hoi!
dat is gezellig, een hele rits nieuwe berichtjes erbij!
lekker gegeten petra? ik zie ook geen foto...jammerrrrr!!! ik zal ook 'ns 'n foto van m'n buik erop zetten. moeten we wel even een nieuwe maken want hij is een stuk dikker en ronder nu! ga je het nog proberen? ik ben nu wel heeeeeel nieuwsgierig!! en marije, jij ook!! die vorige buik is volgens mij al maanden geleden!
ik ben wel blij te horen dat jullie die paniek ook wel kennen. niet dat het leuk is voor jullie, maar het geeft me wel wat rust. net ook even met vriendinnen en m'n moeder gekletst en ik voel me weer een stuk rustiger. geloof dat ik het toch wel erg leuk vind, dat er een baby komt. haha! 8 weken klinkt heeeeel kort, maar het is toch echt nog steeds bijna 2 maanden. en dat klinkt alweer een stuk verder weg. en ik ga deze week weer even bij mijn vriendin met nieuwe baby langs, en dan weet ik zeker dat ik direct weer verkocht ben.
marije wat goed dat je fysiotherapie lijkt te werken!! en ik zal je zeker helpen herinneren aan je relaxte instelling van nu (mocht je die ooit onbedoeld nog eventjes kwijtraken hihi)
jeetjemina wat is die burgemeester van gouda irritant! hij zit bij de wereld draait door en ik word helemaal gek van die man
ik heb m'n naaimachine in huis!! hij is mooi en gaaf en ik ga zometeen lekker aan de babygordijntjes beginnen, want we hebben een leuk stofjje gevonden!!
jullie nog wat leuks vanavond?
groetjes!