Februari 2021

Bij mij worden de menstruatieachtige krampen ook minder, dat maakt me ook onzeker.
Wat me ook onzeker maakt is dat ik een clearblue test had gedaan en die gaf 2-3 weken zwanger aan, Ik was toen 4 weken en 6 dagen en ik had gehoopt op een 3 met een plusje. En dan meteen helemaal onzeker. Ik ben nu 5 weken en een dag en voel eigenlijk bar weinig, dus dat vind ik ook wel spannend.

@loma ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen.. dus wat dat betreft lopen zelfs de 'klachten' gelijk haha! Toevallig! Ik heb er heel bewust voor gekozen om na mijn 3 positieve testen niet meer te gaan testen, ondanks dat geen enkele test echt een knaller is geweest. Juist omdat ik denk dat dat mij onzeker gaat maken.

Ik wil trouwens elke keer al dingetjes kopen. Zoals kleertjes, speentjes etc. Stop steeds weer wat in mijn online winkelwagen, maar toch reken ik niet af. 
Ik durf het nog niet helemaal haha.
Hebben jullie al spulletjes aangeschaft?

Oh herkenbaar @honingblij! Ik heb al wel daadwerkelijk dingen afgerekend haha, kon me niet beheersen! Ik geniet ervan om er al naar te kunnen kijken en er op die manier mee bezig te zijn. Ik heb wel een rem van mijn man hoor.. Mag elke maand een dingetje ?

[quote quote=10328290]Ik wil trouwens elke keer al dingetjes kopen. Zoals kleertjes, speentjes etc. Stop steeds weer wat in mijn online winkelwagen, maar toch reken ik niet af. Ik durf het nog niet helemaal haha. Hebben jullie al spulletjes aangeschaft?[/quote]
Haha nee maar heb nog zoveel baby spullen van mijn dochter. Ben ook zelf nog steeds niet helemaal ervan overtuigd dat het écht is. Bij de eerste zwangerschap deed ik dit ook hoor ? 
Ik heb op 24 juni de eerste echo gepland staan.. spannend ?

[quote quote=10328234]Neusje, nee haha het was niet gepland, maar wel welkom hoor wordt wel pittig zo achter elkaar[/quote]
Ja mijn dochtertje is nu bijna 1.. het was bij ons wel gepland maar eigenlijk over 2 jaar pas haha ? ik ben zo bang dat het me teveel wordt. Vond dit eerste jaar al zo pittig allemaal ?

[quote quote=10328290]Ik wil trouwens elke keer al dingetjes kopen. Zoals kleertjes, speentjes etc. Stop steeds weer wat in mijn online winkelwagen, maar toch reken ik niet af. Ik durf het nog niet helemaal haha. Hebben jullie al spulletjes aangeschaft?[/quote]
Ik heb ook nog niks gekocht. Ik zit nog midden in de babyspullen van mijn dochter die 8 maanden is. Ik wacht met dingen aanschaffen na de 20 weken echo, dan weet ik ook het geslacht. Bij mijn dochter begon ik ook pas met kopen na de 20 weken echo. Maar toen ging ik wel helemaal los.
Ben sinds vanmiddag een beetje misselijk aan het worden.

[quote quote=10328232]@Loma Ja, ik probeer er niet teveel aan te denken. Ben toch telkens bang dat het nog mis gaat. Dat had ik de vorige keer ook totaal niet. Gek he, hoe anders je er dan toch mee bezig bent.. Ik heb een bindweefsel afwijking, alles is wat slapper. Ik heb er in het dagelijks leven weinig tot geen last van, maar krijg extra controles voor de bijbehorende hartafwijking en om te zien of de baarmoederhals niet te snel verstrijkt (dat is een bekend risico bij mijn aandoening). Het voordeel dat alles wat slapper is, is dat mijn eerste bevalling zo gepiept was, haha. Ik ben een week voor tijd ingeleid omdat ze het echt goed onder controle wilden hebben en bang waren dat als de bevalling thuis zou beginnen ik niet op tijd in het ziekenhuis zou zijn. Waarom ben jij onder controle van de gynaecoloog?[/quote]
Mijn dochter is dysmatuur geboren en tijdens de zwangerschap wisten ze al dat ze dysmatuur geboren zou worden en daardoor stond ik ook onder controle omdat goed in de gaten te houden. De dysmaturiteit komt doordat ik klein van stuk ben en door placenta incuffientie. Wat nog een rol speelt is dat er in mijn familie heel veel zwangerschapsvergiftigingen voor komen en daardoor moet ik ook vanaf begin af aan medicijnen slikken zodat ik de kans verlaag met 30 procent.
laten we het erop houden dat ik niet echt mijn genen mee heb. 

Terug
Bovenaan