moguh meiden,
Sab gaat het weer een beetje met je? Ruzie met je lief is zo vervelend he. Maar jullie zien elkaar ook zo weinig nu. Wanneer komt daar een beetje verandering in? Ik snap heus wel dat jeje alleen voel op deze manier en jij draagt een kindje bij je en voelt daar alles van en hij niet he. En als je elkaar dan ook nog weinig ziet is dat nog moelijker allemaal. Voor hem meer op een afstandje lijkt mij? Ik moest wel even lachen toen je vroeg of dat je blijvende ik is....geen idee. Ik weet wel dat je enorm veranderd als je moeder wordt en je kleintje gewoon tegen alles en iedereen wilt beschermen en dat gaat niet meer weg. Alles voor je kindje hoor. En ook de mannen moeten het dan bekopen als ze dat op de een of andere manier niet goed doen of in de weg staan of weet ik veel.
Ik zelf grom ook tegen iedereen op het moment. Er waren werklui bezig van de woningbouw in het huis naast ons en die parkeren elke keer hun wagen op mijn plek. Als ik dan eventjes boodschappen ga doen kan ik mijn auto niet voor de deur kwijt en moet ik een eind lopen met een zware tas. Ik ontplofte van de week tegen een van die mannen hihi. En vande week kwam er savonds om kwart voor 9 een verkoper aan de deur. Ik heb hem vanuit het raam boven te woord gestaan en vroeg wat hem bezielde om nu nog langs te komen. Zegtie, wij werken tot 9 uur mevrouw. Ik zei: ik niet dus loop gerust een deurtje verder hahaha. Mijn dochter pieste zowat in haar broek van het lachen naast me. Maar goed, dat bedoel ik maar. Ze moeten me niet net op een moment treffen dat ik er geen trek in heb want ik trek van leer hihi.
Ik wens je sterkte sab, komt vast goed. Hij moet er maar aan wennen dat jouw hele lichaam op zijn kop staat en ook dat je vanbinnen veranderd.
Groetjessssss Peet
(oja, ik zal echt heeeel snel een foto van mezelf er op zetten, desnoods niet zwanger!) dan kan je me zien he sab. Afspreken lijkt me overigens in het echt eens geweldig