goedemorgen!
ik zie ze ook niet meer staan nee.... nouja, je hebt ze gezien in ieder geval 🙂
die 'tussen de benen foto' is eigenlijk geen echte foto, maar ik heb het zelf gemaakt vanaf mn beeldscherm (van de dvd). ik twijfel dus een klein beetje of ik wel de juiste plek heb gepakt (zijn dit wel echt de beentjes en billetjes), of zit ik een paar dwarsdoorsnedes te hoog, snappie? missschien ga ik 't morgen wel even vragen bij de verloskundige! 🙂
ach ja, bijna 29 weken...je hebt nog een eeeeeuwigheid te gaan! hihi oe nee ik snap dat je er de zenuwen van kunt krijgen! maar komt vast goed! al is het voor je eigen gemoedsrust natuurlijk wel beter als dat nu gebeurt ipv morgen! 🙂
ik heb volgens mij vannacht een paar keer op m'n buik gelegen (echt plat erop). of ik heb het gedroomd. weet 't niet, maar toen ik vanmorgen opstond had ik ineens behoorlijke pijn aan de boven/zijkant, alsof er een verrekte spier zit ofzo. voel het nu nog steeds als ik loop enzo. voelde ook m'n baarmoeder ineens heel goed zitten. ben blij dat 'k morgen naar de vk ga, want ik maak me toch een heeeel klein beetje zorgen.
fijne dag vandaag!