Februari 2021

Hoi iedereen!

Hier nog iemand die in februari uitgerekend is. 12.02.2021 ?  ik heb niet alle reacties bekeken hoor, maar zijn hier ook dames uit twente en omgeving? Ben wel even benieuwd. Heb gister weer een echo gehad en meteen daarna een bloedonderzoek voor de nipt test. Echo zag er goed en beweeglijk uit ?

x eef

Hoi allemaal, 
Dinsdag een goede echo gehad met 11 weken! Zeer opgelucht. Donderdag intake met VK en doorverwijzing gehad naar Isala ziekenhuis. Doordat wij afgelopen 14feb. afscheid moesten nemen van onze dochter met 24w hebben we nu recht op 13w echo! Vind ik erg fijn. Ik hoop dat dit ons enigszins wat zekerheid kan geven. 

Bij mijn eerste zwangerschap (nu ruim 2 jaar oud) heb ik niet in een groepsapp gezeten. Mijn vriendinnetje heeft dat 2 zwangerschappen wel gedaan en erg leuke contacten aan over gehouden. Ik ben hier dus eigenlijk ook naar op zoek. Is dat initiatief hier al genomen? Weet iemand of/waar ik me kan aanmelden? En anders: dan begin ik hier het initiatief. Wie willl??? :) 
Liefs Imke. 

Leuk Evelien! 
Ben eerlijk gezegd niet zo thuis op dit forum nog, is het mogelijk dat iedereen die mee wil doen een privé bericht stuurt? 
Zo niet. Dan een mail? 

Kortom: wil je ook in een groepsapp met vrouwen die in februari zijn uitgerekend? Stuur dan je nummer naar imke.luijt@hotmail.com en dan regel ik het!! 

liefs. 

Hi dames, ben een tijdje afwezig geweest door drukte etc. Ik heb as donderdag mijn 12 weken echo en merk dat mijn kwaaltjes minder zijn geworden. Is dit normaal? Maak me namelijk een beetje zorgen??

Er is wel een Facebook groepje. Wie daar nog in wil kan Sanne ovn toevoegen op fb. 

Ik ben nu 13 weken zwanger en bij mij zijn de kwaaltjes ook minder. Wel precies 'volgens het boekje' natuurlijk. Maar toch maak ik me ook een beetje zorgen. De termijnecho bij 10.5 week gehad en volgende week bij 14.5 week de geslachtsecho. Dus 4 weken geen controle gehad. Geen idee wat daarbinnen gebeurt ??‍♀️

Hoi allemaal!
Na twee lange jaren tevergeefs proberen en één miskraam, kan ik me eindelijk bij jullie voegen.
Ik ben momenteel 11+3 weken. Mijn eerste echo rond de 8 weken gehad (mooi kloppend hartje ? bij mijn 1e zwangerschap helaas nooit kunnen zien ?) en vorige week vrijdag de termijnecho gehad, met duidelijke hartslag en veel bewegelijkheid. Ik ben voor 20 februari uitgerekend.
Doordat het ons veel moeite en verdriet heeft gekost om zwanger te raken en door de eerdere miskraam, ben ik echt super onzeker nu...Ik maak me net als Faatje ook meteen zorgen als mijn klachten verminderen (sinds dit weekend geen gevoelige borsten meer). Ik ben nogal een doemdenker, dus dat helpt ook niet echt.?
Juist daarom hoop ik dat we met z'n allen vooral veel leuke verhalen kunnen delen hier!

[quote quote=10345570]Hoi allemaal! Na twee lange jaren tevergeefs proberen en één miskraam, kan ik me eindelijk bij jullie voegen. Ik ben momenteel 11+3 weken. Mijn eerste echo rond de 8 weken gehad (mooi kloppend hartje ? bij mijn 1e zwangerschap helaas nooit kunnen zien ?) en vorige week vrijdag de termijnecho gehad, met duidelijke hartslag en veel bewegelijkheid. Ik ben voor 20 februari uitgerekend. Doordat het ons veel moeite en verdriet heeft gekost om zwanger te raken en door de eerdere miskraam, ben ik echt super onzeker nu…Ik maak me net als Faatje ook meteen zorgen als mijn klachten verminderen (sinds dit weekend geen gevoelige borsten meer). Ik ben nogal een doemdenker, dus dat helpt ook niet echt.? Juist daarom hoop ik dat we met z’n allen vooral veel leuke verhalen kunnen delen hier![/quote]
Jou verhaal klinkt bijna ook net als de mijne. Ook bijna 2jaar aan het proberen en een miskraam gehad. Nu zijn we echt heel blij, maar willen niet al te vroeg juichen. Bij 8 weken en vitaliteit echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Nu zoals ik al zei as donderdag termijn echo. Heel spannend en hopen dat alles goed is. Ik ben als t goed is 19 februari uitgerekend, maar donderdag weet ik meer. 

Terug
Bovenaan