Forum hoppers

@ sabine..
wat een super commode! ben helemaal jaloers!
wat goed dat het trouwens toch gelukt is met de foto!

@ petra..
tuurlijk ga je het hartstikke druk krijgen, maar als je bedenkt dat je dan lekker iedere ochtend naast je mannetje wakker wordt... dan heb je dat er toch wel voor over?
het gaat helemaal goed komen! en als je nog hulp nodig hebt... je geeft maar een gil. je moet toch  over mijn eiland heen om naar je nieuwe huis te verhuizen hahaha
ik heb toch tijd zat als werkloze zwangere.....

groetjes!

dankjulliewel!! we zijn er zelf ook wel heel blij mee! en ik ook wel een beetje trots want het zag er echt niet uit toen we 't kochten en het is zo mooi geworden! nu de rest nog!

ja leuk petra als je ook je bolle buik erop zet! ik zal er ook een van mezelf maken en   erop zetten :)

ik ga ook lekker m'n bedje in, ben ook zo moe! petra doe je een beetje rustigaan voor zover dat gaat lukken? vroeg naar bed is idd wel slim! komt allemaal goed. haha ik zie jullie al staan, petra met haar bolle buik dozen overgeven aan carina op het volgende eiland, en zo door naar je nieuwe huis haha!

slaaplekker!!!

hahaha sabine.. is rijkelijke fantasie hebben ook een zwangerschapskwaal?!
maaruh wat die buiken betreft.. die mogen zeker wel hier geplaatst worden!
ben benieuwd wat me nog te wachten staat!
ik krijg van alle kanten te horen dat het al een behoorlijke buik is voor 14 weken.

straks ga ik lekker naar de kapper. nu kan ik nog een staartje in, maar straks waarschijnlijk niet meer! AAAH!!!
maar wel lekker even relaxen!

vanmiddag wil ik nog ff de stad in. mijn bh's willen echt niet meer mijn borsten dragen, dus moet nu echt aan de zwangerschaplingerie. ik had vorige keer bij hunkemoller wel wat leuks zien hangen! want alleen een spotbh dragen is ook niet alles.

zo, dat zit er ook weer op! de tandarts wilde me eerst een tijdelijke vulling geven vanwege de laatste 3 maanden van de zwangerschap, hij wil dan niet verdoven. maar toen was ie bezig en heeft ie het toch maar afgemaakt (omdat ik zo stoer was denk ik haha!) en nu zit er toch een definitieve vulling in, zonder verdoving!! pfffff. babytje vond het ook niet zo leuk want die ging helemaal los! bizar he, wat ie allemaal merkt van je.

hoe is het met jullie?

wow wat ben je stoer geweest zeg!!!
en dan zonder verdoving! petje af hoor!

dat de kleine ook zo reageerde.. echt bizar!

hier gaat verder alles goed. net naar de knapper geweest! lekker kleurtje erin, en een stuk eraf. geen staart meer in mijn haar, maar een vlotte bob.
ik ben nu toch al veel te vaak de bob, dus kan ik mijn haar er net zo goed op aanpassen.

ik las net het berichtje van yvette.. weer een miskraam. voel me dan gelijk ook weer zo verdrietig. en tegelijkertijd zo blij met dit wondertje. zo dubbel allemaal.

ik ga straks nog even shoppen en dan lekker de rest van de middag niks doen!

lees het ook net van Yvette en wat ongelooflijk sneu en kl*te weer zeg .
Had zo gehoopt dat er nog een hopper bij zou komen en we vrijwel weer compleet hier zouden kunnen tikken......

@Carina, misschien wordt dat wel nieuwe mode... iedereen met een bob is de bob.... wel lekker duidelijk . Hier gaat binnenkort de schaar er weer in.... nu het warme weer toch wel grotendeels voorbij lijkt mag het weer. In de zomer heb ik het het liefst zo dat het vast kan en niet van dat geplak in mijn nek. Maar nu kan het wel weer lekker los (wel langer dan een bob). Mocht ik het tegen de bevalling dan wel weer lekker vinden om er een staart van te kunnen maken moet het wel weer redelijk bij gegroeid zijn.

@Sabine, bikkel! Geen tandarts die bij mij wat mag doen zonder verdoving hoor brrrrrr. Maar het zit er ondanks protesten van buikbeeb dus op en gelukkig ook een vast vulling... hoef je daar straks niet weer voor heen!

Hier is vanmorgen eerste deel op zolder in de muurverf gezet voor de nieuwe kamer van de jongste. Donderdag wordt de radiator afgemonteerd en nog 1 schot en dan kan het behangen en verven afgemaakt worden..... hoop toch zo dat het een beetje op wil schieten allemaal .

Verder gister bloedsuiker geprikt/dagcurve gemaakt en als Junior wederom een grote baby is dan is dat op eigen kracht, want suiker is het echt niet (gelukkig maar). Had ik ook niet verwacht hoor de oudsten waren ook helemaal vanzelf zo groot....

Nou zal nog even de stofzuiger er hier doortrekken en kunnen we bijna weer naar school toe.

groetjes,
Marije

Ha meiden, wat zijn jullie lekker druk bezig allemaal, kapper, shoppen, tandartsen, stofzuigen en  verven haha.....en ik pffffffffff ik heb mijn auto vandaag lekker volgepropt met een heleboel zooi die ik heb weggegooid. Wat ruimt dat lekker op zeg. De zolder wordt al een klein beetje leger. Het sjouwen viel me wel tegen en heb een aantal dingen maar laten staan. Daar zal ik toch echt ff een vent voor nodig hebben nu.

Verder moet ik vooral veel bellen om dingen te regelen. Het lijkt wel een kantoor hier.

Wat erg van Yvette he meiden, Ik leefde zo met haar mee en had echt gehoopt dat ze ons zou volgen naar de hoppers. Het is echt vreselijk balen. Hopelijk hersteld ze snel en kan ze er weer voor gaan. Het blijft echt zoiets rottigs he. Ze voelde het wel al aankomen, wat herkenbaar is dat toch. Bij mij althans. Wat een verdrietige toestand. Konden we maar iets doen maar helaas gaat dat niet.

@ S, ik probeer niet te veel te sjouwen etc maar kom er niet geheel onder uit. Ik zal hier toch moeten opruimen. Maar zodra ik voel dat het niet lekker gaat dan stop ik gewoon weer en laat het staan. Dan ga ik wat anders doen.

@ Carina, haha dus ik moet over jouw eiland. Waar zit je ook alweer? Dan roep ik wel eventjes als het zo ver is

Terug
Bovenaan