Februari 2021

Hi dames!
Ik heb op 25-5 ook voor het eerst positief getest, al op 7/8dpo! Ontzetten blij maar ook heel onzeker na een MA in maart.. :( nu ben ik ook de hele dag bezig met of ik wel/niets voel. Vorige zwangerschap had ik bij 4 weken echt al hele pijnlijke borsten, nu helemaal niet. Ik twijfel aan alles en kan echt nog niet genieten. 24 juni heb ik de eerste echo gepland staan. Als mijn berekeningen kloppen ben ik rond 7 februari uitgerekend! ?

Spannend spannend! 

Vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger. Gister de verloskundige gebeld voor een afspraak dit gebeurt telefonisch en pas over 3 weken. Vanmorgen gebeld voor een eerste echo en dit gebeurt 10 juli, is het bij jullie ook zo 'laat' of heb ik alleen dat gevoel? Ik weet dat ze eerder nog niet super veel kunnen zien, maar dat wachten tot je voor het eerst je kindje ziet .... haha nu al weinig geduld erg he. 
Voel mij prima, pijnlijke borsten dat wel, maar voor de rest weinig last van andere dingen. 

[quote quote=10328842]Vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger. Gister de verloskundige gebeld voor een afspraak dit gebeurt telefonisch en pas over 3 weken. Vanmorgen gebeld voor een eerste echo en dit gebeurt 10 juli, is het bij jullie ook zo ‘laat’ of heb ik alleen dat gevoel? Ik weet dat ze eerder nog niet super veel kunnen zien, maar dat wachten tot je voor het eerst je kindje ziet …. haha nu al weinig geduld erg he. Voel mij prima, pijnlijke borsten dat wel, maar voor de rest weinig last van andere dingen.[/quote]
Ten eerste gefeliciteerd allemaal !! 
Om even op jou te reageren Lilalau..
Ik ben vandaag 4w+5 en ik heb 25 juni de eerste echo en 14 juli de termijnecho...Dus dat scheelt idd wel, aangezien jij een paar dagen op mij vooruit loopt. Ik heb ook nog gevraagd of het niet te vroeg was, maar ze zei dat het in het tijdframe past gezien laatste datum menstruatie en datum positieve test. Dus ik snap jou gedachte wel!! Fijn dat je je verder prima voelt! Ik ben echt doodmoe, onwijs pijnlijke borsten en een blaasontsteking kwam ik vanmorgen achter? Maar ja, ik mag niet klagen...als het allemaal maar goedkomt!?

Hoi meiden,
Ik heb wel steeds meegelezen maar druk geweest. 
@huismus, gefeliciteerd! Ik zag het eerst in de nod juni groep ?
@LianLou, gefeliciteerd! Heftig van je bbz, kan me voorstellen dat het dan extra spannend is.
Verder: @pandalover, @Rebs, @neusje, @Sammys, @Littlesnuggle, @Loma, @februariiii, @MamaTanny, @Mama van een meisje en de 3 gebruikersnamen, gefeliciteerd met jullie positieve testen!
Wat de klachten betreft, ik slaap onrustig en ben stipt om 5u wakker ?‍♀️ En ook last van krampen. Beide had ik ook bij m'n eerste last van.
Verder voelen m'n borsten pijnlijk en zwaar, ben ik misselijk en word ik opeens overvallen door vermoeidheid. Deze klachten zijn nieuw. Vorige keer waren m'n borsten ook wel wat pijnlijk maar niet zoals nu.
Waar ik het meeste van baal is dat ik al 2 kilo ben aangekomen en wrs vocht vasthoud want zou niet weten hoe dit anders in een maand kan. Ik was nog 5.5 kilo te zwaar van m'n vorige zwangerschap en mijn zwangerschapsjeans zitten zelfs al wat te strak om m'n bovenbenen ?
Vorige zwangerschap 13 kilo aangekomen, paar dagen na de bevalling nog 5 kilo te gaan, toen 2 door bv, daarna schommelde ik tussen de 3 en 5 kilo, toen kreeg ik een burn out en was ik zelfs 7/8 kilo te zwaar. Daarnaast hebben wij anderhalf jaar slapeloze nachten gehad. Mijn zoontje was geen huilbaby maar sliep simpelweg slecht tot gewoon niet.

@brownieblondie, ja dat is inderdaad vlug om al wat bij te komen, maar ik had wel gelezen dat met een tweede zwangerschap he buik vlugger zichtbaar word e.d. misschien dat het dakraam ligt. 
Mijn intentie is om deze keer echt op te letten met eten, Mijn vorige zwangerschap heb ik echt ontelbaar veel stroopwafels gegeten met gevolg 30+ kilo bij te zijn gekomen. Gelukkig nu na 15 maanden nog maar 3 kilo evan over, maar toch :) 

@honingblij ahh dat is fijn wanneer je sowieso al weinig koffie drinkt, ik ben aant afbouwen. Hoop dat het vlug iets beter gaat met maarzuur, is echt een vervelend kwaaltje.

Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren, ik hoop dat we een gezellige tijd met elkaar tegemoet mogen gaan ☺️☺️?

@brownieblondieIk slaap ook onrustig en ben vroeg wakker. Maar ik ben zo onzeker nadat het vorige x is fout gegaan. Ik merk dat ik alles vergelijk met vorige x maar dan heb ik totaal geen overeenkomsten en daar maak ik me ontzettend druk om.. :( ik baal mega dat ik niet kan genieten voor mijn gevoel. Ik zou willen dat ik overal last van had, dat zou het voor mij bevestigen.. iemand ervaring hiermee?  Hopelijk kunnen we nog maanden met elkaar kletsen! 

O meiden ik ben zo misselijk. Ben pas 5 weken en drie dagen. Tijdens mijn vorige zwangerschap kwam die misselijkheid pas bij een beetje bij 6 weken en was pas bij 7 weken erger.
Maar ja zal wel een goed teken zijn haha.

[quote quote=10328997]O meiden ik ben zo misselijk. Ben pas 5 weken en drie dagen. Tijdens mijn vorige zwangerschap kwam die misselijkheid pas bij een beetje bij 6 weken en was pas bij 7 weken erger. Maar ja zal wel een goed teken zijn haha.[/quote]
Misschien krijg je wel een tweeling ?
Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook rond de 6 weken en duurde maar iets van 2 weekjes. Ik hoop zo dat dat nu ook niet veel erger is. Heb altijd een beetje een overgeef fobie gehad dus de angst is inmiddels alweer steeds aanwezig nu. 
Ik zou nu nog geen 5 weken zwanger zijn maar heb alleen overdag weinig eetlust en ook geen zin om te snoepen wat alleen maar gunstig is (nu ik toch ook echt wel op mijn zwaarst ben). 2 ochtenden ook wel misselijk geweest maar was nog wel te doen gelukkig. 
Verder heb ik nog helemaal geen klachten eigenlijk. Vannacht even wat steken in mijn buik gehad maar verder voel ik daar nog niks. ??‍♀️

Terug
Bovenaan