Forum hoppers - deel 2

@marije...wow! wat een leuke kamer marije! en groot!!!!
die kan daar nog heel wat jaartjes heerlijk spelen met zijn vriendjes!
en wat een heerlijk idee moet het voor je zijn dat je je nu helemaal op de babykamer kan gaan richten!

@ sabine... ik denk dat het er veel aan ligt wat voor soort wieg je hebt. de wieg die wij hebben lijkt wel een beetje op die van marije (foto's komen te zijner tijd), en heeft echt bekleding nodig.
de nieuwe wiegjes hebben dat vaak niet... dus dan zou ik er ook niet meer aan beginnen er wat voor te maken. (of je moet er erg veel zin in hebben!)

Wij zijn vandaag in de ban geweest van de kustmarathon. mijn zus en zwager hebben hem helemaal uitgelopen! ik vind het echt goed van ze! de hele dag in de regen en wind tegen! pfff ik geef het ze te doen.

nu vanavond wat opruimklusjes in huis doen en lekker bankhangen.
ik wil ervoor zorgen dat ik morgen niet zoveel huisvrouw klusjes heb, zodat ik boven weer wat kan schuren. ik vind van mezelf dat ik deze week veel te weinig heb gedaan. maar had de puf gewoonweg niet.

oja.. wanneer zijn jullie begonnen met het kijken naar geboortekaartjes?
ennuh.. voor wie er aan zwangerschapszwemmen doet/ heeft gedaan, wanneer ben je daarmee begonnen?

morgen ga ik of de gewone zwangerschapsgym of zwangerschapspilates nog proberen te regelen, want kreeg vrijdag te horen dat de yoga vol zat... grrrrr
nu maar hopen dat ide andere nog een plekje hebben....

groetjes en tot morgen maar weer!

Hoi meiden,

Ik had in het weekend echt geen tijd om online te komen. We waren zaterdagmorgen al vroeg de deur uit omdat mijn zoon zijn laatste keer naar zwemles moest en voor zijn getuigschrift ging zwemmen. Dat is een soort proefles voor zijn diploma A. En hij heeft dat gehaald. Daarna zijn we de stad in gegaan want de kinderen moesten echt nieuwe winterjassen en ondergoed. Ik wilde dat perse op de zaterdag doen want volgende week is het verhuizen en ik weet daar heg nog steg en mn vent die moet gewoon de maandag weer werken en kan me dan geen wegwijs maken. En bovendien hebben we wel wat anders te doen dan op winterjassen jacht te gaan dus dat is klaar nu. Gisteren hebben we echt van smorgens tot savonds in mijn huis ingepakt opgeruimd afgebroken pfff. Mijn zoontje slaapt nu op een logeerbed haha..vind ie helemaal niks dus vanavond mogen ze gewoon gezellig bij mij in bed slapen, joepie. Verder staat er overal troep en ik ga nu even orde scheppen want anders word ik gek. Voor de rest gaat het gelukkig prima met me, geen last meer van mn buik etc. Ben gewoon genezen geloof ik hihi. Ik draag geeneens een buikband, heel af en toe maar gewoon voor de show, zit wel lekker overigens idd.

De beeb is zeer druk zodra ik ga zitten of liggen maar dat lijkt me wel normaal gezien de drukte waar ik nu in leef. als ik stil zit krijgt ie eindelijk even de gelegenheid zich te melden hihi.

Ben blij dat met jullie alles zijn gangetje gaat, mooie foto's marije, super hoor zo'n kamertje, had ik vroeger ook wel gewild haha. Ik snap trouwens dat je ff een behoorlijke chagie bui hebt gekregen van het achterwand probleem. Ik heb ook een vervelend probleempje.....ehh..mijn vriend ging de babymeubeltjes ophalen bij zijn nicht enne....het bedje kon nog niet mee want haar 2 jarige blijkt daar gewoon nog in te slapen!!!!   Grrrrrrrrrrrrrr. Ik dacht dat het bedje allang niet meer beslapen werd en dat het zo om mee te nemen was, niet dus. Nu zouden ze zsm er wat aan gaan doen maar ik ben dan al om te spetteren want dat is iets wat ik dus zo gauw mogelijk klaar wil hebben. De commode en kast konden wel mee maar het bedje (het belangrijkste naar mijn idee) dus niet ahhhh. Nou als ze maar opschieten anders koop ik een nieuwe!

