Forum hoppers

Hey Wanda,

Ook bij jou schiet het op hoor met de weken. Je bent er bijna! Het gaat goed he volgens mij want je hebt het hartje ff stiekum tussendoor kunnen horen. Dit keer blijft het kindje gewoon zitten joh, komt goed.

Wat ontzettend gaaf dat je naar Derek bent geweest...ik wil dat al tijden...ik wil alleen niet op tv! Zou die ook prive doen zonder tv? Dat vraag ik me echt af. Waar was het eigenlijk?

Ik voel heel af en toe een zacht gefladder van de beeb maar nog niet echt vaak. Ik hoop dat het snel meer wordt en duidelijker. Ik mag pas over 2 weken weer op controle...damn wat duurt dat lang pffffffffffffffffff.

succes met de echo he, komt vast goed allemaal.

hoi!
hoe gaat het met jullie?
lekker dat je het hartje even tussendoor hebt kunnen luisteren!
hoe was dat bij die derek? ik vind het zo'n engerd! ik heb het pas eens op tv gekeken en werd er echt helemaal griezelig van. petra zou jij dan willen dat hij dat bij jou gaat doen?

hier gaat het goed! een foto van mij (niet van mijzelf maar een die ik heb gemaakt) staat nu op een landelijke nieuwswebsite en in die krant en ik ben er helemaal trots op (ben namelijk geen journalist, dus dit is nogal zeldzaam voor mij) en ook nog in de supermarkten. leuk he!
vandaag geen bandenpijn, heeeeerlijk! wel een drukke beeb, voel hem nu zelfs al regelmatig overdag en gisteravond voelde ik 'm al schoppend van links naar rechts gaan, ook weer een hele ervaring haha!

nou meiden, voetbal ze vanavond!!!
groetjes sabine

Hey Sab,

Wat leuk van die foto, waar staat ie? Dan kunnen we ook ff spieken hihi.

Ja hoor ik zou heel graag willen dat Derek bij mij langskwam. Het lijkt me erg fijn te weten wie er in mn buurt zijn. Ik vind hem verre van eng en juist heel goed. Vooral ook hoe hij gezinnen helpt. Die kleintjes die hebben er zoveel baat bij. Ik vind het altijd geweldig om te zien.

Bij mij gaat ook alles verder goed. Mn vriend (kan hem toch mn vriend weer noemen) is weer geweest het weekend en we groeien steeds meer naar elkaar toe gelukkig. Ik heb het kindje ook weer voelen bewegen gisteren dus ik was helemaal blij en gerustgesteld.

Verder ben ik wat minder moe en zijn mijn borsten gestopt met groeien geloof ik, jippie! haha...nou groetjesssss

Peet

Hallooo
Oh Petra wat een goed nieuws wat heerlijk voor je! Nou maar steeds meer 'gewoon' genieten he!  
Ben vandaag 19 weken en ik heb de baby nog niet gevoeld. Wil ik uiteraard heel graag. Misschien laat het zich al wel 'voelen' maar die darmen van mij pruttelen en doen ook van alles, misschien dat ik het niet herken? Pff toch weer wat zorgen hier. Dinsdag de 20 weken echo, weer een heel spannend moment. Ik heb zo'n angelsound maar gebruik hem   niet veel hoor, ook een beetje te spannend. Wel vorige week mijn ouders laten luisteren, ook wel speciaal.
Hier gaat alles ok, op nog steeds gedoe op mijn werk na. Weet nu al dat mijn  contract niet verlengd gaat worden. Probeer er maar niet teveel aan te denken en voorzichtig rond te kijken naar iets nieuws. Wie gaat er nu met een duidelijk zwangere buik solliciteren?
Wat een nare toestand van die 'lege' echo zeg, krijg je helemaal de kriebels van. Bah. Hopen dat het inderdaad een hele vroege zwangerschap is dan.
Hoop dat het goed gaat met jullie verder! Liefs D.

