Forum hoppers

Hoi meiden, ik heb het idd heel druk nu. Mn kop loopt helemaal om pfff. Enne vandaag ben ik extreem moe. Het was een kort nachtje vannacht dus ik denk dat ik maar eventjes ga liggen.

@ Sab, ik heb tevergeefs gezocht naar die foto's op die andere site maar ik kan dat hele novemberforum daar niet vinden....jammer.

Groetjes Peet

@Sabine, volgens mij heb je wel de goede plek te pakken hoor, zou niet weten wat dit nog meer zou kunnen voorstellen eigenlijk .

@Petra, je kan de foto's pas zien als je daar ingelogd bent... heb er zelf een zwaar onzinnige naam voor gebruikt en zal het als ik er aan denk ook een keer weer afmelden haha anders ben je straks overal lid zeg maar....

Inmiddels minder moe?

Hier ook een bagger nacht. Had enorm last van het zuur, niet normaal.... dus voor het eerst mijn toevlucht toch echt tot de Rennies genomen.... ach nog maar 11 weken

groetjes,
Marije

hoi meiden!

ik kan dat novemberforum ook niet vinden. en ik wil me eigenlijk niet overal op aanmelden, want ik gebruik de laptop al veel te vaak... al zeg ik het zelf!

@sabine.. als je wilt weten hoe je foto's erop kunt zetten.. dan kun je bij de februarimama's kijken. bij de moderator staat hoe je dat kunt doen...
ik doe het nu ook op deze manier en dat werkt goed!
ben namelijk wel erg nieuwsgierig naar je kamertje!!!

zodra wij aan de gang gaan met het kamertje, laat ik het zeker zien.. maar daar is het nu nog wat vroeg voor. eerst wat kozijnen afschilderen en dan als de badkamer klaar is, kan ik met de babykamer beginnen. heb er al wel zin in!

groetjes

hoi!
ik heb de foto's inmiddels van dat forum afgehaald. ik heb niet zo heel veel zin dat jan en alleman alles maar kan zien :) en dat forum is toch veel minder leuk dan dit. zal nog wel ff proberen hier iets op te plaatsen.
petra beetje bijgekomen? zal wel druk zijn nu, zo alles bij elkaar!
rottig he, dat zuur! bij mij hielp 't heel erg om iets omhoog te liggen in bed. maar 'k heb er gelukkig ook nog niet echt heel erg veel last van gehad.
pffff ik ben ook zo moe. en zoveel heb ik ook weer niet gedaan vandaag. echt irritant, ik kan mezelf er ook nog niet echt toe zetten om 's middags te gaan liggen.
ik ben bijna jarig!!! :)
doei!!

nou ik hoop dat jullie 'm kunnen zien. de kast is ook zoiets. de binnenkant van de lades is dus bekleed met rood/witte ruitjes. planken in de kast ook. de kleur van de muur had ik al (was eerst mijn kantoor) en lijkt eigenlijk niet zo op deze foto, is meer azuur. ik vind 'm heel gaaf en wil 'm wel zo laten, maar m'n vriend is er nog niet helemaal uit. ach, die draait wel bij haha! (was met de jongensnaam ook zo! :) )

Hey S, wat gaaf die commode, wow. Wij hebben spulletjes gekregen van een nicht van mijn vriend. Ik vond het ook nog best mooi maar nu ik dit zie hihi...Maar goed, ik ben best tevreden zo. We kunnen toch ook geen uitgebreide babykamer maken helaas dus dan maar lekker doen met wat we nu hebben gekregen.

Ik ben niet echt uitgerust. Ik vrees dat het vroeg naar bed  wordt vanavond. En achter de pc zitten doet mn rug echt zeer van, jammer want ik vind het zo leuk juist. Maar goed dat gaat hopelijk met een goede nachtrust weer een stuk beter morgen. Ik heb nu toch niet zo vaak tijd omdat er veel moet gebeuren. Ik kijk er wel echt naar uit nu om te verhuizen. Wat een hectische toestand gaat worden dat weet ik nu al. Nog maar een paar weekjes in mn oude omgeving....raar gevoel toch wel hoor.

Wat een prachtige buikfoto's van jullie. Ik moet het toch ook maar eens proberen. Lijkt me wel grappig.

Terug
Bovenaan