Forum hoppers

@ sabine.. wat goed dat de kleine al lekker met het koppie naar beneden ligt!
kan dat nu ook niet meer veranderen dan?

@ petra.. wel voor de bevalling he! hahaha
ennuh.. als je hard rijdt ben je wel eerder op plaats van bestemming hoor! ghegheghe

ik ben gisteren gebeld over de zwangerschapsyoga. ik ga begin december beginnen. en dan ben ik eind januari daarmee klaar. vond de vrouw wat zweverig aan de telefoon, dus hoop maar dat ik er goed aan heb gedaan deze cursus te gaan volgen en niet de gewone zwangerschapgym.
ik mag ook 12 keer gratis meedoen met zwangerschapszwemmen, dus moet eens gaan tellen wanneer ik dan het beste kan beginne...

de hoofdpijn van gisteren is gelukkig weg... maar doe wel weer rustig aan vandaag!
groetjes

Hoi dames,

Gisteren die extra controle gehad in het zh en alles was weer dik in orde gelukkig!!
Was wel weer even een pak van mijn hart, en nu vandaag dus de 24 weken bereikt.

Nog een paar weekjes en dan is het levensvatbaar, dat vind ik toch wel een prettige gedachte....

Zojuist mijn dochtertje van de psz afgehaald, was haar 2e keer nu en ze vind het echt geweldig!!
Kon ik eindelijk thuis ook weer eens een grote beurt geven zonder de teletubies en "mam mag ik drinken?"  op de achtergrond hahaha.

Nu ligt ze bekaf op bed, en ben zelf ook aardig wat energie kwijt geraakt dus ga ff relaxen..

Groetjes Wanda

Hey Wanda,

Dat is goed nieuws! Nu kan je een beetje meer relaxen misschien? Wat leuk ook dat je dochter het fijn vind op de psz, dan heb je iig even tijd voor jezelf of wat anders he.

@carina, ik heb al te hard gereden vrijdag....oeps...bekeuring! Mijn eerste en hopelijk de laatste....baal baal baal.

hoi!
wanda wat fijn dat alles goed was! hoop dat je nu wat zorgen kunt laten vallen!
ohoh petra je eerste bekeuring!! :) zonde van je geld he!
wat fijn dat de eerste schooldag daar erop zit en dat in ieder geval je zoontje het geweldig vond daar. hoe is je dochter er nu een dag later onder?

met de anderen alles okee? jose al meer bekend? pat al meer bekend?

mijn antibioticakuurtje zit erop, dus over een paar dagen nog even laten checken of het echt over is, maar het lijkt er wel op. heerlijk! voel me ook weer een stuk actiever en heb weer veel meer zin om dingen te doen ipv in bed en op de bank te liggen.

hebben jullie ook zo'n last van brandend maagzuur?
en van algehele dikheid? haha ik pas geen enkele jas/vest meer en heb toch echt iets warmers nodig, dus ga maar snel weer iets shoppen! zonde voor maar 2 maanden, maarja, moet ook geen kou vatten!

sorry hoor ik vergeet allerlei dingen tegen iedereen persoonlijk te zeggen enzo :)

groetjes!

hoi meiden, daar was ik weer.
het gaat goed met mij. vanochtend weer naar zh geweest en bloeddruk was nu 130/80.
joepie! urine is ook schoon,geen eiwitten. moet vlogende week weer terugkomen en krijg dan ook 32 weekecho,fijn om ons kleintje te zien. en nog wel vermoeid, maar moet ooknog rusten om stijging te voorkomen. oja de bloedsuikerwaarden zijn ook goed,geen suiker dus! mijn werk is nu ook op de hoogte dat ik niet meer mag werken.
@sabine: fijn dat kuur goed aanslaat en dat je je weer beter voelt.
@petra: dus je eerste boete. niets aan te doen ik heb in 8 jaar tijd nu twee gehad.
@ andere dames: fijn dat het zijn gangetje gaat.
nog 9 week te gaan,wat gaat tijd toch snel. nu allemaal leuke inkopen doen.
dit weekend verjaardag van mijn man vieren....
ga nu weer ff rusten.
nog een fijne dag alemaal.
x jose.

