Forum hoppers

Hey meiden,
Alles goed met jullie?Met mij gaat alles goed leuk dat je me al miste wanda
Hebben gisteren een kinderwagen gekocht, misschien een beetje vroeg maar was echt een super koopje konden hem niet laten staan, nu we dat hebben gedaan, wordt het allemaal wat echter hihi.
Ben vandaag precies 16 weken 21 juli hebben wij de 20 wk echo,was erg druk op de afdeling voor echo's kon met moeite nog een plekje krijgen.maar goed spannend allemaal.
Heb sinds 2 dgn pijn aan mijn zijkant ten hoogte van net onder mijn ribben alleen aan de rechterkant, weet iemad wat dit is  heb net het gevoel alsof ik mijn ribben gekneusd heb, maar zit er dus net onder.
Mijn collega vertelde dat het waarschijnlijk mijn banden waren, til best veel kinderen overdag kleintjes hoor van 0- 1jaar maar niet aan mijn rechterkant, dooet echt pijn maar goed we zien wel hoe het verder gaat.
Verder niet zoveel nieuws moet nog 1 dagje we werken en dan heb ik vakantie jippie 2 weekjes even bijkomen.

liefs Diana

Hey meiden, alles okidoki hier? Ik ben ontzettend versleten vandaag want ik heb een paar rotnachten gehad en gisteren een hele zware dag gehad pffffffffffff. Long story!

Verder moest ik vandaag weer rijden en was ik al kapot toen ik de auto in ging dus ik reed echt niet zo lekker. Veel te gehaast en opgefokt omdat ik me zo erg moest concentreren en mn best moest doen mn ogen open te houden. Ja wat wil je na een onrustige nacht en dan smorgens gelijk sporten, kids uit school halen, eten opruimen, kids naar school, boodschappen doen en die auto in daarna hahahaha....niet echt ideaal.

Afijn volgende week moet ik idd afrijden Marije dat had je goed onthouden hoor. Op donderdag om 2 uur. Ben echt wel benieuwd. De snelweg gaat een stuk beter dus ik heb goede hoop deze keer. Ik heb sterk gedacht aan die regen waar ik altijd op de fiets doorheen moet en dat vind ik maar niks, en zeker niet als de baby er straks is zeg! Dus ik moet dat rijbewijs halen hahaha...duimen maar weer.

@ Marije, wat eng dat je dat voelt dat je botten gaan breken ofzo? brrr....hoop maar dat het niks bijzonders is joh.

@ S, ik heb die foto nog niet gevonden dus zal wel weg zijn. Waar ging het over eigenlijk en hoe komt je foto in die krant? Ben helemaaaal niet nieuwsgierig natuurlijk.

@ Dattig, wat een irri gedoe met je werk zeg. En jammer van je contract. Idd is het moeilijker nu ander werk te vinden. Dan maar een tijdje thuis met je kindje? Is ook wat voor te zeggen hoor. Wat heerlijk dat je de baby hebt gevoeld nu. Echt super!

@ Diana, Ik wens je alvast een prettige vakantie toe. Misschien kan je door wat rust die pijn lekker laten verdwijnen. Bandenpijn kan wel heel vervelend zijn soms hoor en echt heel pijnlijk. Lekker uit gaan rusten dus. Of wordt het een actieve vakantie? hahah rustig aan dan maar iig. Geniet er van.

Groetjes Peet

hoi!
lekker marije dat je je kleintje nu regelmatig voelt! geeft rust he! ik voel 'm nu juist ineens weer wat minder :-( maar hij zal wel andersom liggen dan pas ofzo...
wat voor botten bedoel je dan? van je heupen of echt bij je schaambeen en daaronder? klinkt heel naar! een vriendin van mij heeft dat ook sinds kort, heel vervelend.

klinkt goed diane die kinderwagen! ik heb ook zo'n zin om iets te gaan kopen maar en het is nog best wel vroeg en het kamertje staat nog vol met mijn kantoor, dus we kunnen ook nog niets kwijt eigenlijk. waar heb je 'm gekocht? is het een goede tip voor ons?

vraagje aan jullie, ik voel mijn baarmoeder steeds heel duidelijk maar vrij laag, maar sinds vanmorgen lijkt het wel of hij ineens een heel stuk hoger ligt! toen ik de beeb voelde schoppen voelde ik het ook meer naar boven dan anders. zal het ineens gegroeid zijn of zal het te maken hebben met de ligging van de baby?

en nog een vraagje.... zijn jullie ook zo ongeduldig?? echt waar ik heb soms het gevoel dat ik al jaren zwanger ben hahaha! en we zijn nog niet eens op de helft! (bijna dan....)

groetjes sab

Hey Sabine

Hebben een x adventure   .... gekocht, een zwart grijze een 3 in 1 model reiswieg, wandelwagen, en een maxicosi die je er bovendien ook goed op kunt klikken, zat een voetenzak bij een regenzijl een windscherm, een ruim boodschappenmandje eronder, kortom alles compleet voor nog geen 350 euro in een plekje valkbij drachten {friesland} niieuwe kinderwagens.
En we hebben de kinderwagen gekregen van mij schoonvader, dus dat was helemaal super.

liefs Diana

hey Sabine, dat van traag.... herken ik van mijn eerste zw.schap het kon niet hard genoeg gaan en gevoelsmatig ging het dus veels te langzaam. Nu?! Gaat het met veels te hard en kan ik me niet voorstellen dat ik alweer halverwege de zw.schap ben.
Ben wel enorm nieuwsgierig naar de kleine in mijn buik, maar vind het ook erg fijn om het kleintje nu in mijn buik te voelen en dit zal straks alleen maar meer worden.... en dat ga ik straks wederom erg missen!

