Forum hoppers

hahahahahha sorry ik zie je al helemaal zitten op dat strand 'nou *** kom nou met die vraag kom nou met die vraag kom nou met die vraag' en je vriend er gewoon naast zittende te genieten van die zonsondergang en de omgeving en HELEMAAL niks doorhebben van jouw klamme handjes en hart in de keel...hahahahha sorry .
Zelf vond ik het geen probleem om met een andere naam op het kaartje te staan.... maar ja ik heb dan ook zelfs na het trouwen mijn eigen achternaam gehouden .

Maakt je vriend trouwens wel even foto's van jou achter de naaimachine aan de slag voor jullie buikspruit!? Dat soort huisvlijt zien we graag natuurlijk .

Carina, ik hoop dat jij de foto van Petra wel online krijgt begin nu enorm nieuwsgierig te worden naar die dikke puinbak op de achtergrond haha.

Nou manlief loopt net binnen dus ga even aan de klets!

groetjes,
Marije

aaaaaaaah petra!!!!! wat onwijs gek om je in het echt te zien!! we zitten nu volgens mij al zo'n 9 maanden hier op dit forum en ik had een bepaald beeld van je, en dan zie ik je ineens in het echt! hihi! je ziet er mooi uit joh! en als je dat dik vindt inderdaad.... hele mooie buik! je ziet er trouwens echt veel jonger uit dan ik je voor ogen had.
nou wat grappig en maf! :)

Jemig zeg wat een complimenten en ik vind mezelf er echt gewoon niet uitzien op het moment...ach ja hahaha

BEDANKT carina voor het plaatsen! En meiden bedankt voor de complimentjes, doet me goed. Voel ik me niet zo'n oude muts hihi.

@ Sab, wat erg he als je iets verwacht van je vent en dan gebeurt het helemaal niet hahah. Ook ik zie je zitten op het strand....echt wel balen ook zeg maar wel komisch.

@ Marije, ik wil van jou ook een foto zien hoor, dan maar tot aan je nek hahaha.

hahaha ja genant he, dat strandmoment. hij zei aan het eind van de middag "zullen we zo naar de zonsondergang gaan kijken op dat strandje"... boenkeboenkeboenk daar schoot m'n hart m'n keel in. we gingen eerst nog naar ons appartement, douchen, ik een leuk jurkje aangetrokken, haren leuk gedaan, je kent het wel... eenmaal op het strand hield ik het echt bijna niet meer... het was er zo mooi! en de sfeer was zo goed! de zon begon te zakken...en ging onder....en toen zei hij "zullen we naar het restaurant gaan?". wheh wheh wheh wheh wheeeew (jammer kan geen geluiden plaatsen maar dit was het geluid wat je hoort bij een spelletjesshow als een vraag verkeerd beantwoord is, snappie?) ik moet zeggen dat ik niet zo heel gezellig was tijdens het eten. HAHAHA!! nou goed, we wachten geduldig af, wie weet!!

nou petra, geniet maar lekker van de complimentejs en bekijk jezelf maar even met onze ogen in de spiegel. :)
erg leuk!!

doei!

Thnx meis, ik ga nu maar lekker naar mn bed want ik voel me behoorlijk moe worden.

Het begint hier een beetje op een soap te lijken met verhaaltjes en foto's hihi. Wel echt supergezellig. Ik hoop ook dat we allemaal na onze bevalling nog regelmatig zullen blijven schrijven en dan kunnen we foto's van onze kleintjes uitwisselen etc. Ik heb er nu al zin in.

Nou fijne avond meiden, tis hier leuk met jullie. Tot morgen maar weer.

Petra, ik heb hier anders al meerdere lijf zonder hoofdfoto's geplaatst!
Dus tot aan de nek zou je een redelijke indruk moeten hebben van die 1.80 meter  minus de lengte van mijn hoofd haha

Sabine, ik hoor het geluid er idd helemaal bij. Als je er zit is het vast niet grappig, maar als anekdote doet die het goed hoor .

Mijn toen nog vriend is op mijn 25e verjaardag -  klokslag 12 uur -  op zijn knieeen gegaan met DE vraag (gelukkig wel toen we met z'n tweetjes waren hoor, met publiek erbij hoeft van mij niet zo haha). We hadden daarna nog even wat tijd nodig om tot een geschikt moment te komen, als we toen 'direct' waren getrouwd waren we nu al bijna 5 jaar getrouwd geweest... nu is het bijna 3 jaar.

Maar ik zal nog even een verhaaltje namens onze logé schrijven en dan op bed (we hebben Flip de Beer te logeren en die beer heeft zijn eigen schrift mee waar dan natuurlijk wel een verhaaltje in moet van alle logeerpartijtjes.... voor wie Flip niet kent... even zoeken bij schooltv.nl)

groetjes,
Marije

hahaha ja das waar Marije, jij was wel een van de eerste met een foto volgens mij. Ben gewoon toch heel nieuwsgierig naar meer dan de buik en nek haha..stukje kin misschien? hahaha.

Nou ik ga naar mn bed, nu echt. Slaap lekker allemaal.

Oha ja Carina, wat een z**kwijf bij dat notariskantoor eigenlijk. Daar heeft ze toch niks mee te maken wat jullie wel of niet doen. Als er veranderingen komen zal ze gewoon haar werk moeten doen en anders zoeken naar een andere baan! Zo ff die hormonen laten spreken oeps

Groetjessss

Terug
Bovenaan