A
Anoniem
Guest
@marije...wow! wat een leuke kamer marije! en groot!!!!
die kan daar nog heel wat jaartjes heerlijk spelen met zijn vriendjes!
en wat een heerlijk idee moet het voor je zijn dat je je nu helemaal op de babykamer kan gaan richten!
@ sabine... ik denk dat het er veel aan ligt wat voor soort wieg je hebt. de wieg die wij hebben lijkt wel een beetje op die van marije (foto's komen te zijner tijd), en heeft echt bekleding nodig.
de nieuwe wiegjes hebben dat vaak niet... dus dan zou ik er ook niet meer aan beginnen er wat voor te maken. (of je moet er erg veel zin in hebben!)
Wij zijn vandaag in de ban geweest van de kustmarathon. mijn zus en zwager hebben hem helemaal uitgelopen! ik vind het echt goed van ze! de hele dag in de regen en wind tegen! pfff ik geef het ze te doen.
nu vanavond wat opruimklusjes in huis doen en lekker bankhangen.
ik wil ervoor zorgen dat ik morgen niet zoveel huisvrouw klusjes heb, zodat ik boven weer wat kan schuren. ik vind van mezelf dat ik deze week veel te weinig heb gedaan. maar had de puf gewoonweg niet.
oja.. wanneer zijn jullie begonnen met het kijken naar geboortekaartjes?
ennuh.. voor wie er aan zwangerschapszwemmen doet/ heeft gedaan, wanneer ben je daarmee begonnen?
morgen ga ik of de gewone zwangerschapsgym of zwangerschapspilates nog proberen te regelen, want kreeg vrijdag te horen dat de yoga vol zat... grrrrr
nu maar hopen dat ide andere nog een plekje hebben....
groetjes en tot morgen maar weer!