Forum hoppers - deel 2

jeetje wanda wat een verhaal! kan me voorstellen dat je je gek geschrokken bent! maar wat een 'grap' dat je kindje nu goed ligt zeg! haha! nu maar hopen dat ze zo blijft liggen, maar dat zal wel! maar pas idd maar even goed op jezelf! en ik hoop dat je angst voor de bevalling weg zal gaan, het komt vast allemaal goed!

petra, ik wens je gewoon alvast heel erg veel succes voor je bevalling! ik zal voor je duimen dat het nu dan snel zal gebeuren! 40 weken joh, die heb jij toch ook nog nooit gehaald, net als marije? die hernieuwde energie is misschien wel een teken dat de bevalling eraan zit te komen. ik had het zelf ook!
hopelijk tot snel en dan met verhalen over je kindjje!! ik ben zo benieuwd!!

groetjes!
sabine

jeetje wanda... wat een schrik! maar wel een geluk dat die dwarskont nu lekker met het hoofdje naar beneden ligt!
voel je je verder alweer wat beter? zult nog wel even last hebben van die sitjve spieren...

petra.. we wachten hier met spanning af hoor! zal nu ehct niet lang meer duren!

ik ben gisteren met een hele club gaan bowlen. maar ben wel gestraft zeg! harde buiken niet normaal meer! maar niet tijdens het bowlen, maar toen ik wilde gaan slapen!
pfffff
ik wist even niet hoe ik het had!
vandaag word dus een rustig dagje voor deze zwangere!

hellup we me geen raad ik ben een poos neit geweest, door omstandigheden, ik heb echt jullie raad nodig!!

Ik heb zo'n last van mijn borsten en tepels, ben 5 december bevallen van een gezonde dochter en ik geef nu bijna 1,5 wk borstvoeding, alleen sinds de laatste 2 dgn erge tepelpijn en af en toe wat steken in mijn borsten.
Ik weet me geen raad, sta op het punt om flesvoeding aan te schaffen, ik zie er tegen op om marit aan te leggen.Terwijl ik er van wou genieten.

wie o wie kan me helepn en heeft goede tips?

Liefs Diana

he meiden,
hier alles goed hoor. De spanning stijgt voor de echo van 23 december. Zal daarna weer wat van me laten horen, hopelijk positief nieuws dan!

Sterkte Petra met de laatste loodjes, kan me jou nog zo goed herinneren aan het begin van je zwangerschap. Constant problemen met je lief, zelfs uit elkaar en nu wonen jullie samen. Zo kan er toch veel gebeuren in die 9 maanden!

groetjes
Patricia mama van Bas*

hoi diana,
ik zou als ik jou was even een lactatiekundige bellen, of iemand van een borstvoedingsvereniging of van het consultatiebureau. pijn aan je tepels... bepanthen creme opsmeren? en zorgen dat je je meisje goed aanlegt, dan zou het in principe geen pijn moeten doen. maar ik zou in ieder geval even hulp vragen aan een deskundige, voordat je op flesvoeding overgaat, want waarschijnlijk is het makkelijk te verhelpen en het zou zonde zijn als je dan geen bv meer geeft terwijl je dat graag wilt.
succes ermee!

pat, succes met je echo de 23ste! hoe voel je je verder?

groetjes!

Hoi meiden, tik ik net een heel verhaal.....alles kwijt grrrr...maar ik zal proberen het weer zo goed mogelijk neer te zetten.

Nog steeds geen baby hier dus...we wachten maar af he. Jullie hebben gelijk het kan niet lang meer duren nu.

@ Pat, het is idd zo dat ik al heel wat heb meegemaakt met mijn vriend gedurende deze zwangerschap. Van compleet uit elkaar gaan tot samenwonen....het is me wat allemaal. Af en toe hebben we het nog wel eens moeilijk hoor, want we zijn zo verschillende en zitten elkaar weleens een beetje in de weg maar het went al en de liefde is er wel gewoon en nu de baby bijna en daar kijken we ontzettend naar uit. Het zal best allemaal op zn pootjes terecht komen.

Ik wens je een fijne echo toe op de 23 ste. Echt weer superspannend natuurlijk. Ik duim voor je dat het helemaal okidoki is en dan kan je wederom een stukje meer ontspannen vermoed ik.

