Forum hoppers

hoi hoi...

leuk marije ook jij een kortere coupe! ik wilde het met de zomer ook vast kunnen doen in deen staart, maar nu ik bijna 30 ben (donderdag), vind ik dat het tijd wordt voor een keer een volwassen coupe..
maar ik heb natuurlijk al wel bedacht dat het tegen de tijd van bevalling en kraamtijd wel lekker is als je gewoon een staart in kan doen! dus als ik het goed heb, kan ik zo i nfebruari we weer een staartje hoor!

ehm petra.. niet te veel sjouwen he! laat die zware dingen maar lekker voor je ventje over, of ander mannelijke spierkracht. je mag nu best even ongeemancipeerd zijn!
wat een geregel he!
ik woon nu in Arnemuiden. dus als je hard gilt.. dan hoor ik het misschien wel!

lang leve de zeeman... ik kom er nooit, alleen als ik panty's nodig heb. maar in het foldertje zag ik langere shirts staan, dus dacht wie weet prop ik daar dit najaar mijn buikje nog wel in. de truitjes vond ik niet echt geweldig, maar ze hadden wel een jas die tot net boven de buik geknoopt werd. zodra mijn fleecevest neit meer warm genoeg is, kan ik deze jas dragen zonder dat je gelijk een dikke winterjas aan moet.
en ik heb een vestje wat ook alleen van boven 2 of 3 knoopjes heeft. met een shirtje eronder moet die ook nog wel even goedkomen! en dat voor 22 euro.
is het helemaal niks meer na de zwangerschap, hoef ik geen spijt te hebben als ik het weggooi!
ben eigenlijk best trots op mezelf!

Jeetje, wat gebeurd hier toch veel op een dag.

@sabine; goed van je hoor! Zo zonder verdoving je laten boren.
Ben je dan weer mooi vanaf.
Gaaf geworden trouwens die commode!

@Carina: moest wel lachen om je opmerking van de bob heeft een bob laten knippen hahaha.
Ben zelf ook kapster en ben dus zelf wel vrij handig met mijn eigen haar gelukkig.
Heb het in mijn kraambed 2 jaar geleden ook een week opgestoken laten zitten, was ideaal toen.

@Petra: Zoals de rest ook al hebben geroepen:: NIET TEVEEL sjouwen he!
das niet goed voor je...
Maar wel fijn dat je al weer wat hebt kunnen ruimen.

Wat vervelend nieuws idd weer van Yvette!
Had het niet verwacht, echt zo erg!

Even vraagje: doen jullie ook aan geboorte bedankjes?
En zo ja, maken jullie die dan zelf of hebben jullie al iets in een winkel gezien?
En dezelfde vraag ook voor een  geboortebord...

Ik heb een leuk geboortebord van nijntje gezien, die je ook evt voor 50 euro kan kopen...(ben je met huren ook wel kwijt denk ik)

Leuk trouwens al die buiken hier, zal het deze week ook eens proberen, heb tenslotte toch vakantie..
Stucadoor is vandaag weer bezig geweest op de nieuwe kamer van mijn dochter, als die klaar is dan de schilder erin en dan komt de 24e haar nieuwe prinsessenkamertje.......(ben zo benieuwd)
Babykamer is eigenlijk al wel zo goed als klaar, laat m zoals die was alleen wat andere decoratie erbij en anders neergezet.

Verder alles goed met alle anderen?

Veel liefs wanda

Hey Wanda,

Ja echt wel erg van Yvette, ik schrok er ook van. Had het niet verwacht hoor pff. Arme meid he. Hopelijk gaat het snel beter met haar. Tis toch weer een knauw zoiets.

Wat leuk dat je kapster bent, verdomd handig volgens mij haha. Zit je haar eigenlijk altijd goed als je kapster bent? Of heb je dan ook bad hair days hihi. Bij mij is het in deze zwangerschap niet zo goed gesteld met mn haar om eerlijk te zijn. Maar een aantal weken geleden ben ik eens naar een andere kapper gegaan en die heeft het erg goed genknipt moet ik zeggen. Het zit dus ook gewoon best goed als ik er niets mee doe en dat heeft mijn eigen kapper in geen jaren bereikt dus die is kapper af wat mij betreft haha. Ach ja...dat haar dat weet wat he.

Leuk een prinsessenkamertje, daar zal ze wel heeeel gelukkig mee zijn strakjes.

Over geboortebedankjes heb ik eigenlijk nog niet eens nagedacht pffffffff, er zal ook wel weer volop keus zijn wat dat betreft. Succes met uitspitten! Ik moet ook strx nog achter geboortekaartjes aan bleh....dat zal je zien dat ik dat in het kraambed doe ofzo haha.

Zeg meiden even heel wat anders he, vinden jullie ook dat we al lang niets meer van diana hebben gehoord? 19 1 weten jullie wel? Het zal toch wel goed zijn zeker? Of is ze met vakantie? Ik vind er echt lang tussen zitten iig of het ligt aan mij, wij kletsen wat af hiero haha.

Die foto van mn buik moet ik nog maken of laten maken, heb er wel eentje maar is niet echt zo goed te zien. Dit weekend zal ik mn best eens gaan doen. Iedereen op straat zegt maar dat ik zo'n beschaafd buikje heb. Ik weet het niet, ik voel hem behoorlijk zitten anders hoor. En het ligt misschien aan wat voor kleding ik aanheb ofzo. Nou meiden ik ga weer eventjes wat doen nu ik nog energie heb, het gaat nl beter dan gisterenavond en dan wil ik daar wel even gebruik van maken.