Meiden ik ga wat doen want ik heb hier eigenlijk helemaal geen tijd voor. Vanaf donderdag heb ik geen pc voor een aantal dagen dus dan niet te veel tikken he haha.

Tot gauw weer. Misschien straks of vanavond als ik even pauze nodig heb. Laterrrrrrr

hebben jullie dat ook (gehad)?
ik voel me helemaal niet fit.
ik kan me nergens toe verzetten en ben al "moe" van een stukje wandelen met de hondjes.
niet echt moe, maar gewoon lusteloos.

ben mezelf niet op het moment en daar baal ik van.
ben even behoorlijk de weg kwijt.
hormonen? emoties die er nog uit moeten? het feit dat ik geen werk heb?
alles bij elkaar?
BAH!

iemand nog tips, want ben echt ff de weg kwijt...

Hallo dames,

Heerlijk hoor, weer zoveel te lezen. Mooie kamer Marije wat zal je zoontje blij zijn en jij ook, dat het zo goed gelukt is. Leuk hoor! Waarom lukt het mij niet om een foto groot neer te zetten?
Carina: ik ben met week 19 begonnen met zwemmen, kon ik zo mee beginnen, hoef je je niet voor op te geven. Enne de geboortekaartjes, ik dacht dat we eruit waren. Zegt mijn man (haha) ineens dat hij het niet zeker weet. Nu dus als een gek verder aan het kijken op internet. Grrr, best moeilijk.En de tijd gaat wel wat dringen ben ik bang. morgen gaat de keizersnede gepland worden, aaaaaah. Tjsonge wat gaat het snel zeg, veel te snel.
Oh en dat niet fit zijn he: voel me goed maar ik doe bijna niets dus.... ja ik herken het wel. Ik zou de hele dag kunnen voelen met niets, hangen msn, en dat soort dingen. Huis is een puinhoop maar het lukt me niet veel eraan te doen. Baal wel van mezelf hoor. Ben wel een beetje aan het werk zo af en toe. Ik ben al benaderd door gezinnen die mijn hulp/begeleiding willen en heb al gesprekken gehad. Maar dat zal ik denk ik ook maar even opschorten na volgende week. Van mijn 'echte' baan ben ik af sinds 1 oktober, nog steeds een enorm gedoe, krijg nog geld van ze en ze doen werkelijk overal moeilijk over. Grrr. Mijn officiële (UWV) verlof is donderdag ingegaan, maar ik hoop dat dat wel snel echt geregeld is, volgens mij zijn ze niet zo snel daar.
Patricia wat een enge toestand maar wat een goed nieuws, geniet ervan! Gaat helemaal goed komen, dit wordt immers toch een goed jaar?!
Hee Petra dat bedje gaat goed komen hoor! Anders heb je er zo één via marktplaats ofzo gekocht. Haha moet je mij horen, wij wachten nog op de kinderwagen van mijn schoonzus, terwijl ik het gewoon nú geregeld wil hebben. Verhuizen, fijn als het achter de rug is straks he? En dan wonen jullie samen hee, oooooh zo leuk voor jullie! Ik wens je veel sterkte en plezier!
Hier hangen de babykleertjes vrolijk aan de lijn, wat een heerlijk gezicht. Ik ga vandaag misschien wel de commode inrichten.... als het gaat lukken met de energie he!
Mijn man (hahaha ik blijf het leuk vinden die benaming) komt zo thuiswerken, maar dan gaat het werken bij hem meestal niet zo goed en gaan we samen niets doen. Foei! Vandaag mag het, hij is jarig, pappa is nu ook 32 net als mamma, haha al die nieuwe benamingen voor ons!
Fijne dag allemaal en tot snel hoop ik! Morgen ochtend naar het ziekenhuis, ben zooooo benieuwd!

