Forum hoppers

ook al zo'n mooie buik!! nou, daar kun je niet omheen carina! gaaf hoor!

haha marije ja denk je??!?!?? kan er idd niet echt omheen he? haha!! en toch durf ik er nog niet 100% vanuit te gaan.

zag je die commode-foto in dit forum??!? bijzonder. ik zie helemaal niets! wel jullie buikenfoto's.
raarrrrrrrrrrrrrrrrr

nou dat was het even voor vandaag :)
oja dat kussen lag er alleen op voor de kleur, ik heb nu dus een echt aankleedkussen met hoes gescoord.
LEUK die foto's! meer meer meer! ik wil ook alles zien van jullie! haha!
slaaplekker!

mmm nu zie ik die foto's weer niet... maar gelukkig al wel gezien op dat andere forum hihi.

Enne... ja ik denk dat dat wel redelijk zeker is... ben natuurlijk geen echoscopist, maar bij onze jongste kregen we toch echt een veeeeeeeel onduidelijker plaatje mee en je weet wat dat is he! En zelfs van die foto kon ik het maken wat ik hier ook meen te zien (en zoals ik las daar ook de meeste meiden haha). Zou sowieso nooit al een hele garderobe op kleur kopen op basis van een echo hoor.
Wij hebben het van de echoscopist zelf gehoord en zij ziet natuurlijk heeeeeel veel kindjes tussen de beentjes en zal het hoogstwaarschijnlijk wel goed hebben.... maar zou het toch wel erg jammer vinden als we alles op kleur zouden hebben en net bij ons zitten ze er naast hihi.
Wel wat dingetjes gekocht, veels te leuk, maar het hoeft niet in de blote billen door het leven als de echoscopist er naast zat .

En fotos van de babykamer zullen hier nog even moeten wachten.... is nog laaaaang niet klaar... de zolderkamer nog niet eens, maar ach ben ook pas bijna 29 weken zwanger dus wie heeft er haast, ik niet hoor .

groetjes,
Marije

goedemorgen!
ik zie ze ook niet meer staan nee.... nouja, je hebt ze gezien in ieder geval :)
die 'tussen de benen foto' is eigenlijk geen echte foto, maar ik heb het zelf gemaakt vanaf mn beeldscherm (van de dvd). ik twijfel dus een klein beetje of ik wel de juiste plek heb gepakt (zijn dit wel echt de beentjes en billetjes), of zit ik een paar dwarsdoorsnedes te hoog, snappie? missschien ga ik 't morgen wel even vragen bij de verloskundige! :)

ach ja, bijna 29 weken...je hebt nog een eeeeeuwigheid te gaan! hihi oe nee ik snap dat je er de zenuwen van kunt krijgen! maar komt vast goed! al is het voor je eigen gemoedsrust natuurlijk wel beter als dat nu gebeurt ipv morgen! :)

ik heb volgens mij vannacht een paar keer op m'n buik gelegen (echt plat erop). of ik heb het gedroomd. weet 't niet, maar toen ik vanmorgen opstond had ik ineens behoorlijke pijn aan de boven/zijkant, alsof er een verrekte spier zit ofzo. voel het nu nog steeds als ik loop enzo. voelde ook m'n baarmoeder ineens heel goed zitten. ben blij dat 'k morgen naar de vk ga, want ik maak me toch een heeeel klein beetje zorgen.

fijne dag vandaag!

Terug
Bovenaan