hoihoi!
dankjewel voor alle felicitaties!!
ik vind het wel een beetje oud hoor, 31! maar goed, je bent zo oud als je je voelt zeggen ze he?!
m'n verjaardag is erg gezellig geweest, en het weer was natuurlijk perfect! ik heb superleuke kado's gekregen, wat voor mezelf (ja een naaimachine hahaha geweldig! en we gaan een weekendje weg voordat de baby er is, heeeerlijk!!) en veel voor de baby! erg leuk allemaal!
vandaag ben ik heeeel moe, heb pijn in m'n hele lijf. doe maar even rustigaan denk ik. gek he, wat een energie zo'n dag dan kost!
petra ik zou idd maar even je vk bellen. het is zoals dattig al zegt ook allemaal niet niks waar je nu in zit, je loopt tegen het einde van je zwangerschap, je gaat samenwonen en daar hoort een enorme verhuizing bij. en daar ben je fysiek al mee bezig maar mentaal natuurlijk ook heel erg!
carina leuk dat jij ook een gezellig verjaardagsweekend hebt gehad! wat voor kadootjes heb je gekregen?
marije ook een lekker weekend gehad? wat een weertje he! ik merk dat ik echt snel oververhit ben, kennen jullie dat? haha!
dattig echt superleuk dat jullie met jullie huwelijk bezig zijn! ik ben er ook wel een beetje jaloers op hoor! hihi! wij hebben het pas erover gehad om in het voorjaar te gaan trouwen (vind ik nog steeds jammer want ik had het gewild voordat de baby er is, maar goed, als hij me niet vraagt dan niet he!) maar het voorjaar vind ik ook wel leuk. goede stok achter de deur om weer slank te worden haha!
nu ik het trouwens over die kilo's heb, ik ben echt al ontzettend veel aangekomen vind ik zelf. ik zit serieus al op de 12 kilo! en dan nog zeggen mensen dat ik er verder helemaal niet dik uitzie! ik was redelijk slank voorheen (59 kilo), dat dat er iets mee te maken heeft kan ik me wel voorstellen, maar nu al 12 kilo!! (als het er geen 13 zijn na al dat gesnoep op m'n verjaardag haha!)
maar goed, over je bruiloft.... wij hebben ook niet echt een liedje van ons samen hoor. wel bepaalde muziek die we allebei heel erg goed vinden. ik heb voorheen behoorlijk wat bruiloften gefotografeerd en daar waren altijd wel veel mensen die met een eigen liedje binnenkwamen, maar meestal kreeg ik daar echt kromme tenen van haha! maar dat ligt natuurlijk helemaal aan het liedje en aan hoe jullie zelf zijn. wat ze soms ook deden, was muziek draaien terwijl de getuigen aan het tekenen waren. omdat dat best even duurt en het op zich redelijk 'saai' is als je begrijpt wat ik bedoel.
oja nog even iets waar ik heel erg verdrietig om ben. ik weet niet of ik het had verteld maar een vriendin (beetje verre vriendin, niet zo heel erg close) van mij was onverwacht zwanger (tenminste, als je onveilig vrijt is het niet echt onverwacht lijkt mij) en nu heeft ze abortus laten plegen. ik ben hier eigenlijk echt woedend en superverdrietig om. weet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan.
groetjes!
sabine