Forum hoppers

GRRR ja het lukt dus echt niet! en manlief is aan 't werk dus die kan me ook niet helpen. ik hamer me suf! en ik moet er 60 plaatsen!!!

bestaat dat, een standaard voor op het gewone bad? wat handig! wij kunnen een badje lenen van een vriendin, wel zo handig want we hebben geen opbergruimte. ik dacht dat je die gewoon in de babykamer neerzet? ja is zo'n tummytub wel leuk voor 'n kindje? ik vind het zo'n groot ding, ook weer ivm de opslagruimte.... misschien ook maar even lenen van iemand.

ben benieuwd of je het nog een keertje gaat voelen... in ieder geval is het niet iets om je zorgen om te maken, dat is wel lekker!

goed zo marije, dat je hem weer aan de praat hebt gekregen! zo zien we het graag, vrouwen de baas! haha! al is het maar over de naaimachine. grrrr en over zeilringen!!!!

ik ga nog even prutsen en dan naar bed. morgen weer een dag.

slaaplekker!!

Jeetje meiden! Heb wel een half uur nodig gehad om bij te lezen hahaha...

Allereerst heel veel plezier morgen op je bruiloft Dattig!

Ik ben gisterenavond toch nog even gaan shoppen bij de prenatal in Breda, nou dat was een leuke avond hoor.
Alleen super super super druk!

Wil binnenkort mijn buik gaan gipsen, iemand ervaring mee toevallig?
Vind het wel leuk omdat het de laatste zwangerschap word om dan toch nog een hele mooie herinnering te hebben.

Wat knap van jullie naaivrouwen onder ons dat jullie dat geduld kunnen opbrengen om uren achter zo"n ding te zitten.
Al heb je natuurlijk wel eer van je werk.

@petra: had je heel anders voorgesteld dan op de foto, is echt heel vreemd dan om te zien.
Maar je ziet er prima uit hoor!
Zo gauw het lukt ga ik ook even een fotootje plaatsen.

Heb trouwens van de week ook nog een uitslag gekregen van een bloedonderzoek in het zh.
Had namelijk heel veel jeuk op mijn buik, en hebben ze voor de zekerheid bloed geprikt om te kijken of het niks met de lever te maken had.
Nou gelukkig was dat ook niet het geval, alles was in orde, alleen de jeuk kunnen ze niet helemaal verklaren.
Waarschijnlijk toch een kwaaltje van de zwangerschap, alleen heb het nog nooit eerder gehad, tenminste niet zo erg....
JEUKT VERSCHRIKKELIJK!!!! GRRRR

Ga lekker relaxen, morgen weer een lange knipdag.

Veel liefs Wanda

haha kan dat gefilmd worden en op you tube gezet?!!
Vrouw verliest van ringen .
Maar nee daar heb ik geen verstand van... enige wat ik door kan meppen zijn van die spijkerbroek knopen, maar das dan wel weer errug makkelijk. Voor de kamer van de jongste en de babykamer heb ik geen ringen of haken nodig... zijn namelijk schuine daken dus veluxvensters. Zitten ook verduisteringsrolgordijnen voor en dit zijn echt overgordijntjes voor de mooi.... en die trek ik zo over een spanveer heen en voila ik is klaaaarrrr.   En op de kamer van de oudste hebben we dus wel rails en dan met plooiband en haken (wel van mijn moeder geleerd hoe ik dan een mooie manier kan doen, maar vergeten hoe ook alweer haha maar dan zie je dus geen haken, alleen een mooie plooi).

En op zich is dit voor het eerst deze zw.schap zo'n beetje dat ik er achter zit en moet direct al mijn hormonen de vrije loop laten gaan natuurlijk, dan komt er genoeg af, als ik een paar week wacht komt het er niet meer van.... ben veels te blij dat ik nu bezig kan .

Wij hebben een badje op gewone standaard en die hebben we in de babykamer staan, daar badderen we ook altijd. Heb een tummytub te leen wederom, maar denk dat die uiteindelijk alleen als emmer voor het water van en naar de badkamer gaat dienen... het handt mij ook net niet.
Voor zo'n badje over het grote bad kan je eens kijken op www.babywalz.nl daar staat veel van dat soort spul. Daar heb je ook aankleedkussen op een ander formaat als hier (vierkant)  en die passen   perfect boven op een wasmachine! Zag ik een keer bij iemand die ook een heel klein babykamertje had waar geen commode paste en die hadden de wasmachine in de badkamer. Ideale oplossing vond ik dat wel.

@Wanda, jeuk heb ik vooral mijn eerste zw.schap enorm veel last van gehad. Stond toen rond de 20 weken helemaal onder de uitslag ook en oooooh wat ik jeuk enorm vervelend. Heb mezelf toen weleens tot bloedens toe afgedroogd met een rulle handdoek . Heb toen vrij veel cremepjes ed geprobeerd, maar uiteindelijk was de enige echte oplossing de bevalling... binnen 24 uur geen jeuk meer!!!!!
Bij de jongste had ik het in de middelste maanden en daarna niet meer, vorige zw.schap had ik er ook al last van ondanks dat ik nog in die eerste 3 maand zat en deze keer ook de eerste weken enorm veel jeuk gehad met uitslag op armen, benen en buik, maar op een gegeven moment was het helemaal weer over, jippie.
Mentholgel of creme is voor de meesten al erg prettig want verkoelend, gewoon bij etos ed wel te krijgen. Hoop dat je iets vindt, want jeuk is erger dan pijn ben ik van mening....

