Forum hoppers

Hey Pat,

Wat een ongelooflijk iets...hoe kan er nu niets te zien zijn? Je hebt toch tests gedaan? En als je een mk hebt....dan moet je toch bloed gehad hebben? Snap er helemaal niks van....jij wel? Voel je je nog wel zwanger? Jemig meid wat een toestand. Niks te zien, ik heb zoiets niet eerder gehoord eigenlijk. Afwachten dus?

Veel sterkte!

Liefs Peet

Hoi Pat,

Lees net pas je reactie....wat verschrikkelijk voor jullie!!!
Vind het echt heel erg!
En ik hoop dat je misschien toch nog een goede echo krijgt in juli, dan maar wat minder ver.
Weet gewoon niet zo goed wat ik moet schrijven, het zonnetje mag onderhand wel eens stevig gaan schijnen voor jullie!!

Veel sterkte en geniet van elkaar tijdens jullie vakantie.

Veel liefs Wanda

hoi, jeetje wat een rotnieuws voor pat...ik heb je al wat gestuurd op het wonderwomen forum, maar je bent nu op vakantie dus dat lees je niet meer.

hoe gaat het met jullie verder?
ik heb GROOT NIEUWS... de beeb was vanmorgen heel erg druk en toen heeft m'n vriend hem ook een paar keer voelen schoppen!!!! wat geweldig!!! en dat met 17,5 week!!! snel he!!

voelt wel een beetje raar dit nu op te schrijven na pat haar nieuws....
groetjes sabine

Hey S,

Wat een leuk nieuws zeg en voor je vriend ook een hele leuke ervaring he. Ik voel aan de buitenkant nog niets maar ja dat kan ook niet met 14 weken. Ben wel al trots dat ik die 14 heb gehaald overigens.

Wat erg he van Pat, ik hoop maar dat ze gewoon minder ver is eigenlijk.

Leuk dat Carina weer zwanger is he n misschien komt ze ook wel hier kletsen als ze dat al durft. Het zal wel een beetje eng zijn voor haar allemaal na al die teleurstellingen. Maar dat zien we dan gauw genoeg wel.

Gaat het goed met iedereen hier?

Fijn weekend allemaal

hoi meiden.

zoals op het miskraam forum al geschreven.. ik ben zwanger...
als het goed mag gaan mag ik ronde de 18 februari bevallen.
bijna precies een jaar na de uitgerekende datum van de eerste keer. dat was 6 februari.

ik kom misschien over een paar weken hier wel meekletsen, maar nu durf ik dat nog niet zo goed. ben veel te bang dat het volgende week weer mis is.

wie weet tot binnekort!
liefs Carina

Hey C,

Tuurlijk snappen we dat je nog niet gelijk vol komt meekletsen. Die eerste weken zijn spannend genoeg. Ga maar rustig aan wennen aan dat je zwanger bent en dan zien we je vanzelf wel weer terug. Ik hoop dat je je goed voelt en dat het dit keer gewoon heerlijk blijft zitten allemaal. Het is je heel erg gegund.

Tot gauw dan he.

Groetjes Peet

hoi!
carina het komt vast allemaal goed! ik las al dat je gevoel nu beter is dan vorige 2x, en dat zegt volgens mij al een heleboel! ik had dat ook en het gaat ook heel goed!
over een tijdje zijn we hier bijna compleet joh!

hoe gaat het met de rest? lekker weekend gehad?
groetjes! sab

Hoi meiden,

@Petra: Alweer over de 14 weken zeg!!!! wat gaat dat toch snel bij iemand anders, heb bij mezelf het idee dat ik de dagen vooruit moet duwen...
Alles goed verder?
En heb je de beeb al wat meer gevoeld?

@Sabine: Wat gaaf dat je partner de baby heeft voelen schuppen!!
Weet nog goed dat mijn man het elke dag wilde voelen toen die het eenmaal voor de 1e keer had gevoeld...(tot vervelens toe hahahah).

@Marije: Wanneer had je nu je 20 weken echo ook alweer?
Spannend weer hoor....

@Diana en Dattig: Hoe gaat het met jullie?

@Jose: Nog gefeliciteerd met je 1 jarige huwelijk! (en een paar dagen hahaha)
Op naar volgend jaar, kun je het lekker vieren met gezinsuitbreiding.

Hier alles ok, nog een beetje aan het bjkomen van een heel druk weekend!

Vrijdag naar de arena geweest, voetbal gekeken op groot scherm en daarna kwam bon jovi!
Zondag naar Derek ogilvie geweest, je weet wel die ghostwisperer....was erg leuk geweest.

Voor de rest mag ik donderdag weer komen voor een echo...ben erg benieuwd omdat het vorige keer met 11 weken mis ging en nu zit ik daar dan net 1 dag overheen.
heb welliswaar vorige week bij vriendin al wel het hartje gehoord met zo"n angel sound, was weer erg mooi( net een stoomlocomotief zei haar zoontje hahaha)

Hoop dat ik niemand ben vergeten anders sorry!

Veel liefs Wanda

Terug
Bovenaan