Forum hoppers

aaaahhh carina....straks ga jij ook nog trouwen?..jemig zeg...ik moet er van huilen.

@ Sab, hoe staat het met jouw trouwplannen eigenlijk? Jouw vriend had jou toch ook gevraagt?

@ Dattig, meid ik vergeet je helemaal veel geluk te wensen voor vrijdag joh. We willen hier dus wel en foto met jou in je trouwjurk met dikke buik he!!! Dat snap je wel

Over foto's gesproken, ik ga weer aan de slag grrrrrrrrrrrrrrr

Nog een laatste poging en anders mail ik je ECHT haha.

Deze foto (als ie verschijnt is dus van afgelopen zondag) 28 weken en 1 dag. Let niet op mn dikke achterwerk haha...gelukkig kom ik niet meer aan zeg, dat is in de eerste weken echt allemaal gebeurt. ERUG...nah ja..veel plezier met staren haha. Enne de rommel om me heen ook vooral niet naar kijken he pfff.

Ik zie wederom een kruisje! Hopelijk als ik dit plaats komt er een foto te staan.

nope.. een kruisje...

weet ik veel of ik ga trouwen? als het zo is, wordt het een letterlijk moetje..
op de gratis ochtend ofzo. we hebben door de verbouwing en natuurlijk de komende baby echt geen geld voor een echte bruiloft.
ik vind het wel een heel praktische reden om te trouwen hoor...

Ach ja praktisch of niet....ik zou het gewoon graag willen. Ben nog nooit getrouwd geweest, niet dat het moet maar het lijkt mij gewoon leuk. Al zou het op de gratis ochtend zijn haha...

De mail komt er aan want die foto van mij willen ze niet linken hahah...grrrrrommmm

wat een drukte hier! gezellig!!
nou petra ik zie geen kruisje maar een blauw vakje met vraagteken erin.... ben benieuwd of het nog gaat lukken vanavond! haha vast wel!!

wow carina! zou je het willen?? trouwen? nu? wel heel erg leuk!! maarre.... ik vind wel dat hij je iets romantischer mag vragen hoor! :) maar wie weet, heb je 'm op een idee gebracht en komt ie binnenkort met een aanzoek!!

mijn vriend heeft me NOG STEEDS NIET gevraagd. we hebben het er wel een paar keer over gehad (tenminste, we.... ik heb het er een paar keer over gehad) maar ik wil gewoon dat hij me vraagt (of anders vraag ik hem) en niet dat het een 'zakelijke afspraak' is vanwege de baby. maar ik moet zeggen, ik baal er wel van dat er nu op ons kaartjje bij allebei een andere achternaam komt te staan. maar ik weet het niet hoor, hij denkt er gewoon niet aan. in februari zaten we op een tropisch eiland op een verlaten strand met palmbomen naar de zonsondergang te kijken en ik zat er helemaal klaar voor, met m'n hart kloppend in m'n keel.... later bleek dat hij er zelfs geen seconde over na had gedacht! hahaha achteraf moet ik er wel om lachen, maar toen!!! grrrr. :) gelukkig zijn er op die vakantie wel andere wensen in vervulling gegaan hihi! maar goed, we hebben het er pas over gehad om dan in het voorjaar te gaan trouwen, dus ik ben erg benieuwd of hij er zelf een keertje op terug zal komen! (zou wel een goede stok achter de deur zijn om alle zwangerschapskilo's kwijt te raken!)

tot straks!! :)

oja marije dat is wel waar wat je zegt, het is zoiets groots wat er staat te gebeuren! en dan al die hormonen erbij! gelukkig komt m'n zin in dat kleine hummeltje alweer wat terug, ik hoop inderdaad dat het morgen nog veeeeel beter gaat!
en dat zwijmelen boven dat stukje stof ga ik nu doen.... ik ben benieuwd of het lukt!! m'n eerste echt eigen naaiproject! (de gordijnen in de woonkamer had ik samen met m'n moeder gedaan)

Terug
Bovenaan