Forum hoppers

Daar ben ik weerl. Dank jullie wel voor de steunende woorden. Het lijkt allemaal loos alarm geweest te zijn. Heb geen bloed of gekleurd slijm meer gezien. Heb vanacht heel slecht geslapen, wel 10 keer naar de wc om te checken of het niet doorzette.
Ik kijk nu met zenuwen uit naar vrijdag, dan hoop ik toch een hartje te zien kloppen op de echo.
Ga nu zo maar slapen, dat heb ik echt nodig!

@ Sabine, wat fijn dat de antibiotica wat doet. Dan zal je je snel beter gaan voelen. En nee, even geen sex voor mij hoor. Tot verdriet van mijn man, maar mijn hoofd staat er even niet naar. Denk als ik weet dat het allemaal goed zit, ik het wel weer wil, maar nu even niet.

groetjes, keesje

Hoi allemaal,

@keesje: wat fijn dat je geen bloederig bruin/rood slijm meer hebt gezien!
Hopelijk vliegt de week voorbij en is het zo vrijdag voor jou.
Over dat sex gebeuren, kan me er helemaal in vinden....wij doen het echt pas als ik weet dat het levensvatbaar is.
Overigens zijn er nog altijd andere manieren he  hahaha...

@petra: hoe gaat het nu met je? Ben je trouwens heel ver weg van zeeland gaan wonen?
Of toch nog gewoon in zeeland zelf....

@ Pat: Wanneer mocht je nu komen voor je echo? Ben het even allemaal kwijt.

@Sabine: heb je de blaasontsteking al weggejaagd? Heb het ook ooit gehad, kwamen ze toevallig achter.
Had namelijk zelf helemaal geen klachten... heel maf was dat toen.

@Carina: lekker aan het shoppen geweest lees ik! Leuk is dat he.
Helaas hebben wij eigenlijk alles nog van de 1e wat nog gloedje nieuw is, dus ga niet meer zoveel aanschaffen.
Maar weet nog dat ik dat toen voor de 1e ook geweldig vond om te doen.
Geniet maar met volle teugen van dat shoppen!

@Jose; wat vervelend die hoge bloeddruk! Doe het maar lekker rustig aan, je kindje is nu het aller belangrijkste en jijzelf natuurlijk ook.
Word je nu heel streng in de gaten gehouden?

@ Dattig: vervelend hoor zo"n schimmeltje.
Ik heb er continu al last van tijdens de zwangerschap.
Normaal nooit alleen als ik zwanger ben, heb al zoveel tabletten van de gyn. gehad maar alles helpt maar voor eventjes....
Trouwen!! wat geweldig! Je gaat toch wel een foto plaatsen he?
Ben zo benieuwd hoe je er dan uit ziet in je bruidskleding....

Weet niet zo goed of ik nu iemand ben vergeten,anders sorry....

Hier een beetje hectisch geweest met het nieuwe kamertje van onze dochter.
Word nu geschilderd, zal volgende week wel af zijn en dan komen de 24e de meubeltjes al!
Voor de rest mag ik morgen op een extra zh controle komen i.v.m. die 24 weken, en daar ben ik erg blij mee.
Ik hoop dat ik dan wat angst kwijt ga raken...

Heb wel ineens verschrikkelijke jeuk op me buik grrrr. Heeft iemand van jullie dat ook?
En wat gebruik je daar dan voor?
En zijn jullie ook al zoveel aangekomen?
Ik nu al 7,5 kilo en ben pas bijna 24 weken! bij mijn dochter was ik er 22 aan gekomen en dat wil ik nu echt niet dus! Dat werd zo zwaar toen...

Nou ga weer even wat doen hier.
Tot snel weer.
Liefs wanda

Keesje dat is goed nieuws!! Fijn om te horen! Nou, voor je het weet is het vrijdag, en het komt vast allemaal goed!!

Wanda lekker dat je op controle mag komen, dat zal je vast wat meer geruststellen. Zou wel fijn zijn als je nu lekker echt kunt gaan genieten!

Hier nog niet veel verschil, blaasontsteking lijkt beter te gaan maar harde buiken en rare pijntjes zijn nog niet verdwenen. Maar komt vast goed!

groetjes sabine

Heeeeeej meiden daar ben ik ook nog even. Het was weer een lang weekendje en een lange rit terug naar huis aan het einde van een spannende dag.

Leuk om zoveel te kunnen lezen bij thuiskomst hihi.

Ik ben alleen heel erg moe en zal zodra ik uitgerust ben wel weer wat meer schrijven. Het weekend was leuk maar ook zeer vermoeiend ondanks dat ik nu niet bij mn eigen thuis bezig ben geweest. Je bent toch "nog" niet thuis op je eigen plek als je tussen 2 huizen in pendelt. De kids ook nog niet. Mijn jongste daar gaat het echt de goede kant mee op. Die is razend enthousiast en wil helemaal niet meer weg daar maar mijn oudste die gaat wat langzamer en die is nog onwennig.

De vuurdoop op de nieuwe school hebben ze gehad vandaag. Mijn zoontje (de jongste dus) die wilde gelijk de ochtend meedraaien en heeft dat ook gedaan. Hij vond het geweldig en heeft meteen al een vriendje. Mijn dochter heeft haar juf ontmoet en het klasje gezien en wilde toen meteen terug naar huis. Ze klapte dicht en zag het echt nog even niet zitten. Ze zei dat ze na de herfstvakantie wel gewoon zou gaan. Ze vond deze dag eigenlijk het engste.

