hahahahahha sorry ik zie je al helemaal zitten op dat strand 'nou *** kom nou met die vraag kom nou met die vraag kom nou met die vraag' en je vriend er gewoon naast zittende te genieten van die zonsondergang en de omgeving en HELEMAAL niks doorhebben van jouw klamme handjes en hart in de keel...hahahahha sorry .
Zelf vond ik het geen probleem om met een andere naam op het kaartje te staan.... maar ja ik heb dan ook zelfs na het trouwen mijn eigen achternaam gehouden .
Maakt je vriend trouwens wel even foto's van jou achter de naaimachine aan de slag voor jullie buikspruit!? Dat soort huisvlijt zien we graag natuurlijk .
Carina, ik hoop dat jij de foto van Petra wel online krijgt begin nu enorm nieuwsgierig te worden naar die dikke puinbak op de achtergrond haha.
Nou manlief loopt net binnen dus ga even aan de klets!
groetjes,
Marije
Zelf vond ik het geen probleem om met een andere naam op het kaartje te staan.... maar ja ik heb dan ook zelfs na het trouwen mijn eigen achternaam gehouden .
Maakt je vriend trouwens wel even foto's van jou achter de naaimachine aan de slag voor jullie buikspruit!? Dat soort huisvlijt zien we graag natuurlijk .
Carina, ik hoop dat jij de foto van Petra wel online krijgt begin nu enorm nieuwsgierig te worden naar die dikke puinbak op de achtergrond haha.
Nou manlief loopt net binnen dus ga even aan de klets!
groetjes,
Marije