En die pijn.... tja wat is het precies, schaambeen, heupen, bekken?! Uiteindelijk valt dit allemaal onder bekkenklachten denk ik. Heb ooit van een vriendin het boek 'veilig zwanger' gekregen en daar staat een stuk in over bekkenklachten waar ik het gros van de dingen wel in herken, maaarrrrr het is bij mij niet zo erg dat ik niks kan of continu pijn heb gelukkig.
Maar moet wel diudelijk opletten wat ik doe en natijd eventueel rust pakken. Vanmorgen verjaardag van de oudste gevierd op de psz en daar op een veels te laag stoeltje gezeten en dat doet pijn na een tijd. Tijdens het zitten aan mijn heupen, na het zitten meer bij mijn schaambot,

Denk dat ik mezelf gewoon afentoe een beetje moet remmen en niet eigenwijs maar door moet gaan.... tis voor mij helemaal nieuw om dit zo vroeg in een zw.schap te hebben,of eigenlijk om het uberhaupt te hebben....  bij de oudsten ging ik door tot de dag van de bevalling met van alles doen (bij de jongste liepen we nog in de stad en ik heb ik hangend in een kledingrek van de C&A nog een eerste pittige wee op lopen vangen).

En met kinderwagens... wij hebben een Quinny. Natuurlijk inmiddels een ouder model haha, maar we gaan hem nu voor de 3e gebruiken. Alhoewel; we hebben hem als wandelwagen nog steeds in gebruik voor lange wandelingen. Dus straks kwestie van de kinderwagenbak er weer op te zetten.

groetjes,
Marije

hoi allemaal,
leuk he al die spullen kopen,wij hebben tijdje terug kinderkamer,box,kinderwagen en maxicosi gekocht. straks nog de andere spulletjes. weten jullie al wat voor kleur kinderkamer? wij hebben het kamertje nog niet zo lang geleden opgeknapt,dus we gaan het aankleden met waarschijnlijk nijntjeafbeeldingen,vind ik zo schattig.
wanneer hebben jullie vakantie? ik moet nog tot 10/8 werken en dan drie weken vrij. we gaan 1 week naar zeeland en nog paar dagen naar scheveningen en naar musical tarzan.
lijkt mij echt super!
en 9/10 gaat mijn verlof in.stop 6 week van te voren.kan ik mij nu al op verheugen.
oja 2 juli 20 week echo........we willen niet weten wat het wordt.....surprise!
heb het gevoel dat beeb ook heb gevoelt,voel steeds gefladder in mijn buik en af en toe een soort plop.
@diana: geniet van je vakantie en rust maar lekker uit.
@petra: fijn dat je contact iets beter wordt met je vriend.
@andere meiden: fijn dat het met jullie ook goed gaat.
fijn weekend allemaal en een leuke voetbalwedstrijd toegewenst morgenavond.
jose.

hoi!
diana klinkt goed die kinderwagen!
en jose, jullie zijn er lekker vlot bij met al je spullen! fijn dat het zo goed gaat hoor!
marije wel balen dat je er nu al zo'n last van hebt, maar doe inderdaad maar niet eigenwijs en doe maar zoveel mogelijk rustig aan. wie weet gaat het over een paar weekjes weer beter!

gisteren had ik een vervelende dag met veel hoofdpijn en bandenpijn, maar vandaag voel ik me topfit! vanmorgen leek het of we heel duidelijk het hoofdje van de beeb zagen zitten joh! echt zo grappig! ik voel hem ook ineens veel hoger in m'n buik schoppen dan eerst! en dat in een paar daagjes tijd! zal het een groeispurtje zijn ofzo? je ziet m'n buik ook ineens beter! leuk!!

hebben jullie al kinderopvang geregeld?
volgens mij zijn wij al rijkelijk laat ermee.... een vriendin van me staat al maaaanden ingeschreven en tegen de tijd dat ze het nodig heeft is er nog steeds geen plek! we gaan er na het weekend dus maar even goed achteraan, ook al hebben we het pas over een jaar nodig.

ook iets over die kinderopvang, jullie hebben al iets meer ervaring (een paar van jullie dan), ik heb het gevoel dat 3 maanden veeeel te vroeg is om die kleine al weg te brengen. voor mijn gevoel wil ik dat pas met een maand of 5 of 6... overdrijf ik en kunnen ze het best al eerder aan, of zijn ze echt nog supermini met 3 maanden?

fijne dag en voetbal ze vanavond!!
sabine

Terug
Bovenaan