Hoi meiden,
Ik heb wel steeds meegelezen maar druk geweest.
@huismus, gefeliciteerd! Ik zag het eerst in de nod juni groep ?
@LianLou, gefeliciteerd! Heftig van je bbz, kan me voorstellen dat het dan extra spannend is.
Verder: @pandalover, @Rebs, @neusje, @Sammys, @Littlesnuggle, @Loma, @februariiii, @MamaTanny, @Mama van een meisje en de 3 gebruikersnamen, gefeliciteerd met jullie positieve testen!
Wat de klachten betreft, ik slaap onrustig en ben stipt om 5u wakker ?♀️ En ook last van krampen. Beide had ik ook bij m'n eerste last van.
Verder voelen m'n borsten pijnlijk en zwaar, ben ik misselijk en word ik opeens overvallen door vermoeidheid. Deze klachten zijn nieuw. Vorige keer waren m'n borsten ook wel wat pijnlijk maar niet zoals nu.
Waar ik het meeste van baal is dat ik al 2 kilo ben aangekomen en wrs vocht vasthoud want zou niet weten hoe dit anders in een maand kan. Ik was nog 5.5 kilo te zwaar van m'n vorige zwangerschap en mijn zwangerschapsjeans zitten zelfs al wat te strak om m'n bovenbenen ?
Vorige zwangerschap 13 kilo aangekomen, paar dagen na de bevalling nog 5 kilo te gaan, toen 2 door bv, daarna schommelde ik tussen de 3 en 5 kilo, toen kreeg ik een burn out en was ik zelfs 7/8 kilo te zwaar. Daarnaast hebben wij anderhalf jaar slapeloze nachten gehad. Mijn zoontje was geen huilbaby maar sliep simpelweg slecht tot gewoon niet.