Forum hoppers

huh? was nog helemaal niet klaar.. druk ik al op plaatsen..
dom dom dom!

vandaag mag ik dus de laatste spullen opruimen en de kadootjes een plaats geven in huis.
verder doe ik zo min mogelijk. ik heb een dagje rust wel verdient!

wat doen jullie vandaag?
groetjes

Hey meiden,

Iedereen weer terug van vakantie. Dan zijn we op diana na weer compleet...tja best vreemd toch he.

@ Sab, nog gefeliciteerd he meid, heb je het leuk gehad?

@ D, spannend in ondertrouw en de 26e de Echte DAG. Gaaf hoor. Ben beetje jaloers hihi maar wel op n gezonde manier overigens.

@ Carina, ga maar lekker uitrusten dat heb je wel degelijk verdiend meid.

Pff meiden, ik heb het vandaag echt wel een beetje zwaar. Ik voel me slap en moe en ik slaap echt gewoon zo vreselijk slecht joh. Ik ben gisteren bij mijn ouders min of meer ingestort. Iedereen schrok zich een ongeluk. Ik vandaag mn huisarts gebeld is ie met vakantie grrrr. Dan moet ik weer naar een ander en daar heb ik totaal geen zin in. Miss dat ik de vk vanmiddag maar eventjes bel ofzo. Moet ik straks aan de floradix hahah..zou zomaar kunnen!

tot latersssssssssssss

oh ja,

Voor ik het vergeet haha...@ Marije en Zusterjose...mijn kindje beweegt ook echt als een gek en ik word er snachts erg vaak wakker door pfff. Het is heerlijk maar ook weleens erg vermoeiend dat getrappel of gestomp wat het dan ook is haha.

Mn vriend vond ook dat hij of zij erg tekeer ging. Het blijft bijzonder he.

Hoi
He dat is balen Petra, maar ja er is nogal wat aan de hand joh bij je, misschien is dat het wel? Telefoontje naar vk kan nooit kwaad natuurlijk. Haha die jaloezie ken ik hoor, had ik ook ongeveer bij iedereen die ging trouwen of zelfs getrouwd was.
Wat een verjaardagsweekend was dat zeg, heftig maar wel leuk lijkt me!
Dat ondertrouw is eigenlijk ook niet veel maar ja toch voelde het bijzonder. Vroeg ze of we muziek wilden bij binnenkomst/vertrek of ergens tussendoor.... Ehm? Nooit over nagedacht natuurlijk. Wat vinden jullie? We hebben in ieder geval geen eigen nummer ofzo. Ik zag al voor me bij binnenkomst.... "trouw niet voor je veertig bent" zoiets .... Of vluchten kan niet meer? Sorry werd er melig van.
Ben zenuwachtig, morgen een gesprek op mijn werk en ik heb er een heel slecht gevoel over. Heb net wel bij UWV gekeken, als het goed is krijg ik een 100% uitkering tijdens de verlof tijd en hoef ik pas daarna te solliciteren (hoop dan eigenlijk al voor mezelf gestart te zijn...). Aaaaah. Getver wil ik niet aan denken nu!
Nou ja afwachten maar wat er morgen gebeuren gaat.
Mijn nachten zijn trouwens ook verrekte slecht hoor! Volgens mij word ik niet speciaal wakker van de kleine... ik word gewoon steeds wakker... Vast om me al te laten wennen voor als het er al is ofzo? Nou ja... rustig aan maar overdag!
Fijne dag verder!
Liefs, D

hoihoi!
dankjewel voor alle felicitaties!!
ik vind het wel een beetje oud hoor, 31! maar goed, je bent zo oud als je je voelt zeggen ze he?!
m'n verjaardag is erg gezellig geweest, en het weer was natuurlijk perfect! ik heb superleuke kado's gekregen, wat voor mezelf (ja een naaimachine hahaha geweldig! en we gaan een weekendje weg voordat de baby er is, heeeerlijk!!) en veel voor de baby! erg leuk allemaal!

vandaag ben ik heeeel moe, heb pijn in m'n hele lijf. doe maar even rustigaan denk ik. gek he, wat een energie zo'n dag dan kost!

petra ik zou idd maar even je vk bellen. het is zoals dattig al zegt ook allemaal niet niks waar je nu in zit, je loopt tegen het einde van je zwangerschap, je gaat samenwonen en daar hoort een enorme verhuizing bij. en daar ben je fysiek al mee bezig maar mentaal natuurlijk ook heel erg!

carina leuk dat jij ook een gezellig verjaardagsweekend hebt gehad! wat voor kadootjes heb je gekregen?

marije ook een lekker weekend gehad? wat een weertje he! ik merk dat ik echt snel oververhit ben, kennen jullie dat? haha!

