Forum hoppers

Hoi Sab,

Ja erg he die onzekerheid. Ik had het vanmorgen ook. Ik laat het de overhand niet krijgen hoor pff word ik gek. Ik heb het omgekeerd van wat jij hebt, ik heb bjina geen kwalen en ik dacht ineens van....zou het nog wel leven? Omdat ik haast niks voel he buiten mn borsten en vermoeidheid om.

Tja waarom bel je niet gewoon ff om te vragen of je er nog eerder eentje kunt krijgen. Ik weet wel als ik de 12 weken gepasseerd ben (hopelijk gaat dat lukken) dat ik dan zo'n babysounds ding neem denk ik. Dan kan je zelf naar het hartje luisteren als je ongerust bent he. Of zou dat juist eng zijn...brr als je ineens niks hoort dan lijkt me dat ook helemaal niet fijn....hahah die twijfels over alles he...tja ben echt wel zwanger...DUIDELIJK! haha.

Hee succes en maak je niet te druk wijffie, heb je niks aan.

Liefs Petra

hoi,

ja die onzekerheid bekruipt me ook afentoe.... en toch heb ik zoiets: het zit wel goed.
Gisteravond gesport en afentoe dan trok het enorm en dan denk ik ook.... als er niet een kindje groeit kan ik ook geen last hebben van een oprekkende baarmoeder lijkt me.
Merk wel dat nu de echo nadert er wel een zenuwachtigheid over me heen komt hoor. De vorige keer gingen we daar nietsvermoedend heen en dat nieuws kwam zo hard aan, dat ik mezelf toch een beetje probeer te temperen in mijn enthousiasme.

Maar mijn buik groeit nu echt wel. Gister dus met sporten was het gewoon al zichtbaar  dus tja....

groetjes,
Marije

tja...luister naar je lichaam en je gevoel inderdaad... en dat zit eigenlijk wel goed! het stomme is dat ik angstig word van de angst...snapje? bang dat ik onbewust weer wat zal aanvoelen, net als toen. maar goed, dat we angstig zijn is ook niet zo raar na wat we hebben meegemaakt...helaas!
dankjulliewel in ieder geval he!
en als dit gevoel blijft dan ga ik gewoon de verloskundige bellen.
doei! liefs sab

hoi meiden,

Tja dat gevoel dat komt af en toe maar ik moet zeggen dat een gevoel van gerustheid en dat het oke is toch ver de overhand heeft bij mij deze keer en de vorige keer was dat dus echt niet het geval. Toen was ik de hele tijd sinds dag 1 nerveus en bang. Dat heb ik nu helemaal niet gelukkig. Wel af en toe eens twijfels en natuurlijk denk je weleens van ojee als het maar weer niet gestopt is met groeien.

Zeg Sab, als het je niet lekker zit gewoon bellen daar zijn ze voor he.

@ Marije,

Wat gaaf dat je het al ziet joh haha...en wat je zegt over dat trekkerige gevoel bij sommige bewegingen. Dat heb ik ook ja en dan weet ik het weer, ohhh ja ben echt wel zwanger hihi. Daar heb je helemaal gelijk in!

Groetjes Petra

IK HEB M'N EERSTE ZWANGERSCHAPSBROEKEN GEKOCHT!!!!!!!
en ze zijn nog hartstikke gaaf ook! jippie! wel een beetje vroeg, 9,5 week, maar waarom zou ik mezelf pesten met broeken die gewoon echt niet lekker meer zitten. enne....nu heb ik er extra lang wat aan haha!
verder ook nog een heeeeeeeeel lief boxpakje gekregen van een vriendin en er zelf een heeeeeeeeeeeeeel schattig vestje bij gekocht. LEUK!!!

hoe gaat het met jullie?
petra gingen jullie dit weekend nou praten? of juist nog even niet?
doei! liefs sab

haha gefeliciteerd met je eerste positiebroeken he
Zit lekker he?! Heb ze nu nog niet aan, om 1 of andere vage reden wil ik dat pas doen na de echo... denk dat ik dan direct naar zolder ren, heb ik weer meer keuze dan 1 broek .
Waar ben je geweest?
Moet er namelijk toch wel wat bij.... ga deze keer voor het eerst de hele zomer door zwanger zijn en om nou met warmte ook in een spijkerbroek of andere nette broek te sjouwen is ook maar zo wat natuurlijk.

Heb trouwens laatst al wel een shirtje gekocht voor ons verrassingsei... kon het gewoon niet laten. En ook al is het de derde... dat betekent niet dat hij/zij alleen maar oude kleertjes hoeft te dragen (bij de tweede ook wel wat nieuws gekocht hier en daar en dat gecombineerd met spul wat we  al hebben).

Hebben jullie trouwens al een voorgevoel over het geslacht van de kleine? Bij de oudste had ik direct een heel sterk jongetjes gevoel en dat klopte. Bij de (nu nog) jongste dacht ik eerst een meid, maar begon daar al snel aan te twijfelen en idd weer een jongen. Nu heb ik sinds de echo een heel sterk meisjes gevoel.... maar of dat klopt?! Heb altijd gedacht een jongensgezin te zullen 'krijgen'. Ach nog maar 30 weken dan weten we het  (en zo'n gevoel kan natuurlijk nog wel 10x veranderen).

groetjes,
Marije

Hey Sab,

Wat gaaf dat je positiekleding hebt. Ik heb zelf een hele berg liggen van mijn zus maar ik zal er straks toch wel iets bij moeten gaan kopen omdat de meeste dingen nogal winters zijn. Ik heb het nu nog niet echt nodig alhoewel ik mn broeken wel al voel hoor, vooral als ik een tijdje in dezelfde houding zit en met name in de auto. Ik wacht net als Marije ook even tot na de echo. Dinsdag dan mag ik eindelijk en ik begin het nu wel heel erg spannend te vinden allemaal.

Dit weekend hebben we al wel gepraat en het gaat al een stuk beter. Het ziet er echter wel naar uit dat ik dus moet gaan verhuizen pfff.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan