Forum hoppers

Petra, lekker dat je even hebt bij kunnen slapen vandaag! En dan is het fijn dat je beide kids op school zitten en je het ook kan doen als het nodig is. Enne dat spontaan in janken uitbarsten... als je een lopend vat hormonen bent EN dan ook nog eens bekaf... dan willen die tranen wel goed los komen hoor. Lucht ook weleens op natuurlijk.

Sabine. dan wordt het wel moeilijk bepalen wat het gaat worden als je vriend zo'n beetje alles al heeft gezien haha. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Wij weten het ook nog niet, maar waarschijnlijk een kindvriendelijk park alla centerpars/landal zeg maar. Beetje zwemmen, beetje spelen en als de kids op bed liggen wij de open haard aan en lekker niks! Moest maar eens gaan zoeken op last minutes.

En dat bekken.... het is voor mij gewoon nieuw.... bij die andere 2 zw.schappen ging ik 'gewoon' door tot het eind aan toe. Week voor de bevalling van de oudste zat ik lekker bij de kapper en toen nog even babybadje enzo in huis halen, zelf door de stad gesleept en ook al was het iets minder, toch energie genoeg voor van alles en nog wat. Bij de jongste wel iets vermoeider, meer hé er kroop toen een dreumes rond he. En nu had ik al tijdens de vorige zw.schap afentoe last van mijn schaambot, maar dat nooit gelinkt aan bekken. Toen dat misliep was de pijn ineens weg en had toen een paar week later weer van de steken met gaan staan en zitten .... en nooit de link gelegd met zwanger kunnen zijn! (dat duurde immers nog een paar weken voor de gyn dat leuke nieuws had hihi)
Dus eigenlijk heb ik er deze keer vanaf het begin 'last' van en ben voor mijn doen ook zo vroeg gestopt met sporten. Merk het ook echt aan mijn conditie, die is zooooooooo beroerd. Stuur mij naar zolder en hijg als een hond die net 5 rondjes bos heeft gesjouwd .

Maar leer nog elke keer andere grensen kennen nu er zoveel mogelijk naar luisteren en handelen he.... en hoop idd 1 van de gelukkigen te zijn die er na de bevalling vlot vanaf is!

groetjes,
Marije

oh petra we hebben volgens mij precies tegelijk zitten tikken wnat 'k lees nu je berichtje pas!
goed van je dat je 2x hebt geslapen. vooral doen idd, zeker nu je merkt dat het je ook goed doet! voorzichtig aan he, het komt allemaal wel goed.

hihi marije wat grappig dat je nu achteraf dus al aan je bekken hebt gevoeld dat je weer zwanger was en die link niet hebt gelegd! tenminste, grappig is natuurlijk alleen 't goede woord in de zin dat het zo'n verrassing was!

hoi hoi

wat ik allemaal gekregen heb... voor de baby een aantal slabbetjes met leuke tekst en 2 rompertjes. voor mezelf een blender, lekker badspulletjes ( nu nog de badkamer maken haha) hunkemoiller bon (voor een sexy setje na de bevalling) een skottelbraai (of hoe schrijf je dat?) voor in de caravan, en een gekke wcbril voor de nieuwe wc beneden (die we gaan opknappen als de badkamer klaar is...
verder een aantal plantjes voor in huis en geld om zelf wat leuks voor uit te zoeken.

we hebben sinds gisteren een caravan! we hebben hem overgenomen van kennissen en al was het nu nog niet helemaal de bedoeling, zijn we lij dat we er voor een prikkie 1 hebben!
we willen nu in de herfstvakantie nog een weekje weg om dat gevaarte uit te testen!

ik ben vandaag de stad in geweest en heb een positiespijkerbroek gehaald. ik draag graag spijkerbroeken, maar ik krijg me echt niet meer in mijn normale spijkerbroeken gepropt.
kadootjes ingeslagen voor jarig nichtje en voor de kraammand voor mijn schoonzus.

ben vandaag nog best druk geweest en had vanmiddag denk ik daardoor voor het eerst last van bandenpijn (tenminste mijn zus zie dat dat het was).

@ petra.. heerlijk he een middagdutje! ik ga iedere middag wel even liggen, maar slaap dan niet. al was het vanmiddag wel dat mijn ogen erg zwaar werden zeg...
hoop dat datgene waar je nog meer druk mee bent ook snel in een rustiger vaarwater komt. zo min mogelijk stress he!!!

@ sabine../ wat is een lodger? heb er volgens mijn nog nooit van gehoord!

