mmm nu zie ik die foto's weer niet... maar gelukkig al wel gezien op dat andere forum hihi.
Enne... ja ik denk dat dat wel redelijk zeker is... ben natuurlijk geen echoscopist, maar bij onze jongste kregen we toch echt een veeeeeeeel onduidelijker plaatje mee en je weet wat dat is he! En zelfs van die foto kon ik het maken wat ik hier ook meen te zien (en zoals ik las daar ook de meeste meiden haha). Zou sowieso nooit al een hele garderobe op kleur kopen op basis van een echo hoor.
Wij hebben het van de echoscopist zelf gehoord en zij ziet natuurlijk heeeeeel veel kindjes tussen de beentjes en zal het hoogstwaarschijnlijk wel goed hebben.... maar zou het toch wel erg jammer vinden als we alles op kleur zouden hebben en net bij ons zitten ze er naast hihi.
Wel wat dingetjes gekocht, veels te leuk, maar het hoeft niet in de blote billen door het leven als de echoscopist er naast zat .
En fotos van de babykamer zullen hier nog even moeten wachten.... is nog laaaaang niet klaar... de zolderkamer nog niet eens, maar ach ben ook pas bijna 29 weken zwanger dus wie heeft er haast, ik niet hoor .
groetjes,
Marije