Tot gauw weer allemaal enne Carina....nog even en 30 is een feit hihi....

@ wanda..
wij willen wel geboortebedankjes doen.. en mezelf kennende zal ik die wel zelf maken. ik heb mijn zus toendertijd ook geholpen, dus die is nu ook de l#l / pineut!
wat we willen geven.. nog geen idee!

maar ik blijf maar roepen.. ik heb nog tijd zat!
dus als jullie nou jullie ideetjes hier neergooien.. kies ik de leukste uit! hahaha scheelt mij weer bedenken!
(nog niet slecht bedacht voor een bijna 30er!)

@ petra...
en bedankt! ik ga morgen nog 1 hele dag genieten van het 20er bestaan!

ik moet nu echt mijn boodschappenlijst gaan maken! dit komende weekend is het het hele weekend feest. er komt visite zaterdagmiddag, er komen vrienden zaterdagavond, maar ook uit brabant, dus die blijven weer slapen. en dan komt er om het af te maken zondagmiddag ook nog een hoopje visite!
dus we hebben eters, feesters en ontbijters!   AAAH!

iemand nog leuke ideetjes voor hapjes?
groetjes

hallohallo!
zo ik kijk even een paar uurtjes niet op het forum en heb meteen een heel boekwerk bij te lezen...lekkerrrr!
pfff ik heb zooooo eng gedroomd vannacht, toen 'k wakker werd ben 'k maar meteen opgestaan en ik voel het nu nog steeds in m'n lijf!

ging diana niet op vakantie? en dattig ook?

ja petra niet zoveel sjouwen he, daar krijg je later echt last van!

ik ben gisteren naar de vk geweest en alles was goed! de baby groeit volgens het boekje. m'n baarmoeder zit al veel hoger dan ik zelf dacht, grappig is dat! ze zei wel dat ik echt moet proberen om 's middags even een uurtje te gaan liggen, omdat ik steeds zo moe ben. ik vind dat toch zo lastig! op zich zit ik natuurlijk wel in de ideale situatie, met m'n werk vanuit huis. ga het vanmiddag toch maar eens doen.

gisteren heb ik de gordijnen voor de achterkamer afgenaaid! en we hebben ze opgehangen. was helemaal trots! vandaag komt een mannetje om een rails te maken in de erker (die kun je dus echt nergens kopen) en dan kan ik die ook afmaken JIPPIE! ik heb een naaimachine gevraagd voor m'n verjaardag (HIHI muts) en dan kan ik lekker aan de babygordijnen beginnen! zijn we dus bijna tegelijk jarig carina!

wat rot joh van yvette! bahbahbah. zo verdrietig!
ik hoorde ook weer zo'n rotverhaal van een kennisje, die had ook een miskraam en dacht dat alles achter de rug was, maar nu, een paar maanden later, bleek dat het vruchtje toch nog steeds in haar buik zat. de verloskundige had haar klachten niet serieus genomen. oh wat was ik boos toen ik dat hoorde!

ik ga even de kinderopvang bellen om te kijken of er al zicht op een plekje is voor onze kleine.... het ziet er tot nu toe allemaal nogal somber uit qua ruimte!

groetjes!

hoi muts sabine...
wanneer ben je jarig dan? ook deze week?

mijn laatste dag als 20er is begonnen met boodschappen doen. een megalijst mee, en de houdbare boodschappen zijn zo goed als binnen. pfff (rib uit mijn lijf!)

ik vind het juist heel knap dat je zoiets als gordijnen kunt naaien! ik zou dat ik dat ook kon, zou me zoveel geld bespaart hebben.. gelukkig heb ik wel een handige moeder, maar daar wil ik toch ook niet alles aan vragen.

een geboortebedankje geef je mee aan de kraamvisite als ze weer naar huis gaan.
dus zoiets als bij een bruiloft. niet overal wordt dat gedaan hoor...

ik ga de was ophangen en heel mutserig nog wat huisvrouwwerk doen.. blegh!
denk dat ik de logeerbedden alvast in orde gaan maken... heb geteld dat het waarschijnlijk 8 loge's zijn dit weekend...

groetjes!

Jemig Carina je gaat het druk krijgen. Ik kom ook nog wel even langs het is toch om de hoek haha.

Je zal na dit weekend wel helemaal versleten zijn maandag.

@ S, geboortebedankjes geef je idd mee aan de kraamvisite. Ik denk niet dat wij dat gaan doen, heb al zoveel te regelen. Het zal mij benieuwen als het lukt met geboortekaartjes haha. Knap dat je gordijnen hebt genaaid. Ik zal blij zijn als ik ooit nog eens de naaimachine kan gaan gebruiken waar hij voor is! En niet om naar te kijken als ik mijn kastdeur open doe haha. 1 gelukje nu ik ga verhuizen, mijn schoonmoeder kan naaien! Wie weet kan ze me er ooit eens mee helpen he.

@ Marije, hoe gaat ie vandaag? Ik heb eventje niet meer onthouden wat iedereen schreef, het is zo jammer dat je niet gelijk kan teruglezen he als je aan het tikken bent. Echt irri!

Ik ben druk met vanalles en nog wat en weet even niet meer waar ik moet beginnen dus vandaag maar gewoon een beetje huishouden, vanmiddag naar zwemles met mn dochter, mn zoon heeft een kinderfeestje en daarna door naar muziekles dus aan de verhuizing kom ik even niet echt toe. Morgen maar weer.

Nu gauw een bakkie en dan de kids weer halen.....tot latersssssss

Terug
Bovenaan