Nou tis wel weer laat genoeg, morgen weer gewoon op tijd eruit natuurlijk om richting school te gaan met de oudste.... maar de kussentjes zijn in elk geval klaar haha.

groetjes,
Marije

jeetje.. nog even en ik durf geen visite meer te vragen omdat ik nu alles weer moet bijlezen!

@ petra.. gelukkig was het niets bijzonders! en als zo'n buikband helpt.. tja waarom niet!

@ sabine.. heb je de strijd nog gewonnen? is de beschrijving in het russisch ofzo?

@ marije.. dan moet de wasmachine niet aan het centrifugeren zijn als je de baby verschoont! hahaha zie dat kindje al liggen..

@ wanda.. nog wel wat geshopt gisteravond? of alleen rond gekeken?

@ dattig... VEEL PLEZIER MORGEN!!!

DAAR KOMT DE BRUID! DAAR KOMT DE BRUID!!
het is prachtig weer! geniet ervan Dattig!

goedemorgen allemaal!
ik heb er zin in vandaag. heb de strijd nog niet gewonnen gisteren, maar dat gaat straks wel gebeuren. hoef waarschijnlijk niet op lokatie vandaag, dus dan hou ik wat uurtjes over, heerlijk!! en er zit een leuk weekend aan te komen, dus ik ben happy!

hebben jullie al een geboortekaartje? ik heb echt uuuuuren besteed aan het zoeken en we hebben nu een aantal voorbeeldkaartjes gekregen waarvan er 2 echt geweldig zijn! nu dus een keuze maken, maar daar ben ik op dit moment niet zo heel goed in. (zeg maar gerust slecht.)

fijne dag vandaag!!

Joepieeee Dattig gaat trouwen, hoe laat zou ze getrouwd zijn meiden? Ben echt wel nieuwsgierig, jammer dat we er niet met zn allen bij zijn eigenlijk haha.

GEFELICITEERD met jullie huwelijk  en heel veel geluk samen he Dattig! Wat heb je een prachtig weer meissie. Echt super voor jullie.

Vandaag ben ik aan de strijk en aan het inpakken tussendoor en aan het bellen naar instanties etc etc. Allemaal dingen door elkaar. als ik niet meer kan staan ga ik bellen haha...en als ik te lang heb gezeten ga ik weer strijken. Goeie oplossing he haha.

Vanmiddag heb ik een afscheidsfeestje gepland voor mijn dochter en haar vriendinnetjes. We gaan naar een leuke buitenspeeltuin met toezicht en waar je ook gelijk een bakkie koffie ofzo kunt drinken. Alle mamas gaan ook mee dus we gaan lekker zitten kleppen terwijl de kids spelen. A.s maandag als het goed weer is doe ik hetzelfde voor het vriendenclubje van mn zoon. Wel zo handig! Dan heb ik ze niet allemaal binnen en hoef ik niets te verzinnen of te doen. Ze spelen zelf en ik kan lekker onderuit zitten hihi. Tis niet ver rijden ook, 10 min dus dat is te doen.

@ Marije, wat ben je toch ijverig met dat naaien. Echt superleuk joh. Maak je foto's van alles? Wil het wel zien hoor!

@ Wanda, wat erg van die jeuk zeg. Lijkt me supervervelend! En mentholtalkpoeder? heb je dat al geprobeert. En een foto van je lijkt me leuk om te zien, ben benieuwd.

@ Sab, wat ga je doen int weekend dan?

@ Carina, ja je kan je idd niet omdraaien of er staat een halve pagina bijgeschreven haha. Wel leuk hoor, ik geniet er echt van om alles van iedereen te lezen.

ik heb gewonnen!!!!!!! van de ringen!!! er hangt nu 1 gordijn en het is LEUK!!!

volgens mij had ik ergens gelezen dat dattig om 15.45 gaat trouwen...

wat een goed idee petra, een afscheidsfeestje voor je kids! en erg gezellig ook! leuk in zo'n speeltuin en jullie lekker met elkaar aan de bep! het is er ook erg lekker weer voor! wanneer gaan jullie nou verhuizen? zien je kids het al wat meer zitten?

ik ben lekker aan het werk en aan het knutselen tegelijk, ga gezellig lunchen met m'n zusje, eten bij vriendin met baby en vanavond is eindelijk m'n lief weer een beetje 'vroeg' thuis! morgen is hij ook vrij dus daar kijk ik erg naar uit, we gaan wat babyspulletjes inslaan en een beetje samen zijn. en zondag heb ik met een stel vriendinnen afgesproken. allemaal gezellige dingen dus!

jullie nog wat leuks?

yups.. datiig gaat om 15:45 trouwen.
en wat een heerlijk weer heeft ze zeg!

Sabine heeft de strijd gewonnen! super! viel het achteraf wel mee? of is het een rotklusje om te doen?

leu keen afscheidsfeestje Petra. ik denk dat het voor de kinderen ook een goede afsluiting is. je gaat toch in de herfstvakantie verhuizen?
ik vind het ook heel leuk om over jullie te lezen. en ik wil nog heel veel foto's zien! met of zonder kinnen! (gheghegheg)

ik ben net terug van een lange wandeling met de hondjes. de stucadoor is aan het werk in de gang. nog even en die kan ook gespoten worden. dan is het beneden echt zo goed als klaar. (alleen die stomme plintjes nog!)

ik ben een beetje aan het rommelen in huis. misschien vanmiddag dan nog wat shuren? eigeniljk heb ik er helemaal geen izn in,. het schuren vind ik het meest vreselijke werkje wat er is. maar het schilderen daarna maakt het allemaal weer goed.

ik zal jullie ook nog een kijkje geven in mijn huisje/leventje van dit moment...
groetjes!

Terug
Bovenaan