Februari 2021

Ik heb al een rompertje gekocht een een leuk pakje om mezelf te laten zien dat het echt is.
En vandaag spullen gekregen voor moeders voor moeders. Meer die hieraan meedoen?

Leuk om al jullie verhalen te lezen? Ik ben morgen 4 weken. Net zoals jullie ook menstruatieachtige krampen. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Leuk om die gelijkenissen te lezen!
@Sammys: ik heb vandaag moeders voor moeders aan de lijn gehad. Krijg volgende week de spulletjes binnen ?

Hi Dames, 
Ik wil me graag bij jullie aansluiten! Eergister een test met een super licht streepje en vandaag een goede duidelijke streep
Volgens eigen berekening ben ik uitgerekend op 16 februari (wellicht word dit nog door echo bijgesteld)
Ik ben 28 jaar en mama van een zoontje van 15 maanden, ik was twee jaar geleden op precies hetzelfde moment zwanger als nu en ook op de 16de uitgerekend 
Ik heb momenteel nog geen klachten of symptomen. Bij de vorige zwangerschap heel misselijk vanaf 6 weken, hoop dat dat nu niet zo gaat zijn ☺️
Liefs Tanie 

Hoi Meiden,

Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Gister positieve clearblue test die aangaf zwanger 3+.
we gaan nu uit van 4 februari, maar is nogal onduidelijk omdat ik afgelopen februari een miskraam heb gehad en maar geen cyclus kreeg. Daardoor 19 mei gestart met medicatie om mijn menstruatie op te wekken, maar deed niks dus toch maar getest en zwanger!?
We hebben al een dochter die word in september 2 jaar. Moet zeggen vind het wel spannend na de miskraam bij ieder steekje maak ik me wat zorgen, verder geen klachten behalve hele gevoelige borsten.
24 juni eerste echo??

Ik krijg morgen de spulletjes voor moeders voor moeders binnen. Ik begin sinds gisteren wel misselijk te worden maar het is nog te doen.

Ik ga mij ook eens verdiepen in moeders voor moeders en hoe te organiseren.
verder heb ik sinds gisteren echt last van maagzuur.. iemand die een tip heeft wat je daartegen kunt doen?

@Honingbij, vaker op een dag kleinere hoeveelheid eten helpt tegen zowel misselijkheid en Maagzuur. Tevens op voeding letten minder koffie bijvoorbeeld. 

@idd een goed idee ik zal ook eens kijken hoe je je daarvoor aanmeld
Heb me tevens aangemeld bij de VK, we hebben op 2 Juli onze eerste echo, met 8 weken 

Groetejs Tanie 

@mamaTanny thanks voor de tips! Koffie laat ik sowieso staan, dronk al niet vaak koffie dus voor mij is het geen straf om het niet te drinken haha. Ik ga goed op mijn eten letten, misschien dat het wat helpt. Thanks!

Terug
Bovenaan