Forum hoppers

Hey Carina thnx, ik ga het nogmaals proberen later op de avond ofzo. Ik kom nu net thuis en belemaal op pfffffff. als het me niet lukt met de foto zal ik die zeker naar jou mailen.

Ik zie jouw foto trouwens nu niet hahaha....

Heeft iemand iets van Keesje vernomen? die ging toch gisteren naar de vk?

Hoi,

Zal me even melden. Echo was goed. Vreemde vrouw (liep enorm uit, vond d'r niet echt handig die inwendige echo doen, na afloop wel wat "pijn"), want het apparaat gaf aan 6w6, maar omdat een meting in dit stadium nog lastig is, hield ze de datum van de laatste menstruatie aan en kom je op 7w6 dagen. Dat is onzin, want die 6w6 is precies wat ik in mijn hoofd had. Ze zei: met een week of 10 kun je pas goed meten, maar daar wilde ze geen afspraak voor maken, maar wel de 20 weken echo vast afspreken.
Maar goed, het belangrijkste is dat het hartje op het goede tempo klopte en ik net zo lang zwanger ben als ik zelf dacht.
Volgende week naar de vk.
Over twee weken heb ik de intake voor de vlokkentest en daar doen ze ook een termijnbepaling. Ben benieuwd wat daar uitkomt.

Sorry dat ik niet wat vaker m'n neus laat zien, maar ik ben 's avonds vooral errug moe.

@Petra, ben benieuwd of het je lukt om de foto te plaatsten

groetjes, keesje

@ keesje..
bij mij was de termijn in het begin ook erg moeilijk te bepalen. ik ben uiteindelijk een paar dagen teruggezet in datum, terwijl in het begin ze dachten dat ik een week korter zwanger was. wat een gedoe was dat.
dan vragen familieleden hover je bent en kun je eigenlijk geen antwoord geven. uiteindelijk klopte mijn eigen gedachte wel!

het is nu niet gek dat je moe bent. geef er maar lekker aan toe. ik heb vanaf week 7 tot ongeveer week 10 iedere avond vroeg mijn bed gezien. soms bleef ik wat langer op, maar dan sliep ik wel tot laat uit. (dat kan als je vakantie hebt!)
vanaf de 10de week was mijn vriend ook vrij, dus ging ik ook wat later naar bed, maar ook later eruit. en deed ik een middagdutje als hij  met de hondjes weg was.

@ petra...
ik zie wel of het je lukt. anders mail je maar hoor! is een kleine moeite..
hoezo kun je mijn foto  niet zien? ik heb hem wel gewoon in beeld hoor. gek!

een vriendin heeft afgelopen dinsdag haar eerste echo gehad. maar het kindje was 2 weken kleiner dan de bedoeling.. ipv de 7 weken dat zij dacht te zijn, bleek ze er maar krap aan 5 te zijn. over 2 weken moet ze terug. Ze had er helemaal niet aan gedacht dat het ook nog weleens mis kon zijn. dus het kwam hard aan.
wij weten jammer genoeg allemaal wel beter...
ik duim dat het toch nog groeit, maar heb er eigenlijk een hard hoofd in. volgens mij is het vaker mis dan goed toch?

hoi allemaal,

Jubelmoment: de wieg is eindelijk weer in huis!!!!!! Ben helemaal blij haha. Oké hij kan dan wel niet direct gebruikt worden (even schoonmaken, bekleding wassen en strijken (ook al heb ik dat ook al gedaan toen het weggeborgen werd) maar het feit dat die weer in huis is maakt me helemaal blij hihi.
Ook al mocht de kamer eventueel niet af zijn.... Junior kan ergens slapen, want het wiegje komt toch eerst bij ons op de kamer.

Vanmorgen ook wat dingetjes gedaan op de kamer van de jongste, schiet op, maar er hangt nog teveel laklucht (niet zelf geverfd hoor ) daar wil ik nog niet definitief inrichten, dat komt als de lucht er grotendeels uit is.... gelukkig tot woensdag nog mooi weer voorspeld dus het raam kan wagenwijd open blijven staan!!!!

Gister waren we bij de Prenatal voor een nieuwe winterjas voor de jongste (ja je kan er maar op tijd bij zijn he) en daar hingen natuurlijk ook allemaal knuffels en de oudste had het er al steeds over dat hij een knuffel wou kopen voor de baby en heeft nu een lekker zacht tutpopje uitgekozen. Hing er namelijk in de kleur die hij in zijn hoofd had en het was een kleine en geen grote (hij heeft zelf ook zo'n soort tutpop, maar die is groter en dat was te groot voor een kleine baby haha). Vind het zo lief van hem dat hij daar zo mee bezig was en dat hij nu iets zag hangen wat hij dus in zijn hoofd had. Dus dat mocht natuurlijk van ons.

Hoe is het verder met iedereen?!

@Petra: jouw avonden zijn wel lang als je nu nog niet de foto online hebt .

@Carina: wat leuk die angelsound! Ik was in het begin veels te onzeker om eentje aan te schaffen dan wel te huren en tja toen voelde ik Junior al vlot en vond ik het weer zonde, maar leek me zo bijzonder om zelf thuis het hartje te kunnen luisteren. Kan je het dan ook opnemen voor later??

@Keesje, lekker type die bij de echo... maar gelukkig zag het er wel goed uit en over 2 week hopelijk een wat tactischer persoon die de echo maakt.... scheelt zoveel vind ik degene die je voor je hebt.

@Sabine: weer goed gemaakt met je ventje of zijn de hormonen nog aan de onredelijke kant van het spectrum? (herken het wel hoor, ken mezelf afentoe ook niet terug dan)

groetjes,
Marije

Ha meiden,

Ik heb weer een druk weekendje achter de rug maar zelf niet echt veel gedaan. Mijn vriend daarentegen wel, die heeft heel hard gewerkt haha. Kasten slopen, tuin doen, dingen klaarzetten voor de vuilstort en dozen versjouwd. Leuk om hem bezig te zien terwijl ik lekker onderuit zat haha. Ach ik heb wel iets gedaan hoor, voor het eten gezorgt en de was etc...er is altijd genoeg te doen in een gezin he. Maar het geeft me wel een beter gevoel mbt de verhuizing want er gaat nu eindelijk wat schot in zitten.

@ Marije, ik ben niet meer bezig geweest met die foto haha..zou wel erg zijn als ie dan nu nog niet online zou staan. Maarrrrrrr mijn vriend heeft een foto van me genomen gisterenavond en die krijg ik vanavond doorgestuurd. Zodra ik die heb dan ga ik het gelijk weer proberen. Het is toch leuker om een foto te hebben van de buik he dan een gewone. En mocht het niet lukken dan mail ik hem snel naar Carina. Wat gaaf dat je de wieg in huis hebt. Ik kan ook niet wachten tot bij ons alles staat maar ja. Eerst moet de rest even af pfff...en ik heb zo het gevoel dat de tijd dringt....bah irri gevoel.

@ Keesje, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. En waarom mag je geen echo met 10 weken? Of gewoon niet bij hetzelfde mens? Je hebt er toch recht op lijkt me gezien de geschiedenis net zoals wij dat allemaal hadden. Raar gedoe hoor. Maar wel heerlijk dat het tot nu toe goed zit he. Hoe is je gevoel nu? Weer lekker positief hoop ik? Geniet er maar van joh. Voor het weet zijn de spannendste weken voorbij meid.

@ Carina, zoals je wel hebt kunnen lezen komt de foto er nu echt aan haha...nog even afwachten of het lukt en anders heb je mail!

@ S, gaat het weer een beetje in hormonen land? Ik had er dit weekend ook wel last van. Ik was soms gewoon echt opstandig over bepaalde dingen. Maar ja, dat hoort er gewoon bij. Hopelijk is het weer oke tussen jou en je vriend.

@ iedereen, ik weet het even niet meer, ik ga nog iets doen hier in huis en dan mijn kids weer naar school brengen. Hopelijk gaat het goed met jullie allemaal en met de kleintjes.

ps: ben nog steeds erg bang voor de bevalling, hoe kom ik er vanaf? Enig idee? Ik probeer te relaxen en het op te vatten van...het komt zoals het komt...maar toch...ik wil ook absoluut geen keizersnee, zal je zien dat ik die juist krijg ofzo pfffffffff.

