Heej Caar (hihi)
Het is een rare gewording he om teruggefloten te worden door je lichaam. Ik loop soms ook te hard en dan ineens moet ik gewoon stoppen, harde buiken niet normaal pfff. De bandenpijn valt nu mee. Een week of wat geleden was dat wel heel erg, gewoon spierpijn van het uitrekken joh. Maar nu is het gewoon de zwaartekracht haha...de baby groeit en mn buik doet echt wel eens zeer door het gewicht en als je dan moet lopen valt dat echt niet mee. Ik zit veel liever op de fiets ook eigenlijk. Dat werkt bij mij nog steeds heel goed en aangezien we nog 3 weekjes op de fiets naar school gaan is dat wel een opluchting dat ik dat gewoon kan.
De foto heb ik nog niet, vriendlief was gisterenavond met de kinderkamers bezig en heeft geen tijd gehad achter de pc te kruipen. Ik hoop vanavond.
@ Sab, waar zit je joh? haha.
@ Marije, nog helemaal verliefd op je wieg? hihi....echt wel gaaf he.
@ Dattig, hou ons eens niet in spanning over je bruiloft, kom op met de details haha.
@ zusterjose, gaat het allemaal weer een beetje?
@ Diana, niet te lang wegblijven he, hopelijk gaat het goed met je.
@ Keesje, hoe voel je je inmiddels? We blijven duimen dat die weken zo omvliegen zonder problemen.
@ Pat, mocht je dit lezen...we duimen hier voor je dat het goed gaat!
@ Wanda, hoe is het daar bij jou? Kan je mn haar niet even doen, tzit voor geen meter haha.
Zo, ik ben een beetje melig vandaag ook geloof ik pff, nah ja beter dat dan chagrijnig. Het komt vast door de chaos in mn huis aaaahhhhhhh, moest even iets ontspannends doen.
Hopelijk ben ik niemand vergeten zeg, zou me schamen en alvast sorry.
Grtjes Peet