@ marije.. die oefeningen, mag je die bij de verloskundige doen, of moet je naar de fysio?

ik ga lekker op bed ligge.. krijg wat hoofdpijn.
byebye

goedemorgen!
mijn beste vriendin is bevallen!! ik ben helemaal hyper hahaha! krijg het meteen op m'n heupen en kan nu helemaal niet meer wachten!!

ik heb weer even een rondje creches gebeld en het ziet er echt somber uit! tot nu toe is er nog nergens zicht op een plek. HELP! heb ons meteen maar weer bij een andere creche ingeschreven en ik ga nu ook maar naar nog wat andere creches op zoek. paniek!!

carina gefeliciteerd met jullie caravan! een lodger is een soort deken/inwikkeldoek/speelkleed ineeen. www.lodger.nl zijn echt heel erg leuk en knuffelig!

ik ga op zoek naar een wiegje, we hebben besloten er toch een te gaan kopen!

en hopelijk vanmiddag op babybezoek!

fijne dag! sabine

Hoi hoi allemaal,

Vandaag gaat het stukken beter met me. Ik heb goed geslapen vannacht en heb me heel bewust rustig gehouden gisterenavond. Ik voel me gelukkig weer normaal zeg. Wat was ik zelf geschrokken ook pfff.

@ Marije, wat irri van die bekkenpijn toch he. Als je dat niet had dan kon je lekker onbezorgd genieten. Mijn conditie is trouwens ook niet zo geweldig meer. Ik hou me vast voor de bevalling. Ik deed aan badminton maar die hadden een zomerstop en beginnen pas volgende week weer maar dat heeft weinig zin meer voor mij omdat ik toch bijna ga verhuizen. Helaas pindakaas, ik zal toch wat vaker een extra blokje moeten fietsen of wandelen. Dat is voor jou natuurlijk ook lastig he.

@ S, ik had net als Carina ook geen idee wat een lodger is, echt nooit van gehoord. Bedankt voor die tip over die site.....grrrrr...daar moet je niet te vaak op kijken anders gaat het een hoop geld kosten want er staan veel te veel leuke dingen op hahaha.

Bahbahbah, heb dus inderdaad vandaag te horen gekregen dat ik geen contractverlenging krijg. Ben ik per oktober werkloos, dan zou ook mijn verlof ingaan dus nu maar naar het uwv voor aanvraag verlof. Getver het liep wel voor geen meter maar toch was het vastigheid he! Nu dus serieus aan de slag met voor mezelf beginnen, terwijl ik alleen maar babydingen wil denken en doen.
Zo wat baal ik zeg.
Gaat heus wel goed verder hoor, maar dit moet ik even kwijt.
Ik probeer steeds alleen maar aan morgenavond te denken: 3d-en! Oh ben zo benieuwd!
Hee fijn Petra dat het beter gaat, probeer zo rustig mogelijk te doen joh!
Ha ik moet vanavond weer naar tennis, ben benieuwd wat ik er van terecht breng met mijn conditie van nulkommanul!
Nou ja kan ik mijn agressie kwijt. Stomme trut (baas), bahbahenz...
Sorry!
D

Hey meiden

Lang niet hier geweest, erg druk gehad veel dingen in prive sfeer wat niet goed ging{trek ik me allemaal weer aan natuurlijk, ik wil graag de hele wereld te hulp schieten}
En thuis druk aan het verbouwen.
De bovenverdieping is nog een mooi zooitje de wanden moeten er nog weer n, stucadoor moet erin nieuwe electriciteit, kortom alles leeg gehaald en nu wordt alles opnieuw ingedeeld.

Verder met de kleine spruit gaat het goed, ik groei als kool hahaha, afgelopen zaterdag pretecho gehad helemaal super, ons wondertje was goed in beeld, heerlijk om dat kleine mini mensje even weer te zien.

De kinderkamer hebben we via marktplaats gekocht was anderhalf jaar oud, en ziet er helemaal super uit.ben helemaal blij.
binennkort als alles klaar is zal ik even wat foto''s plaatsen.

Over 2, 5 wk gaan we nog lekker een weekje naar familie in denemarken, nog even met zijn tweeen weg.
Daarna bij terugkomst nog 3 weken werken en dan ga ik met verlof en jullie?

Morgenochtend weer naar de verloskundige, ben benieuwd wanneer ik dan de nieuwe afspraak krijg, had nu nog elke x om de 4 weken.en dan zal ik binnenkort ook wel de rhesus prik krijgen bij de volgende controle denk ik.

Hebben jullie verder alles al in huis, zijn jullie er helemaal klaar voor ik zit nog steeds te twijfelen over borstvoeding of flesvoeding.Ook zullen we binnenkort wel de kraampaketten krijgen denk ik, en dat de kraamzorg langs komt,{gaan ze ook het kamertje controleren?} Ik hoop dat alles dan klaar is haha.

Krijgen jullie ook al zoveel spulletjes voor de baby, kleertjes knuffels slabbetjes enz? mijn moeder zei al dat was vroeger helemaal niet zo terwijl ze zelf zich ook ziek koopt{een extra kast kan geen kwaad denk ik hihi

Nou dat was even weer een update.

@petra super dat je gaat samen wonen

@ de afgelopen jarigen nog van harte gefeliciteerd

@ en de rest ben blij dat het allemaal super met jullie gaat.

groetjes Diana

@ dattig.. balen dat je contract niet verlengd is.
maar volgens mij wil het UWV wel helpen bij het opstarten van een eigen bedrijf. en anders was het het CWI. misschien staat eriets over op de site...

Terug
Bovenaan