Nou jaaaaaaaaaaaaaaaa... zit ik wat voorover gebogen te computeren... voel ik ineens een ploefje, en nog één en  nog één... Jaaaaaaaaaaaaaa daar is mijn kleintje dan. Overduidelijk heeeel anders dan die darmen van mij, dit kriebelde een soort. WOW!
Tsjonge ik typ net dat ik nog niets gevoeld heb en jawel hoor. Ik denk dat de kleine mijn houding niet optimaal vond, haha. Natuurlijk direct mijn vriend gebeld en die gaat vanavond de hele avond voelen zegt hij... Pffff maar goed dat ik vanavond voor het eerst ga zwemmen, even rust
Mijn dag kan niet meer stuk!
Liefs D

hee dattig wat GAAF!!! wat een geweldig gevoel he!!! haha zit je net te schrijven dat je nog niets voelt...! nou, ik ben benieuwd of je vriend het ook al kan voelen! mijn vriend kan het nu sinds een week voelen, zo leuk! vooral dat hoofd van hem als ie het weer gevoeld heeft hihi!
spannend, dinsdag de echo. komt vast goed! willen jullie weten of het een jongen/meisje is?

marije wanneer heb jij nou de echo? was dat vandaag? ik weet het niet meer!

petra wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn joh! dat is echt goed nieuws!! heerlijk!
die foto stond op volkskrant.nl, maar is er nu alweer af (stond bij een artikel op de voorpagina!). je kunt wel kijken in de supermarkt (is niet in iedere winkel, ik heb het zelf nog niet gezien), daar staan bij de chocola-afdeling displays met de foto erop en met chocoladerepen en folders erin.

ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar of het een jongen of een meisje is. tot voor kort had ik dat helemaal niet! mijn vriend wil het graag weten tijdens de echo over een kleine 2 weken, maar ik eigenlijk niet. stel dat we nieuwsgierig blijven dan kunnen we altijd nog een pretecho laten maken, dan vind ik het eigenlijk ook nog vroeg genoeg :)
gisteren was m'n moeder bij ons en toen hebben we gekeken of ze de baby kon voelen, maar nee, hij hield zich stil! jammer!

fijne dag! (regent 't bij jullie ook zo?)
groetjes sabine

Nee we willen absoluut niet weten wat het wordt! Gelukkig staan we op één lijn wat dat betreft. Hoop dan ook van harte dat het onzichtbaar blijft en dat de gyn zijn kop houdt. Ik denk dat mijn vriend niets zal voelen hoor... maar ja hij wil natuurlijk ook!
Marije is toch ook 19 weken nu?
Ja rot weer hier. Zondag vieren we mijn verjaardag en ik wil dat heeeeel graag in de tuin doen, we hebben niet zo'n groot huis... hoop op mooi weer. Maandag word ik 32 en dinsdag zie ik ons kindje weer, wat een week!
Liefs
D

Hé klopt hoor ik ben ook 19 weken vandaag.... dacht dat we allebei op de 13e waren uitgerekend? En ipv maandag heb ik nu ook op dinsdag de echo. Vind het helemaal spannend, maar ben ook erg benieuwd.

Heb nu wel eindelijk meer beweging in de buik, jippieeeee!!!!  Het is nog steeds geen druktemaker (wat nog is kan nog komen.... als kleuter haha) maar heb het sinds dit weekend elke dag gevoeld en laatst in bad was 'het' even helemaal los leek het. Mijn oudste was net zo.... als ik in bad lag vond hij dat blijkbaar erg relaxed dus even baantjes trekken (op het laatst zag je dan echt mijn buik van links naar rechts bewegen en het badwater golfde ervan!).

Voel me verder goed, enige waar ik (nog steeds) last van heb zijn de botten aan de onderkant. Afentoe nog steeds het idee dat de boel uit elkaar 'breekt' en dat kan met verschillende dingen zijn. Met gewoon opstaan en lopen, maar ook na lopen met de kinderen op zo'n slentertempo (maar ja de jongste loopt nog niet harder dan dat) en na een onverwachte beweging is het helemaal AUWWWWWW.
Tis de ene dag overigens erger dan de andere en ik heb inmiddels redelijk door wat wel en niet verstandig is (4x op nood tempo op de fiets met 30 kilo aan kind is niet handig bijvoorbeeld ). Heb al wel lopen zoeken en dan kom je toch uit bij (beginnende) bekkenklachten, zal de VK maandag eens vragen wat zij ervan denkt. Denk overigens dat regelmatig rustig aan doen toch de beste oplossing is hihi.

Zal zo nog even rustig al jullie antwoorden teruglezen is er de laatste dagen beetje bij in geschoten.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan