Forum hoppers - deel 2

en peet, hoe gaat het ermee? al iets aan de hand? of vieren jullie vandaag nog sinterklaas met z'n 4en?!

hier al een klein beetje verbetering, maar net een heeeeeeeeel klein stukje buiten gelopen (paar minuutjes, met de kinderwagen als rollator :) ) en ik kwam al bijna de trap niet meer op. GRRRRR!! ik vind het zo jammer!! maar het was wel heerlijk om even een frisse neus te halen.

nou ik ga mijn middagdutje doen!
succes he!!!
groetjes sabine

Ha meiden,

Nog niks aan de hand hier hoor. Gelukkig geen klaas-kind haha. We hebben de avond met fam doorgebracht en dat is goed verlopen. Ik was wel helemaal versleten toen ik mn bed in stapte en toch alweer vroeg eruit. Zoonlief was al om half 7 beneden zeg, die kan niet uitslapen in het weekend he. En door de weeks krijg ik hem om half 8 haast niet wakker voor school....tis toch typisch! Maar goed al die sint cadeaus trekken enorm natuurlijk dus die was niet te stoppen vanmorgen alhoewel hij wel zachtjes deed. Maar ja, ik was toch al wakker want ik slaap heel licht. Ik draai mezelf een ongeluk in bed. Daar hebben jullie nu al lekker geen last meer van he haha. Genieten jullie nog lekker van jullie kleintjes? Apart he het moederschap. Je weet niet wat je overkomt.

Wij hebben gisterenavond nog leuke dingen gekregen voor de baby en de box staat ook op sinds gisteren. Wat mij betreft mag het nu echt wel komen. Duim maar hard voor me dat het gaat beginnen.

Fijn weekend nog voor iedereen. Groetjesss Peet

Hey meiden,

Even een nieuwtje. Diana (19 1) is bevallen van een dochter. Marit. Moeten jullie maar even kijken bij het decemberforum. Helaas is ze toen niet meer bij ons komen kletsen maar ik vind haar er altijd nog bijhoren natuurlijk. Erg leuk dat er weer een baby bij is he.

hoi!
en.... nu al iets aan de gang peet? ik ben zo benieuwd! het zal nu echt niet lang meer duren!

hebben jullie allemaal een leuke sinterklaas gehad? wij gaan het vanavond vieren! ik hou 't dus ook maar even kort want moet nog een paar gedichtjes maken... :)

wat leuk voor diana, een dochter! ik ga haar wel even feliciteren op het andere forum.

nou hoop dat alles goed gaat met jullie!
hier gaat het heel goed met de kleine, en met mij gaat het iets beter, ik kan me weer iets beter verplaatsen dus dat is erg prettig, al is het nog lang niet zoals ik het hebben wil...geduld geduld geduld dus maar weer!

groetjes,sabine

Ha meiden, ben ik ook weer even.

@ S, Er is nog niks gaande bij mij. Het is vreselijk stil. Geen krampjes geen pijntjes, helemaal NIKS behalve wat bandenpijn af en toe. Het echt de stilte voor de storm volgens mij hoor.

Ik wacht maar weer af en ben het inmiddels zo ontzettend beu!!!! Nu alweer 39 weken en 2 dagen. Er lijkt geen einde aan te komen.

@ Wanda, hoe is het met jou?
@ Carina, gaat ie goed daar?

hoi meiden

tuurlijk gaat alles goed hier.
heb alleen een beetje last van een egoistische periode lijkt het wel.
ben een beetje in mezelf gekeerd. dus vandaar dat ik even niet zo veel getypt heb hier.

ook hebben we een druk sinterklaas weekend achter de rug. en merk ik dat dat soort leuke dingen me ook wel op gaan breken.
vandaag met miojn moeder voor haar een kerstboom gehaald en deze net opgezet.
en zo blijven mijn dagen behoorlijk gevuld.

dan ook nog eens af en toe werken... ik weet niet of ik de komende 2 weken nog veel ga vervangen hoor. vandaag was het gelukkig niet nodig.
woensdag en donderdag kan ik weer gebeld worden. morgen niet, want dan krijg ik visite en de vrijdag houd ik lekker voor mezelf, want het komende weekend krijgen we een loge.

@ petra... ik ben erg benieuwd wanneer jullie kleintje de wereld gaat bekijken...
ik snap het wel hoor.. dat je het inmiddels beu bent.
moet je toch niet aan denken dat er mensen 2 weken overtijd gaan.... lijkt me echt lang wachten dan!

ik ga mijn theetje drinken met mijn lief...
groetjes en tot gauw weer!

Ben ik weer eens!
Alles goed? Vooral Petra???? Ik duim voor je hoor, ga natuurlijk ook voor het duimen voor een heerlijke bevalling die alle andere toestanden doet vergeten! Tsjakka!
Fijn dat je alweer wat beter kunt lopen Sabine, lastig hoor maar die rollater blijft nog heel lang weg hoor!
Hier alles ok, sinterklaas was gezellig, Sarah kan je goed meenemen op visite, ze heeft op vele schoten gezeten. Heerlijk zeg om te zien dat anderen zo gek op haar zijn!
Het gesprek vorige week ging goed maar ze hebben op dit moment niets voor me. Als er eens een project o.i.d. langskomt zullen ze aan me denken. Nou ja beter dan niets. Bedankt voor het duimen! Ben druk bezig met het maken van een website en ontwerpen van een logo, nou ja met het regelen van mensen die dat voor me doen dan! Haha dat kan ik dus echt niet he!
Vanavond voor het eerst weer een vergadering, helemaal geen zin in, wil thuis blijven boehoe. Oooh en vrijdag hebben we de intake op het kinderdagverblijf, brrrr.
Ik ga nu maar eens naar mijn dochter, die ligt nét niet te huilen, haha hoop het voor te zijn. We gaan ff boodschappen doen samen.
Liefs
D.

petra!!! is er al nieuws?? het kan bijna niet anders, zo lang hebben we nog nooit niet van je gehoord!! owww spannend! ik hoop dat het goed met je gaat!! succes he!! we wachten in spanning af!
groetjes sab

Terug
Bovenaan