Al met al was het voor mij ook heel spannend en ik kon niet wachten tot 12 uur om mn zoon van school te halen en te horen hoe het was. Hij had het geweldig gehad zei hij. Nou dat was een enorme opluchting. Nu mijn dochter nog......

Meiden, morgen reageer ik op jullie verhalen voor zover dat lukt met de zwschaps dementie en vergeetachtigheid hihi....@ sab, hopelijk ben je snel van die rottige blaasontsteking af he.

Oh ja, Carina, sorry meid nog steeds geen foto!!!! Ik ben het zelfs weer vergeten dit weekend, erg he. Ik ga het maar eens met koeieletters op mijn whitebord zetten want anders gaat het gewoon niet lukken!

@ marije, welkom terug.

@ Keesje, hopelijk vliegen de dagen om naar de vrijdag meid. Vandaag ook geen bloed meer gehad dan?

Morgen meer hoor want ik ben op....trusteeee

hoi meiden!

wat is het druk geweest met schrijven.. kan niet eens meer even het weekend op familiebezoek! hahaha

ik heb eigenlijk niet veel te melden. het gaat zijn gangetje hier.
merk nog steeds wel dat als ik het de ene dag druk heb (zoals gisteren) ik het de volgende dag moet bekopen.. (vandaag fikse koppijn!)

ik heb het idee dat mijn buikje wat minder opgezet aan het raken is.. is dat normaal?
hij lijkt namelijk wat minder dik dan normaal...
hadden jullie dat ook? ga ik bijna twijfelen of ons kindje nog wel groeit.. zucht wat een miepert ben ik toch!

hoe is het verder met jullie?

keesje.. al weer een beetje gerustgesteld? wat zal jij blij zijn als je een goede echo hebt gehad!

sabine.. slaan de midicijnen nu wel aan?

Marije.. lekker bijgekomen in de vakantie! heerlijk!

petra... ik wil een foto zien!!! hahaha (het is je vergeven hoor!)

ik ga nog even liggen, want de hoofdpijn wordt neit minder zo zittend voor de laptop!
bah!
groetjes

oja.. wanda!
ik heb ook al regelmatig jeuk op mijn buik!
vooral aan het begin van de avond lijkt het wel.
ik smeer mijn buik dan in met die buikcreme van zwitsal...

dat helpt bij mij wel!
talkpoeder of mintholpoeder moet ook verzachten bij jeuk. (heb weleens last gehad van huidprobleempjes en toen moest ik dat tegen de jeuk erop doen)
maar een vette creme helpt bij mij nu ook goed!

succes!

hoi meiden, even kort, was vandaag bij de vk en de baby is al een beetje ingedaald, met het hoofdje naar beneden! ben zo blij!!! ook meteen duidelijk waarom ik last had van m'n botten etc. maar echt heel fijn dat ie netjes de goede kant op ligt!
groetjes sabine

Hoi allemaal,

Ik had wederom geen tijd vandaag om even te schrijven. Bij deze dan maar weer een berichtje in de avond.

@ Wanda, hoe was het in het zh? Dat was toch vandaag? Ik hoop dat alles goed is.

@ Keesje, gaat ie nog goed?

@ Sab, slaan die medicijnen al aan? Wat leuk dat je kindje al aan het indalen is zeg! Echt fijn, ligt in elk geval niet in stuit hihi.

@ Marije, alweer een beetje op orde na je vakantieweek? Duurt altijd even he.

@ Carina, die foto komt hahaha...beloofd!

@ zusterjose, hoe staat het er voor bij je? Vandaag was toch die curve-dag?  Ik hoop zo dat je bloedruk daalt en dat je je weer wat beter gaat voelen. Het is niet fijn om allerlei complicaties te krijgen tijdens je zw schap.

@ Pat, ik las op het mk forum dat je donderdag een echo krijgt? Zal nog niet veel te zien zijn waarschijnlijk, toch wens ik je veel succes en hopelijk een wat beter gevoel daarna.

@ Diana, gaat het al wat beter in de privesfeer? Wel af en toe ff bij komen schrijven hiero he haha. Dan weten we hoe het met je gaat.

@ Dattig, hoe staat het ervoor met de trouwerij? Wanneer was het ook alweer....toch nog niet geweest he  schaam me nu al bijna dat ik het niet meer weet.

Ik mag lekker donderdag weer naar de vk en dat zal tevens de laatste keer zijn in mn oude woonplaats.

Oh ja Wanda, jij vroeg waarheen ik ga verhuizen he. Nou ik blijf binnen zeeland hoor. Ik ga naar zeeuws-vlaandren. Het is gewoon een takke eind rijden binnen zeeland hahaha. Zit veel water tussen overal he.

Ik ben zondag naar het ziekenhuis gereden waar ik eventueel kom te bevallen. Mijn vriend vond het er wel leuk en zei dat hij het huiselijk aan vond doen.....en ik?....brr....ik zag alleen al de instrumenten en medische toeters en bellen. Ik had zoiets van aaaaaahhh ik wil helemaaaaal niet bevallen. Maakt mij het uit waar het is ik wil niet hihi...tja...de angst ben ik echt nog niet kwijt die komt af en toe vreselijk naar boven hoor. Moet er echt nog even niet aan denken. Maar de weken vliegen nu echt om zeg. Ik ben nu alweer 27 weken en 3 dagen pfff, de bevalling komt rap naderbij.
Meiden hou je haaks, ben toch niemand vergeten he? Bij deze dan sorry alvast. Trusteee maar weer. Of in het geval dat jullie het morgen lezen, goedemorgen! haha.

Terug
Bovenaan