@ 19 1, Hoi meid, wat fijn dat je weer eens hier komt kletsen. Lang geleden he. We hadden al vernomen dat je was bevallen. Super hoor, nog een keer gefeliciteerd. Wat balen dat de bv pijn doet. Dat hoort niet! En S heeft gelijk, schakel iemand in. Een lactatiekundige of iemand van de LLL of BVN. Die tel nrs kan je opvragen via internet iig. Gewoon bellen want anders gaat het misschien mis en daar ga je echt heel erg van balen! Je krijgt toch geen borstontsteking ofzo he meid? Hou je borsten lekker warm. Heb je toevallig knobbeltjes die je voelt? Dan kan je die zachtjes ronddraaiend wegmasseren, doet wel een beetje zeer maar het bevrijd de kanaaltjes zullen we maar zeggen. Heel veel sterkte er mee en bel iemand! Laat je even weten hoe het er voor staat?

@ Carina, ook jij begint het nu goed te voelen dat je lichaam niet meer alles kan he meid. Bowlen heel leuk, de nawerking is minder mmm. Ik ken dat hoor. Ik heb hele energievolle dagen en de dag erna moet ik het vaak bekopen maar ja, nu met 40 weken mag ik echt niet klagen. Doe nog zoveel gewoon, absurd haha. Maar goed, zal wel een laatste energiestoot zijn voor de geboorte en daarna is het ff afgelopen denk ik hihi. Ik hoop echt dat het vannacht komt nu. Heb een voorgevoel maar goed dat heb ik al weken....er is geen peil op te trekken. Ik dacht maanden terug dat de baby eerder zou komen. En vanaf week 37 zit ik echt al elke dag te wachten, om gek van te worden haha. Dus, niet doen als jij zo ver bent. Week 37 kan makkelijk nog week 40 worden pfff. Nou meid ga genieten van je rust voor zover dat mogelijk is zolang het kan he. Niet teveel doen!

Groetjesssss en weer tot laterssss of morgen of......wanneer de beeb er is natuurlijk.

Oei oei oei wat is het stil hier!
Petra? Ik duim me gek!
Diana gaat het weer beter met de borstvoeding? Lijkt me enorm lastig joh, hoop dat het goed gaat komen!
En verder.... alles ok? hoop het!
Hier wel hoor, ik vind het verbazingwekkend hoe je je dagen gevuld krijgt met niets en toch heel veel....vaag maar jullie snappen het vast wel.
Gisteren is onze dame voor het eerst een paar uur naar het kdv geweest. Ze sliep toen we haar brachten en toen we weer kwamen was ze aan het huilen. Ze vertelden dat Sarah haar draai niet kon vinden toen ze weer ging slapen, ze was alleen stil als ze haar vasthielden... ehm ja dat zou natuurlijk heel goed kunnen, ik knuffel haar helemaal plat thuis! Hihi zal maar wat minder met haar rond gaan hossen anders is de overgang straks zo groot.
Ik heb een tijdelijke baan in het vooruitzicht, morgen ga ik met de directeur praten over de invulling en de verdiensten enzo.... Spannend. Het is niet wat ik echt wilde maar ja een baan is natuurlijk wel erg prettig! Gelukkig krijg ik ook al wat freelanceopdrachten binnen, wie weet kan ik me straks helemaal redden als zelfstandige, dan kan ik mijn uren wat meer zelf bepalen: dus meer genieten van mijn dametje!
Hee ik word geroepen!
Fijne dag iedereen. Al plannen met Kerst? Pff komt dichtbij!
Liefs, sterkte en veel plezier enz...
D

Hey allemaal,

Petra!!! laat eens iets van je horen!! word er gewoon nerveus van.....

Hier weer helemaal hersteld na die duik van de trap, alleen was die kleine toch weer dwars gaan liggen.

Dus vanmorgen een draaipoging gehad en die is in principe goed gelukt, maar ze blijkt nog best veel ruimte te hebben om weer terug te kunnen draaien.
Maandagochtend daarom weer terug naar de verloskamers voor een echo.
Moet wel meteen naar de verloskamers komen als de vliezen breken of de weeeen beginnen, NIET WACHTEN< METEEN KOMEN! zei de gyn. streng hahaha

Hoe gaat het met Carina???
Ook al even niet meer gezien hier...

Groetjes Wanda

Terug
Bovenaan