Liefs
D

Hoi meiden,

Jullie zijn allemaal zo heerlijk bezig met babykamers en kinderkamers. Ik weet dat  ik geen reclame mag maken, maar dit vind ik niet echt reclame. Ik wil jullie aandacht even vestigen op de kikabeer. Een fantastisch zachte,  grote beer voor maar 6,95, daar steun je Kika mee. "Mijn" goede doel zeg maar. De meesten weten vast wel waarom ik me voor Kika inzet. Ze financieren onderzoek naar kinderkanker.
Voor verkoopadressen kun je even kijken op de site van kika, daar vind je een lijst met adressen.
Deze beer zal jullie kamertjes helemaal compleet maken

persoonlijke mededeling; vandaag weer een echo gehad en het zag er nog steeds goed uit. Dus voor nu ben ik weer gerustgesteld.

groetjes, keesje

Ps hopelijk is niemand boos dat ik dit hier even meld.

Hoi Keesje,

Allereerst: fijn dat jullie kleine pruttel het nog steeds goed doet!!!!

Ten tweede: denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg: helemaal niet erg dat je dit hier onder de aandacht brengt! Zelf heb ik de beren al zien staan bij de supermarkt en er eentje meegenomen als kraamcadeautje... want het is niet alleen een goed doel, maar ook nog eens een hele leuke beer!!!!
Hoop dat deze actie heel veel op mag brengen zodat er steeds meer duidelijk wordt.

Hoe voel je je trouwens verder??

groetjes,
Marije

Hey Keesje, wat geeft het als je het hier neerzet? We snappen dat juist wel hoor. Ik ken ze ook die beren, zijn leuk! Was daar niet laatst een hele lading van gestolen? Zag ik iets over op tv, echt heel stom en naar gewoon.

Fijn dat de echo goed was zeg. Wat een opluchting. Wanneer mag je weer terugkomen? voel jeje goed verder?

Meiden, hopelijk straks meer, ben heel heel heel laat aan het koken, wat een fiasco vandaag. We zouden wat gaan halen bij de snackbar, niet aan gedacht dat het maandag is en hier gewoon alles dicht is op dit K-eiland..(moest er ff uit) en ben nu helemaal versleten en sta ik alsnog achter het fornuis, kids helemaal over hun honger heen zometeen....grrrrrrrrrrrr. Tot laterssssssssss

Hoi hoi meid,

Is die kerel wel goed bij zijn hoofd een 35wken (hoogzwangere vrouw) een hele dag met zijn kids op te zadelen? Is het een beunhaas ofzo? Ik zou weigeren meid, dit slaat helemaal nergens op. Hij komt maar lekker doordeweeks!!! toch?....sorry mijn hormonenen spelen onmiddelijk op als ik zoiets lees, wat een idoot gedoe. Enne klaag maar lekker hier hoor, het is ook echt om je beklag over te doen zeg. Belachelijke situatie en dan nog zo'n rotzooi achterlaten!!!! Hij moest zich schamen!

Wat je ook zou kunnen doen is wat meer mensen in huis halen op die zaterdag die je kunnen helpen en hem ook ff in de gaten kunnen houden met zn troep. Ik zou er zeker wat van zeggen hoor, je betaald hem goed neem ik aan? Wat een *** haha...zo ik ben ook uitgeraasd.

Hopelijk komt alles op tijd af meid, ik weet wel een beetje hoe je je voelt denk ik, ik zit middenin een verhuizing en bij mij staat er nog helemaaaaal niks klaar voor de baby, zelfs geen zieknhuistas. Maar ook dat zal goedkomen.

Veel succes en laat niet over je heenlopen door zo iemand he!!!
Groetjes Peet

Terug
Bovenaan