@ marije..
wat gaaf het wiegje in huis!
ik moet nog stof uit gaan zoeken voor dat van ons en er moet een nieuw matrasje besteld worden. er blijken toch nogal wat extra kosten aan een het opknappen van een oude wieg te zitten zeg!
maar fijn dat je in ieder geval zeker een slaapplaats hebt voor de kleine!
moet je straks nog veel doen aan de babykamer?

de angelsound werkt emt een koptelefoontje, maar je kunt er natuurlijk ook van die walkmanboxjes van vroeger opzetten, zo kunnen meer mensen het gelijk horen. ook zit er een kabeltje bij zodat het naar de computer moet kunnen. dan kun je het daar opnemen en doormailen oid.
ik ben nog niet zover met het apparaat dat ik weet hoe dat moet hoor... maar zodra het gelukt is, probeer ik het jullie ook te laten horen! als jullied at willen natuurlijk!

@ petra... ik wacht met spanning af!
ennuh.. heerlijk he! iedereen aan het werk en zelf lekker opt het gemakje doen!
ik moet er nog erg aan wennen dat ik mijn tempo aan moet passen aan de baby. mijn moeder zegt dat ik nog steeds loop alsof ik de trein moet halen. en dan vind ik het gek dat ik dsaar wat bandenpijn van krijg??

vanmiddag ga ik nog wat schuren en hopelijk schilderen. mijn streven deze week is om de deuren helemaal klaar te hebben. dit moet  wel te doen zijn hoor, maar op de een of andere manier komt mijn week vol te zitten met vanalles en nog wat. en dan werk ik niet eens meer!

is deze week niet de week van de bruiloft? moet toch eens ff terug gaan lezen!
groetjes en tot vanaaf!

Heej Caar (hihi)

Het is een rare gewording he om teruggefloten te worden door je lichaam. Ik loop soms ook te hard en dan ineens moet ik gewoon stoppen, harde buiken niet normaal pfff. De bandenpijn valt nu mee. Een week of wat geleden was dat wel heel erg, gewoon spierpijn van het uitrekken joh. Maar nu is het gewoon de zwaartekracht haha...de baby groeit en mn buik doet echt wel eens zeer door het gewicht en als je dan moet lopen valt dat echt niet mee. Ik zit veel liever op de fiets ook eigenlijk. Dat werkt bij mij nog steeds heel goed en aangezien we nog 3 weekjes op de fiets naar school gaan is dat wel een opluchting dat ik dat gewoon kan.

De foto heb ik nog niet, vriendlief was gisterenavond met de kinderkamers bezig en heeft geen tijd gehad achter de pc te kruipen. Ik hoop vanavond.

@ Sab, waar zit je joh? haha.

@ Marije, nog helemaal verliefd op je wieg? hihi....echt wel gaaf he.

@ Dattig, hou ons eens niet in spanning over je bruiloft, kom op met de details haha.

@ zusterjose, gaat het allemaal weer een beetje?

@ Diana, niet te lang wegblijven he, hopelijk gaat het goed met je.

@ Keesje, hoe voel je je inmiddels? We blijven duimen dat die weken zo omvliegen zonder problemen.

@ Pat, mocht je dit lezen...we duimen hier voor je dat het goed gaat!

@ Wanda, hoe is het daar bij jou? Kan je mn haar niet even doen, tzit voor geen meter haha.

Zo, ik ben een beetje melig vandaag ook geloof ik pff, nah ja beter dat dan chagrijnig. Het komt vast door de chaos in mn huis aaaahhhhhhh, moest even iets ontspannends doen.

Hopelijk ben ik niemand vergeten zeg, zou me schamen en alvast sorry.

Grtjes Peet

Hoi meiden,

Jeetje, er zijn bij jullie al kopjes: zwangerschapsverlof. Pff, dat is nog ver weg voor mij.

Heb vandaag een extra echo gehad. Ik had zondagavond weer bruin bloedverlies en gisteren overdag een beetje en 's avonds ook. Nou ik heb dus geen oog dicht gedaan van de zenuwen. Toen toch vanmorgen de vk gebeld en die regelde een echo. Echo werd gedaan door een gyn. Dus dat voelde eigenlijk ook wel prettig. Hij deed de echo via mijn buik en junior was zien en te horen. Dus ik voel me weer opgelucht en kan even vooruit.

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan