Forum hoppers

'lijf zonder hoofd foto's', 'dubbele kinnen' hahaha 't is dat je weet waar het over gaat hahaha!
slaaplekker allemaal! ik heb bijna 1 gordijn af! jeetje ik sta er zelf van te kijken haha!

goeiemorgen!

haha wat een praat nog gisteren.. dus Marije heeft last van meerdere kinnen?

ik heb net de huisarts gebeld.
2 jaar geleden heb ik mijn knie verdraait. heb daar toen fysio voor gehad en daarna ben ik gaan sporten om de spieren i mijn knie te verstevigen.

eind december ben ik verhuisd en wilde eerst hard aan het verbouwen, dan vond ik wel sport genoeg. ik wilde deze zomer weer gaan sporten, maar toen bleek ik zwanger. en geen puf om ook maar iets te doen.

nu krijg ik dus weer last van mijn knie. tja je knie is natuurlijk ook een gewricht net als dat je last kunt krijgen van je bekken. ik hoop op fysio en wat oefeningen (even op herhaling), en dan tot aan het eind wel fatsoenlijk kunnen blijven lopen.

wordt vervolgd!

(oja.. en we wachten het telefoontje van het secreet van de notaris even af, en dan zien we wel weer verder)

ben weer terug van de huisarts...
mag naar de fysio... even de oefeningen opfrissen en misschien wel op basis van fysio wat trainen daar in het sportzaaltje...

ik ga nu mijn overall (oude van mijn oom) aantrekken en de deuren verder afschilderen...
heb het streven dat ze vandaag helemaal af zijn.
mijn moeder belde alleen net om te vragen of ik eventueel vanmiddag mee kan naar mijn tante om borduurgaren uit te zoeken voor het geboortelijstje wat mijn moeder gaat maken.

ook is mijn moeder trouwens een truitje aan het breien voor onze gup. het ziet er al leuk uit... ik had eerst dat beeld van vroeger voor me met die zelfgemaakte truien, maar deze is gelukkig wel mooi!!!
hahaha

goedemorgen!
fijn dat je fysio krijgt carina! is toch maar niks, pijn in je knie! en een beetje beweging is ook wel erg lekker!

ik ben weer blij en heb weer zin in de baby! gelukkig maar! het dipje duurde maar kort. vandaag een drukke werk dag. ben eerlijk gezegd wel blij dat ik na volgende week met verlof ben, m'n lichaam begint me echt in de weg te zitten, m'n bewegingsruimte is zo beperkt! normaal klom ik overal op, onder, overheen, lag ik op de grond, alles wat maar nodig was om iets moois te maken, maar dat gaat nu echt niet meer haha! (tenzij er iemand bij is die me op kan takelen haha!)

jullie nog wat leuks te doen vandaag?
groetjes!

Ha meiden,

Drukke dag geweest voor iedereen? Bij mij iig wel. Dit was de laatste woensdag dat de kids naar zwemles moesten. En gelukkig maar want ik werd een beetje moe in die herrie van al die omkledende kids en die warmte in de kleedruimte van het zwembad...ik dacht even dat ik zo tegen de vlakte zou gaan.  A.s. zondag moet mijn dochter afzwemmen en volgende week mag mijn zoon proefzwemmen voor het diploma. Als we verhuisd zijn gaan ze daar dan weer verder.

Ben je klaar met schilderen nu Carina?
Fijn dat je naar fysio kan, pijn is niks he, waar dan ook. En je moet nog een aantal maandjes en die worden steeds zwaarder.

@ S, gek zeg dat je je niet meer in allerlei bochten kan wringen. Valt me tegen van je hahaha. Ik hoop dat je werkweek snel omvliegt dan heb je heeeeerlijk verlof meid.

@ Marije, ik heb ook nog een kin erbij hoor kijk maar goed pff. Ik weet van mezelf hoe slank ik kan zijn en ik zie alles haha. Maar jullie weten dat niet en daarom lijkt het beter dan het is geloof me. Jij bent lang en de buikfoto's van een tijd terug zagen er niet allarmerend dik uit ofzo. Het zal dan best meevallen in onze ogen... hihiMaar als je geen foto wilt plaatsen, alle respect hoor.

Ik ga mijn kroost in bed stoppen dan kan ik nog even wat doen voor mezelf of aan de verhuizing of gewoon bankhangen. Tot latersssssssssss

Ha meiden daar ben ik nog even met een heel gek iets. Ik moet jullie echt wat vragen want ook al ben ik voor de 3e keer zwanger, ik herinner me hier totaal niets van en vind het zeer vreemd.

Ik voelde gisteren mijn kindje bewegen helemaal onderin mn buik, maar op mn schaambot. Dus niet er boven maar ervoor!!! aan de buitenkant. Het was zoiets vreemds. Alsof mijn hele baarmoeder over het bot is gezakt ofzo. Het doet geen pijn maar ik vind het echt heel heel gek. Je zou toch zeggen dat je baarmoeder gewoon boven het bot uit gaat groeien en dan naar boven en naar voren gaat maar er niet aan de voorkant overheen gaat hangen? Ja dit klinkt echt maf ik weet het. Zal ik de vk eens bellen hierover? Ik vind het zoiets raars. Of is het me eerder nooit opgevallen bij de andere zw schappen. Is het herkenbaar bij jullie? of ..? Ik ben benieuwd.

sorry petra.. ik kan je niet helpen... ben nog niet ver genoeg daarvoor.
het klinkt wel gek in ieder geval.

de deuren zijn klaar! morgen gaan de klinken erop en dan is er weer een karwei plat. zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen.
morgen ga ik het raamkozijn van de babykamer schuren. daar zitten flink wat lagen verf op, maar als het meezit kan ik morgen ook het eerste laagje verf opzetten...
ik merk dat ik meer energie heb, dus wil het er nu goed van nemen! zorgen dat er vanalles af is! zodra de babykamer leeg is, wil ik ook echt aan het leuke opknapwerk beginnen!

Mijn moeder en ik hebben de kleuren borduurgaren bij mijn tante uitgezocht. als het klaar is, zal ik er een foto van maken! nog zonder naam en geboortedatum natuurlijk...

ik ben er al bijna uit wat ik aan geboortebedanktje wil maken.. mijn zus vond he tin ieder geval een super leuk idee.. ik ga het nog neit verklappen.. nog even geduld, want ik moet nog kijken hoe en wat.

de mannen zijn druk met het plafond van de badkamer. ga ze even van wat te drinken voorzien en foto's maken voor het plakboek!

groetjes

Terug
Bovenaan