Forum hoppers

Heeeee Diana,

Wat fijn om wat van je te horen zeg. Ik maakte me echt zorgen al ken ik je helemaal niet haha. Ja de privesfeer kan je aardig in beslag nemen af en toe en je wereld op zijn kop zetten. Gelukkig gaat verder alles goed met jou en de kleine  en dat is heerlijk om te horen. Dus jullie zijn ook zo druk bezig in huis. Wat een gedoe allemaal he als je zwanger bent. Fijn dat je nog eventjes een weekje met vakantie gaat met zn 2-en. Dat heb je nog wel nodig nu. Dat bv en flesvoeding probleem daar kom  je vanzelf wel uit hihi. Gewoon genoeg lezen over allebei en dan weet je wel wat je wilt. Ik ga voor de bv, t wordt de 3e keer en hopelijk gaat het weer goed lukken zoals bij de vorige 2 kindjes. Ook wij hebben al aardig wat kleertjes en knuffeltjes en zelf een knuffeltje gekocht ook hihi. Wij kampen ook al met kastruimte gebrek pfff. Maar ja  ik zit nu nog met kleding voor 2 geslachten en dus kan de andere helft straks weer terug naar de mensen waar het vandaan komt haha. Heej succes met alle verbouwingstoestanden en laat gauw weer wat horen he want je weet het wij zijn hier reuze nieuwsgierig haha.

@ Dattig, wat ontzettend irritant en vervelend. Wat een timing ook zeg, NO MERCY  bij dat bedrijf pfff. Nou meid ik wens je succes met het opstarten van je eigen ding. Je had er wel hele goede plannen voor gelukkig en al lang een sterk vermoeden dat het deze kant op zou gaan dus als  een verrassing kwam het ook weer niet echt. Het is wel heel jammer dat het net nu allemaal moet met een kleine op komst. Je energie en je aandacht is toch alleen maar bij dat kleintje  voorlopig. Echt vervelend hoor meid. Sterkte er mee. Laat wat horen na de echo he.  

@ S, ik vergat helemaal te zeggen dat ik het erg leuk vind dat je vriendin een kleintje heeft en super dat je  op visite  gaat. Zo  krijg  je het gevoel  steeds meer dat je straks ook echt mama bent he. Geniet er maar van hoor.  

@ Carina, mijn andere stressfactor gaat hopelijk morgen voor een heel eind ingedamd worden. Ben het spuug en spuug zat!!!! Als ik goed nieuws krijg dan horen jullie het hier wel.

Meiden ik ga stoppen want ik ben best moe, voor de mensen die ik niet heb aangesproken, vergeten doe ik jullie nooit hoor, ik weet het gewoon even niet meer haha....geheugen als een zeef!  

Groetjesssss en tot morgen.  

hoi!
even kort, later meer: weten jullie hoeveel je van die roosvicee met ijzer kunt drinken? staat niet op de fles, wat er wel staat is 'voor gebruik overleg met arts / dietist'. ik heb het maar aangeschaft en gisteren en vandaag een glas op, want ik ben zo idioot moe dat ik er niet goed van word!
sabine

hoi hoi

vanmorgen even gewerkt.
heb een jongetje met downsyndroom begeleid. erg leuk!
downsyndroom zou voor mijn geen reden zijn het kindje niet te houden, maar toch zal ik erg blij zijn als ond gupje gezond ter wereld komt hoor!

@ petra.. en? stressfactor minder?

@ sabine.. een glas per dag moet je toch wel mogen? en anders bel je even de verloskundige. die weet dat vast ook wel!

ik smeer sinds een paar dagen mijn buik in met creme. gewoon lekker ontspannend. nu lijkt het wel of ik de kleine daarna steeds makkelijker voel. zou het komen omdat ik dan meer ontspannen ben? ik ga er in ieder geal lekker mee door!

groetjes
(moet nog wat huisvrouwklusjes wegwerken...blegh!)

