongerust maar blijkt normaal te zijn.
Wat leuk dat je je eigen doppler hebt! Dat geeft dan wel een gerust gevoel als je het hartje dan hoort :) 
Ik heb over 2 weken de groeiecho, zo leuk om weer een kijkje te kunnen nemen en te zien hoe hij gegroeid is

Nou van de week toch weer op de weegschaal gestaan en eindelijk ik kom aan!! 1,7 kilo er bij!! Maakt me zo blij, normaal zal ik t vreselijk vinden maar nu denk ik hè hè, het werd tijd.
Elsiejoy: toch wel apart dat je de kleine niet voor voelt.. mijn placenta ligt ook aan de voorkant en voel haar juist heel duidelijk tussen m’n navel en schaambot trappelen.. niet aan de zijkanten.. heb ook al een x aantal keer meegemaakt dat ze de hik heeft (afgelopen nacht nog) en dan zie je echt me buik bewegen.. dat is zo apart!! Probeer t steeds te filmen maar nog niet gelukt helaas.
Cindy: Jaa heel fijn zo een doppler, toen de tijd (begin zwangerschap) gekocht via Aliexpress en t geeft heel veel geruststelling! Spannend jij ook binnenkort een groei echo! Ik kan zelf echt niet wachten tot ik dr weer even kan zien! 

Hoi hoi 
Ik heb ook uitgerekend in februari. De 9de om precies te zijn.
De eerste 4/5 maanden veel last gehad van vermoeidheid en bekken pijn maar nu gaat alles van een Leie dakje.
Nog 2,5 week werken en dan genieten van mijn verlof

Heerlijk, ik ben uitgerekend op 11 feb en ga einde vd maand nog verhuizen. Ik werk dan tot kerst daarna wat vrije dagen opgenomen tot mn verlof op 2 januari begint. Heel chill! Heb al veel minder werkzaamheden omdat ik fysiek zwaar werk doe normaal  en dat gaat niet nu. 
Hoe gaan de laatste loodjes? 

Hallo dames,
het begint op te schieten hè! Spannend... hier ook de 9e uitgeteld en hoef ook nog maar 2 weken te werken tot na de kerst.. merk wel dat ik aan het aftellen ben, die laatste loodjes ? kijk er naar uit!! Kleertjes enz wassen en laatste spulletjes kopen, moeten jullie nog veel doen/regelen verder? Merk dat ik zelf nog vanalles wil maar soms door slaap te kort niet veel energie heb op t moment.. hoe gaat dat bij jullie?

Oh wat heerlijk als je al kleertjes kunt wassen en spullen kopen. Ik heb nog allerlei dingen niet gekocht, maar omdat wij nog gaan verhuizen heb ik gepland om daarna naar de Hema te gaan en alle missende spullen n okg te kopen. Heb wel echt zo veel spullen gekregen; wieg, box, campingbedje, commode. Alles 2e hands dan wel, maar super fijn om geld te besparen en ook om meer duurzaam te zijn. Hoewel ik van kleertjes toch wel al best w asst heb gekocht. 
Heb je echt slaap tekort? Dat is vervelend! Ik slaap juist veel meer dan normaal. Echt 8 uur in de nacht en overdag Of na werk nog minstens een uur. Ik slaap nergens meer goed behalve in mn eigen bed, dus ga niet meer weekendjes weg of logeren bij mn ouders ofzo. Maar algeheel heb ik sowieso echt minder energie hoor! Na een klusje va  een half uur ga ik echt even chillen. 

Terug
Bovenaan