Forum hoppers

hoi!
dat is gezellig, een hele rits nieuwe berichtjes erbij!
lekker gegeten petra? ik zie ook geen foto...jammerrrrr!!! ik zal ook 'ns 'n foto van m'n buik erop zetten. moeten we wel even een nieuwe maken want hij is een stuk dikker en ronder nu! ga je het nog proberen? ik ben nu wel heeeeeel nieuwsgierig!! en marije, jij ook!! die vorige buik is volgens mij al maanden geleden!

ik ben wel blij te horen dat jullie die paniek ook wel kennen. niet dat het leuk is voor jullie, maar het geeft me wel wat rust. net ook even met vriendinnen en m'n moeder gekletst en ik voel me weer een stuk rustiger. geloof dat ik het toch wel erg leuk vind, dat er een baby komt. haha! 8 weken klinkt heeeeel kort, maar het is toch echt nog steeds bijna 2 maanden. en dat klinkt alweer een stuk verder weg. en ik ga deze week weer even bij mijn vriendin met nieuwe baby langs, en dan weet ik zeker dat ik direct weer verkocht ben.

marije wat goed dat je fysiotherapie lijkt te werken!! en ik zal je zeker helpen herinneren aan je relaxte instelling van nu (mocht je die ooit onbedoeld nog eventjes kwijtraken hihi)

jeetjemina wat is die burgemeester van gouda irritant! hij zit bij de wereld draait door en ik word helemaal gek van die man :)

ik heb m'n naaimachine in huis!! hij is mooi en gaaf en ik ga zometeen lekker aan de babygordijntjes beginnen, want we hebben een leuk stofjje gevonden!!

jullie nog wat leuks vanavond?
groetjes!

overdrijven is ook een vak he.... maaaaanden geleden haha
Heb even terug gezocht en bij de laatste buikfoto was ik bijna 28 week zwanger.... laatste die gemaakt is is inmiddels ook alweer bijna 2 week oud.... was ik 31 weken zwanger... .en nu alweer bijna 33... potverdrie, technisch gezien is Junior er over 4 week klaar voor.
Ga ik nou toch een beetje last van haast krijgen haha

Zal even kijken of ik nog een incognito foto kan vinden (want voor 'met hoofd' vind ik het hier nog iets te openbaar hihi) en die dan plaatsen.

Die gevoelens horen er gewoon helemaal bij. Tuurlijk vind je het nog steeds wel leuk... maar het is gewoon een hele grote verandering van jou/jullie leven en dat kan je gewoon afentoe naar de strot vliegen. En als je straks mama bent zul je meer van dat soort momenten kennen... 'doe ik het wel goed' etc etc. Hoort er allemaal bij bij dat nieuwe bestaan met jullie kleine wondertje. Maar het is gewoon ook zo mooi.
Grote kans dat je morgen helemaal zit te zwijmelen bij die stof die onder die naaimachine doorglijdt!!! (wel eerst even proeflapje naaien he voor je met die goede stof aan de slag gaat ).

Mijn moeder neemt morgen de machine ook weer mee en dan ga ik de gordijnen van de jongste maken en direct er achteraan die voor de babykamer.

groetjes,
Marije

vanavond trouwens weinig op de planning, manlief is aan het werk, kids liggen op bed.... dus beetje netten en tv kijken.
Blijf vooral schrijven meiden heb ik ook wat te doen haha.

Potverdikke geen foto van mij te zien grrr.

Ik ga nog een poging wagen, alle links dan maar afwerken die ze bieden op die site he pff gedoe zo'n foto.

Ik vind het niet zo erg met mn hoofd op de foto te gaan op internet, ik sta er geloof ik al honderdruizend keer op. Vroeger op hyves en nog andere sites...dit maakt nu ook niet meer uit. Ik hoop echt dat het lukt.

Hey Sab en Marije, jullie kunnen wel naast elkaar gaan zitten met de naaimachines hihi...

jeetje wat een leesvoer!

jammer petra.. ook ik kan de foto niet zien.
ben wel benieuwd naar je dikke buik. weet ik waar ik naar toe groei!

@ marije..
met steeds kleine beetjes is de kamer straks toch ook klaar!
wat gaat de tijd snel als ik me bedenk dat de eerste van jullie over een paar weken al gaan bevallen!

@ sabine...
ik heb ook met vlagen last van dat soort stress.. ben ik wel een goede moeder. wat nou als ik ons kindje niet leuk of mooi vindt (zit ik er toch maar minstens 18 jaar mee opgescheept.. haha), gaan we het financieel wel redden?
ik heb op dit moment geen werk en een juf met zwangere buik gaan ze nu echt niet aannemen. Bah...
je ziet het.. onzekerheden ook hier in huis hoor!

@ dattig...vrijdag.. zie je wel! ik wist dat het deze week was. en hele fijne dag meid!
maar dat gaat vast goed komen. de weersvoorspellingen zijn in ieder geval positief!

Oja.. ik ben vanmiddag gebeld door de notaris (nou ja de sjago sercretaresse). we moesten nog een afspraak maken voor het samenlevingscontract. ik verteld dat ik zwange rben er dus wat gewijzigd moet worden.. werd ze bijna boos op me.
nu gaan jullie zeker ook nog trouwen, zei ze, dan heb ik al dat werk voor niks gedaan.
ik snapte er niks van.. toen vertelde ze me dat de meesten dat och maar gingen trouwens omdat het dan wettelijk allemaal gelijk goed geregeld is.
ze ging overleggen met de notaris wat we nou het beste konden doen. maandag belt ze terug.  tot dan.. tuut tuut tuut.

ik snapte er niks van. mark en ik zijn toch degene die bepalen of we willen trouwen of niet? en als we toch naar de notaris gaan, kan het nu toch zo gewijzigd worden dat het wettelijk wel allemaal geregeld is?
ik heb uit frustratie mark gebeld en hij zei lachend.. ach meid.. dan gaan we toch op een gratis ochtend even ja zeggen. zijn we daar ook weer vanaf.
en heb ik gelijk een vrije dag zei hij er lachend achteraan.

zucht!
was dit een aanzoek?

@ petra.. als je helemaal onderaan scrolled... en dan op advanced links drukt.. dan komt er nog 1 link te staan.
die moet je hebben!!!!

en anders mail je maar hoor.. ik ben hier vanaaf toch nog wel een paar keer!

Terug
Bovenaan