Hey Sab,

Toch maar niet aan de floradix? Ik voel me nu niet meer zo moe gelukkig. Ik had gewoon echt slaapgebrek joh en dat heb ik flink kunnen inhalen de laatste dagen.
Vandaag had ik echter een zware drukke dag maar de stressfactor is geelimineerd hahaha. Nog niet eens door mezelf maar door de stressfactor zelf, wat erug gunstig uitpakt nu.

@ Carina,
Ik kan je vertellen dat ik een verleden heb met een staartje en dat dat staartje nu een soort van is afgevallen....heeeeeerlijk. Hopelijk kan ik me nu concentreren op het verhuizen en de baby en mn andere 2 kindjes.

Ik ga vroeg naar bed vanavond want ik voel me nu best wel afgemat voor vandaag!

Groetjes Peet

hoi!
dattig wat balen joh, hoe het op je werk is verlopen. gelukkig kom je niet zonder inkomen te zitten (toch? je kunt toch wel een uitkering o.i.d. krijgen nu?), alleen is het allemaal wel 'n gedoe he. misschien is het achteraf wel de perfecte stap geweest om je eigen bedrijfje op te zetten! ik heb ook zoiets meegemaakt (zonder zwangershcap dan, maar met een langdurige ziekte) en ben daarna voor mezelf begonnen, en here i am!! :)

ik heb de baby van m'n beste vriendin vastgehouden...wat heeeerlijk! zo bijzonder! en zo geweldig dat het er bij ons nu toch ook echt aan zit te komen!

petra fijn dat ook die stressfactor opgelost is dan! en blijf nog even goed bezig met vroeg naar bed enzo! ik probeer het eerst nog even met roosvicee en als het niet werkt ga ik wel die floradix proberen. ik vind het nog een beetje te heftig geloof ik, raar he.

groetjes! sabine

Goedemorgen meiden,

Het is alweer donderdag. Wat vliegen de weken om joh! Ik vind het gewoon bizar snel gaan allemaal nu. Ik ben as zaterdag gewoon alweer 26 weken..jeminee.

@ Dattig, hoe was je 3-D echo?

Vandaag ga ik er tegenaan voor de verhuizing, hopelijk lukt het een beetje want ik heb niet best geslapen vannacht, bah bah.

Tot later allemaal.

goeiemorgen!

was van plan al op tijd uit bed te komen. ok.. het is nog geen 11 uur, maar echt vroeg is weer niet gelukt. druk gewoon de wekker uit en slaap weer verder.
aan de ene kan is het lekker.. ff niet moeten werken, aan de andere kant is wel je hele ritme weg.

vandaag staat op de planning.. de keuken opruimen en schoonmaken, de was opruimen en weer eens wat schilderen boven. misschien krijg ik de smaak wel weer te pakken en ga ik mogen weer lekker schilderen...

@ petra.. succes met de verhuisdingetjes.. en wat vandaag niet lukt, daar is morgen nog altijd goed voor!

goedemorgen!
ja het gaat op zich best wel snel ineens he (zegt ongeduldige henkie haha!)
ik begin af en toe ineens de zenuwen te krijgen voor alles wat er nog moet gebeuren. kinderopvang ziet er nog steeds heeeeeel slecht uit en daar krijg ik het ook benauwd van. komt vast allemaal wel goed, maar toch! m'n vriend is op het moment zo druk met z'n werk dat hij ongeveer 1 dag per 2 weken thuis is, dus ik moet ook alles alleen doen nu :-(

nog een vraagje, ik vind dat ik ineens zo dik begin te worden, niet alleen op m'n buik maar ook op de rest van m'n lichaam. heeft er nog iemand tips? ik ga maar even wat meer bewegen, zwemmen ofzo, of meer fietsen, en even niet meer snoepen, maar zoveel snoep ik nou ook weer niet de laatste tijd. ik weet dat het erbij hoort hoor, maar er zit nu al zo'n 13 kilo aan en we moeten nog 11 weken!

heb gisteren de baby van m'n vriendin vastgehouden, zo geweldig! hij is 9 pond!!!!! en nog steeds vind ik hem klein haha.

fijne dag!

Terug
Bovenaan