Hoi meiden, tik ik net een heel verhaal.....alles kwijt grrrr...maar ik zal proberen het weer zo goed mogelijk neer te zetten.
Nog steeds geen baby hier dus...we wachten maar af he. Jullie hebben gelijk het kan niet lang meer duren nu.
@ Pat, het is idd zo dat ik al heel wat heb meegemaakt met mijn vriend gedurende deze zwangerschap. Van compleet uit elkaar gaan tot samenwonen....het is me wat allemaal. Af en toe hebben we het nog wel eens moeilijk hoor, want we zijn zo verschillende en zitten elkaar weleens een beetje in de weg maar het went al en de liefde is er wel gewoon en nu de baby bijna en daar kijken we ontzettend naar uit. Het zal best allemaal op zn pootjes terecht komen.
Ik wens je een fijne echo toe op de 23 ste. Echt weer superspannend natuurlijk. Ik duim voor je dat het helemaal okidoki is en dan kan je wederom een stukje meer ontspannen vermoed ik.
@ 19 1, Hoi meid, wat fijn dat je weer eens hier komt kletsen. Lang geleden he. We hadden al vernomen dat je was bevallen. Super hoor, nog een keer gefeliciteerd. Wat balen dat de bv pijn doet. Dat hoort niet! En S heeft gelijk, schakel iemand in. Een lactatiekundige of iemand van de LLL of BVN. Die tel nrs kan je opvragen via internet iig. Gewoon bellen want anders gaat het misschien mis en daar ga je echt heel erg van balen! Je krijgt toch geen borstontsteking ofzo he meid? Hou je borsten lekker warm. Heb je toevallig knobbeltjes die je voelt? Dan kan je die zachtjes ronddraaiend wegmasseren, doet wel een beetje zeer maar het bevrijd de kanaaltjes zullen we maar zeggen. Heel veel sterkte er mee en bel iemand! Laat je even weten hoe het er voor staat?
@ Carina, ook jij begint het nu goed te voelen dat je lichaam niet meer alles kan he meid. Bowlen heel leuk, de nawerking is minder mmm. Ik ken dat hoor. Ik heb hele energievolle dagen en de dag erna moet ik het vaak bekopen maar ja, nu met 40 weken mag ik echt niet klagen. Doe nog zoveel gewoon, absurd haha. Maar goed, zal wel een laatste energiestoot zijn voor de geboorte en daarna is het ff afgelopen denk ik hihi. Ik hoop echt dat het vannacht komt nu. Heb een voorgevoel maar goed dat heb ik al weken....er is geen peil op te trekken. Ik dacht maanden terug dat de baby eerder zou komen. En vanaf week 37 zit ik echt al elke dag te wachten, om gek van te worden haha. Dus, niet doen als jij zo ver bent. Week 37 kan makkelijk nog week 40 worden pfff. Nou meid ga genieten van je rust voor zover dat mogelijk is zolang het kan he. Niet teveel doen!
Groetjesssss en weer tot laterssss of morgen of......wanneer de beeb er is natuurlijk.