@Petra, das lekker vlot voor je eerste boete
Maar ach eens moet de eerste keer zijn.... (moet het afkloppen, maar heb nu bijna 10 jaar mijn rijbewijs... niet vergeten te verlengen... en nog geen enkele boete gehad... zal je zien dag voor het nieuwe rijbewijs nog even een leuke hihi).

@José, fijn dat alles goed was! Veel plezier alvast met de verjaardag van je man.

@Patricia: succes bij de echo (is vandaag toch!?!!)

@Wanda: goeie berichten dus allemaal, heerlijk!!!!
En wat fijn dat je dochter het naar haar zin heeft op de psz. Onze jongste gaat nu sinds augustus en vindt het ook helemaal geweldig (en is vooral erg trots op alle knutsels die hij maakt en die op de deur gehangen mogen worden haha)

@Sabine, hoop dat de kuur zijn werk heeft gedaan en je urine bij de controle schoon is! Zou weer wat schelen he.

Hier gaat het zijn gangetje.
Afgelopen zondag had ik het idee al dat Junior met het koppie naar beneden was gekeerd en maandag bij de controle bleek dat idd het geval. Nu hopen dat het zo blijft liggen tot het indalen aan toe, bevalt wel zo makkelijk denk ik. Merk het trouwens wel, want ik wordt nu letterlijk naar mijn andere zij getrapt als het hem/haar niet zint zoals ik slaap EN de ribben zijn nu binnen trapbereik!
Mijn baarmoeder ligt nu al heel dicht bij het hoogste punt, dus nog even en die buik kan echt alleen nog maar naar voren toe, ach ja die baby moet ergens de ruimte creeeren he, dus waarom niet naar voren.
Gister de 2e keer zw.schapsgym en dat liggen op een matje op de grond vind ik nu dus helemaal niks, vrijwel alles doet me zeer dan.... Junior vond de ontspanningsoefeningen echter wel helemaal leuk, die ging daar toch los en dat ging de rest van de avond zo verder! Het blijft zo leuk die bewegingen .

groetjes,
Marije (32 weken vandaag)

haha Marije grapjas....die boete kreeg ik in de westerschelde tunnel, ik reed 4 km te hard echt te verwaarlozen he pfff. Maar het is daar zo streng gecontroleerd omdat die tunnel erg lang is en er gewoon echt niet te hard gereden mag worden. Ik remde te laat af bij het binnengaan van de tunnel, foutje bedankt.

Meiden ik hou het kort ben versleten. Vandaag vk geweest alles is goed maar ik moet wel meer rust nemen en dat ga ik dus doen. De baby groeit goed en ligt al naar beneden met het hoofdje, hopelijk blijft ie zo gewoon lekker liggen tot het einde he maar ja hij of zij kan nu nog makkelijk draaien geloof ik! Verder goede bloeddruk, ik was niets aangekomen dus dat vond ik wel prettig. Ik ga nu gauw mn bed in want ik heb sinds maandag een zware verkoudheid ook nog eens dus ik voel me niet echt geweldig.

Groetjes

hallo!
fijn dat het goed was bij de vk petra. wel echt 'n beetje rustigaan doen dan he!
en marije lekker dat de kleine ook met z'n koppie omlaag ligt. ja dat voel je he! ik had vandaag voro het eerst echt ff pijn aan m'n ribben haha! verder voelt het altijd nog wel grappig. ik vind eht zowiezo heerlijk om 'm zo goed te voelen, en nu ik weet hoe ie ongeveer ligt is het ook weer veel beter te plaatsen. echt leuk!

hoe gaat het met de rest?

jose wat goed dat het beter gaat met jje joh! goed nieuws!

ik hou het ook kort, ga naar bed want ben helemaal op. vanmorgen nogal bonje gehad met m'n geliefde... ik ben echt even mezelf niet geloof ik hoor. hebben jullie daar ook last van? ik krijg af en toe echt de zenuwen terwijl we toch echt nog 8,5 week hebben, en hij is zo druk met z'n werk, dat ik me er af en toe helemaal alleen voor voel staan. is niet zo maar zo vat ik het soms op. en ik kan echt snel boos worden en dan komt alles eruit ipv alleen maar datgene waar de irritatie ofzo over gaat. zullen dat echt de hormonen zijn? ik hoop het maar. en dat het niet een nieuwe 'ik' is, want ik ken mezelf niet zo!

nou ik ga liggen. slaaplekker!
sabine

Terug
Bovenaan