Forum hoppers

hoi allemaal!!!

bedankt voor alle felicitaties!
zoals jullie wel weten is dit weekend pas het feestje, dus eigenlijk voelde ik me helemaal niet zo jarig.

zo tussen het huisvrouwen door kwam mijn zus wel ff langs en ook mijn moeder kwam ff een bakkie doen. altijd beter dan poetsen!

ik ga nu lekker met een boekje mijn bed in. alvast voorslapen!

Veel plezier in het weekend Carina!

Ik ben ook morgen vroeg al de deur uit overigens. We gaan voor (voorlopig) de laatste keer nog even bij mijn ouders een nachtje slapen met de kids op schouwenduiveland. De eerst komende 6 weken hebben wij nergens meer tijd voor dan het verhuizen en ik wil het er dit weekend nog even van nemen.

Ik ben er dus maandag weer!

Groetjes Peet

hoi!
groot gelijk peet, geniet er nog maar even van!!
veel plezier he, fijn weekend!
groetjes!

ik kom jullie even een gezellig weekend wensen!
en tot maandag!
(als ik mijn bed uit kan komen! hahaha)

hoi dames,
ben weer terug van vakantie,heerlijk gehad in zeeland en scheveningen. het weer was niet zo denderend,bewolkt en af en toe wat zon maar we hebben genoten.
heb al jullie verhalen doorgelezen,veel gebeurd. carina nog van harte met je 30ste verjaardag en petra wat gaaf dat je met je vriend gaat samenwonen! toppie!
zijn naar musical tarzan geweest,erg mooi. moest zelfs paar keer huilen. komt van al die zwangerschapshormonen,hihihihi.
en morgen weer aan het werk. nog 4 a 5 week werken en dan met verlof.
de babymeubeltjes  zijn bijna inelkaar,alleen ledikantmoet nog,er ontbrak nog een onderdeel,dus daar is het wachten op. wel balen hoor. en nog de kleine spulletjes kopen,zoals kruiken,spuugdoekjes,enz. leuk hoor al die dingen kopen.
beweegt de baby bij jullie in de buik ook zoveel? die van mij is goed aanwezig,schopt aan alle kanten,hihihihi. he petra, ik vind het ook vreemd dat we al zolang niets van diana(191) hebben gehoord,hopelijk is er niets ernstig aan de hand en laat ze gauw iets van zich horen.
nou ik spreek julie nog wel weer,ga nu van mooie weer genieten,lekker fietsen met manlief.
nog fijne zondag,
groetjes jose.

Halloooo ik ben er ook weer!
Pff heb een poging gedaan maar niet alles terug gelezen hoor, jee wat schrijven jullie wat af zeg! Haha we hadden geen internet daar en heb het nog gemist ook!
In ieder geval: van harte gefeliciteerd met de verjaardagen! En natuurlijk Petra: fijn zeg dat je gaat samenwonen, wat heerlijk dat dat er nu helemaal door is!
Ik heb een goede vakantie achter de rug, elke dag dertig graden, mooie omgeving, was goed uit te houden. Heb alleen ontzettende heimwee gehad, ik ga noooooit meer twee weken weg van mijn lief zeg !
Zo en nu ben ik dan thuis, 29 weken zwanger en wel. Morgen gaan we in ondertrouw en 26 sept gaat het dan echt gebeuren. Woensdag laten we een 3d echo doen en vrijdag krijg ik een echo in het ziekenhuis. Leuke baby-kijk week dus!
Tevens moet ik deze week gaan praten met mijn baas, ben een beetje bang dat ik te horen krijg dat mijn contract niet verlengd gaat worden, ben ik over een maand werkloos. Brrrr duw die gedachte maar weg steeds.
Die kleine van ons is trouwens ook een enorme druktemaker! Je ziet mijn buik alle kanten opgaan en ik word aan alle kanten geschopt. Als het schoppen is dan he, geen idee wat het is dat ik voel!
Zo ik ga me maar eens op het huis storten. Moet nog heeeeeeeel veeeeeeeeel gebeuren! Ben blij dat het nog wel gaat met mijn energie!
Fijn weekend, fijne verjaardag en dat soort dingen,

Tot schrijfs maar weer,

Liefs, D

Sabine, gefeliciteerd met je 31e alweer!!!! (dat was toch vandaag he )
En nog een naaimachine gekregen van je vriend?

Vakantiegangers: welkom thuis en op het forum weer! Klinkt allebei als goede vakanties.... zowel de musical in Scheveningen als de Franse zon klinken erg aanlokkelijk na een dag dwarse kinderen .

Hier ook een lekker drukke builkspruit. Afgelopen nacht had ik enorm last van het zuur en zelfs na 2 Rennies werd het niet rustiger, zodra ik maar even iets platter ging liggen kwam het weer omhoog (en dan zat ik al bijna rechtop in de kussens). Dus toen maar in bad gegaan, altijd leuk midden in de nacht. Junior vond dat blijkbaar ook erg gezellig en ging helemaal los. Ook toen ik weer terug in bed was en het zuur aardig tam bleef, dus lekker dacht te gaan slapen (het was inmiddels half 5 ofzo) ging het maar door en door. Best gezellig, maar na een uur golvende buik en deken toch even een gesprekje gehad met Junior of ik toch nog even mocht slapen .

Kan nu ook afentoe heel duidelijk merken als Junior de hik heeft, ook bij een 3e  blijven dat soort dingen zo mooi en leuk om te voelen. Weet ook dat ik dit straks weer enorm ga missen, dat bewegend mensje in mijn buik....

groetjes,
Marije

goeiemorgen allemaal!

@ sabine... gisteren geen tijd gehad met alle visite.. dus dan maar vandaag!
nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
ben je ook zo verwend met kadootjes?

ik kan niet wachten tot ik ook een drukker kindje in mijn buik voel. mar ik moet blijkbaar al blij zijn dat ik het nu al een keer gevoeld heb. en gisteravond trouwens weer toen ik naar bed ging. ik lag net op bed toen ik het voelde alsof ons gupje even wilde zeggen dat het tijd werd voor rust na al dat gefeest! hahaha

mijn weekend was druk, maar heel erg gezellig! zaterdag hebben we de hele dag door visite gehad en zondagmiddag ook nog een 15 mensen over de vloer. zaterdag avond telde ik trouwens 30 mensen in de tuin...
gelukkig wilden mijn vriendinnen wel helpen! want anders lag ik om 10 uur al op bed denk ik! en natuurlijk is mijn vriend ook druk bezig geweest!

Terug
Bovenaan