dattig echt superleuk dat jullie met jullie huwelijk bezig zijn! ik ben er ook wel een beetje jaloers op hoor! hihi! wij hebben het pas erover gehad om in het voorjaar te gaan trouwen (vind ik nog steeds jammer want ik had het gewild voordat de baby er is, maar goed, als hij me niet vraagt dan niet he!) maar het voorjaar vind ik ook wel leuk. goede stok achter de deur om weer slank te worden haha!
nu ik het trouwens over die kilo's heb, ik ben echt al ontzettend veel aangekomen vind ik zelf. ik zit serieus al op de 12 kilo! en dan nog zeggen mensen dat ik er verder helemaal niet dik uitzie! ik was redelijk slank voorheen (59 kilo), dat dat er iets mee te maken heeft kan ik me wel voorstellen, maar nu al 12 kilo!! (als het er geen 13 zijn na al dat gesnoep op m'n verjaardag haha!)
maar goed, over je bruiloft.... wij hebben ook niet echt een liedje van ons samen hoor. wel bepaalde muziek die we allebei heel erg goed vinden.   ik heb voorheen behoorlijk wat bruiloften gefotografeerd en daar waren altijd wel veel mensen die met een eigen liedje binnenkwamen, maar meestal kreeg ik daar echt kromme tenen van haha! maar dat ligt natuurlijk helemaal aan het liedje en aan hoe jullie zelf zijn. wat ze soms ook deden, was muziek draaien terwijl de getuigen aan het tekenen waren. omdat dat best even duurt en het op zich redelijk 'saai' is als je begrijpt wat ik bedoel.

oja nog even iets waar ik heel erg verdrietig om ben. ik weet niet of ik het had verteld maar een vriendin (beetje verre vriendin, niet zo heel erg close) van mij was onverwacht zwanger (tenminste, als je onveilig vrijt is het niet echt onverwacht lijkt mij) en nu heeft ze abortus laten plegen. ik ben hier eigenlijk echt woedend en superverdrietig om. weet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan.

groetjes!
sabine

hey Sabine, leuk he als je dan ook dingen voor de baby krijgt!!!
En die naaimachine was je ook nooit aan begonnen als je niet zwanger was geweest denk ik haha. Wanneer gaan jullie trouwens nog weg en waarheen? Hebben wij ook beide keren gedaan voor de bevalling er nog even op uit in de oude gezinssamenstelling. Willen deze keer eigenlijk ook nog wel eventjes.... moeten maar even kijken of dat nog gaat lukken een lang weekend.

@Petra, denk je wel even goed om jezelf en je baby?! Tuurlijk er 'moet' nog genoeg om te kunnen verhuizen.... maar graag wel op gezonde manier he! Gewoon even bellen, misschien even Hb en bloeddruk laten bepalen? Als dat erg laag is kan je ook zomaar onderuit gaan en daar is wel wat aan te doen gelukkig.

Hier was het weekend ook lekker hoor. Vond het wel fijn even wat beter weer. Kon het alleen niet laten om toch binnen wat aan de slag te zijn ondanks dat nog even buiten genieten van de warmte vast een beter idee was geweest.... ach ja dat gooien we maar op de hormonen (zooooo makkelijk die dingen haha).
Vanmorgen voor het eerst bij de fysio geweest en zij kon ook echt niks anders concluderen dan bekkenklachten.... ga nu vanaf volgende week eh de week er op (volgende week lekker weekje weg met mijn moeder en de jongens) in principe elke week heen voor oefeningen en wat massage dingen en dan hoop ik met tips en trucs erbij een heel eind te komen en ook straks na de bevalling er weer snel helemaal te zijn en achter die kinderwagen te kunnen sjouwen zonder pijn!

Ga zo nog even op zolder kijken..... mijn moeder is daar aan het behangen en is biiiiiijna klaar.... ben helemaal blij al vind ik het wel balen dat ik er zelf zo weinig aan mee heb kunnen helpen (heb paar stroken behang afgemeten en daar houdt het wel mee op)

groetjes,
Marije

Ha meiden,

Ik neem mn gezondheid in acht hoor. Ik heb vandaag al 2 x geslapen. Een half uurtje tussen de middag en in de namiddag 3 kwartier. Ik had het zo nodig. Nu voel ik me al een stuk beter. Ik ga het elke dag doen als het nodig is. Mn fam en vriend die waren echt erg ongerust. Ik begon ineens te huilen en stopte bijna niet meer pff. Ik geloof dat ik gewoon oververmoeid ben ofzo. Ik heb de vk niet gebeld want ik viel in slaap haha. Morgen maar doen. Er spelen veel dingen op het moment en niet alleen de verhuizing.
Hopelijk krijg ik alles onder controle. De rust die ik vandaag heb genomen doet me in elk geval erg goed.

Lief dat jullie er zijn.

hoi!
balen joh, dat je zoveel last hebt van je bekken. ik hoop voor je dat de fysio je wat kan helpen en dat je wat minder last zult hebben! ik heb nu al een paar keer gelezen dat mensen er na de bevalling heel snel vanaf waren, dus hopelijk is dat voor jou ook zo!

ja heel erg leuk die babykado's! ik heb ook een lodger gehad, zooo gaaf en zacht!
waar we heengaan weten we nog niet. m'n vriend is voor z'n werk al veel in zo'n beetje alle steden in nederland geweest, dus we moeten even kijken of er nog iets nieuws tussen zit of iets wat zo leuk is dat hij niet 'in herhaling' valt. heb er wel ontzettend veel zin in, even lekker samen zijn! hebben jullie al een idee waar je heen wilt gaan? volgens mij is het wel goed ook voor je andere kids, een soort afsluiter van deze periode. al zullen zij dit zeker niet zo zien (tenminste, ik heb het destijds nooit zo gezien, op het moment dat m'n ouders vertelden dat ik een broertje of zusje erbij zou krijgen (ik was 10) was alles op slag anders!)

zo, lekker avondje voor de buis, er zijn zoveel leuke programma's! heerlijk weer, de nieuwe programmering haha!

groetjes!

Terug
Bovenaan