FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hai meissies,

Hier gaat alles een stuk beter dan vorige week. Ik was toen echt zo misselijk als een kat. Vanaf een vrijdag is dit per dag beter gegaan. Heb wel af en toe nog een wat weeig gevoel maar das alles! Pffff.... als dit zo mag blijven dan hoor je mij niet meer klagen .

Hoelang ik zwanger ben daar heb ik nog niet echt duidelijkheid in. Ik moet de 15e voor de eerste keer naar de verloskundige en ik denk dat ik dan een verwijzing krijg voor een echo. Ben nu 6,7,8?? weken zwanger. Ach, ik hoef ook niet zo heel vroeg een echo. Ik wil Alysha meenemen naar de eerste echo want dat meisje beseft het natuurlijk allemaal erg goed.
Ik hoop dat ik de week na de eerste keer verloskundige een echo kan doen, die week heeft Alysha namelijk herfstvakantie (is wat makkelijker inplannen dan wanneer ze naar school moet)

Lilian, ja je tattoo is zeker erg netjes gezet. Mede de reden dat ik er naar vroeg is nm dat mijn mannetje ook tattoeert. De shop waar jij geweest bent daar heeft een collega artiest gewerkt waar mijn mannetje nu samen mee in de shop werkt. hihi. Ja het wereldje is klein. Dus zodoende dat ik (en mijn mannetje natuurlijk) met heel andere ogen naar een tattoo kijken. Maar echt meis hij is TOPPIE!!
Je draagt een hele mooie herinnering op je lichaam van je wondertjes.

Meissies ik ga zo mijn bedje opzoeken want slapen dat doe ik nog wel steeds erg graag hihi.

Trouwens vandaag een vrouw van moeders voor moeders hier gehad. Nou ik ga plassen hoor!! Ik zal die ophaalknaap wel laten zeulen met al die liters pies hahahaha.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en ZWANGER!

Hoi Sjors,

Ik zit nog niet op het wachtbankje. Er moet eerst nog even geknuffeld worden. Vrijdag zou mijn knuffelweek weer beginnen en laten we dan net in de Ardennen zitten.

Heerlijk een paar daagjes weg. We gaan in totaal met 16 man naar de Ardennen toe en we zitten allemaal in 1 blokhut. Dus er is wel enige voorzichtigheid geboden.

Ik vraag me soms wel af hoe iedereen omgaan met het verplicht knuffelen. Ik vind daar dus niet echt veel aan. Maar ik heb nu maar een nieuwe lingeriesetje gehaald om het wat spannender te maken en omdat we ook nog niet in ons eigen bed liggen kotm het voor deze maand wel goed.

Na het weekend zitten we op het wachbankje tot 18 oktober. Vorige maand was mijn eerste cyclus zonder pil en ik was na 26 dagen ongi. Met deze maand ga ik ook maar even uit van 26 dagen. (Hopelijk worden het 9 maanden) Maar omdat 26 dagen best wel snel is heb ik me voorgenomen als mijn ongi wegblijft niet eerder te testen na 30 dagen. Die testen zijn ook best wel kostbaar en ik wil me onnodige teleurstellingen besparen.

Groetjes Joyce

hoi anja

wat leuk...jullie lijken wel met heel andere ogen naar mijn tattoo dan he...
maar hij is dus goedgekeurd hihi
heb je zelf ook een tattoo?
ik neem aan je man zeker wel ...................
heel veel plezier met je zwangerschap   geniet ervanhe..........
lilian

LILIAN; JOUW TATTOO = SUPERMOOI!!!

Ook een hele mooie plek om een tattoo te zetten (heb er daar namelijk zelf ook één hihihiihi)!

xxxxx

Hey Meiden,

Daar ben ik weer!
Hier is het nog steeds rustig, gisterenavond leek ik ongi klachten te hebben, nu zijn ze weer weg. Kan de laatste dagen erg veel slapen, maar dat kan ook komen van het gezellige(met weinig slaap) weekend zijn. Verder heb ik zo nu en dan  het gevoel dat ik mezelf in de weg zit (vermoeidheid?) Kennen jullie dat? En dat reageer ik dan af op mijn mannetje, is toch wel zielig voor hem. Als er deze week niets is ga ik het weekend weer testen, komt er niets uit, dan hoop ik dat de RD's snel arriveren, dan kunnen we weer verder.
Vandaag dag 33 van mijn cyclus.

WIDD: Negatieve test zondag, Hoe zijn de stand van zaken nu?

Ken: Wat een rare ongi klachten? Ik zou nog een keer testen, wie weet!! Bij negatieve test, zou ik ook naar de ha gaan. SUCCES.

Niesje: Beterschap? Of ben je al weer een beetje opgeknapt.

Ikke: RD's Balen!

Tanja: Spannend volgende week. Wat kan je lichaam rare signalen geven he? Je weet niet wat je ervan moet denken. SUCCES.

Joh79, mama30 en patricia: Spannende dagen. DUIM DUIM

Lilian en mamaroos en Joyce: Knuffel ze!

Sjors: Balen!  De RD's zijn waarschijnlijk begonnen. Op naar de volgende ronde!

Liefs mimi

Lilian: super vet die tattoo!!! Alles is al gezegd...het is gewoon allesomvattend! Trots op je!!!

Anja: als het goed is word ik ook eerdaags benaderd door moeders voor moeders.Duurde het gesprek lang?

Sjors: vreemd dat het maar 1 dag heeft geduurd. Misschien door je griep? Of toch missch??????

En wat dat verplicht vrijen meiden: er is iddd geen zak aan! de eerste dagen vind ik het nog wel leuk, maar daarna lag ik alleen maar met de beentjes omhoog en dan doe je het voor het goed doel!!! Het is gewoon zo...in het begin zeiden mijn vriend en ik nog: we doen het alleen als we zin hebben, maar als je er eenmaal mee bezig bent...tja....Mijn vriend  had op een gegeven moment echt geen zin, oke dan niet. Dus wij naar bed en allebei tijdschriftje aan het lezen. Legt hij het ineens weg en zei: kom hier....toch maar ff knuffelenallebei nagedacht tijdens het lezen en je weet waar je voor gaat....dus hoyu deze gedacht vast meiden. Ook leuk idee is idd een nieuw lingerie setje! Of een fotosessie maken op bed in lingerie of naakt, want als je eenmaalzwanger bent...weet je niet of je je oude figuur terug krijgt en dan is zo'n sessie die je samen maakt, leuk en eerlijk is eerlijk OPWINDEND!!!!!

Oja vanochtend bij huisarts geweest en hij heeft me doorgewezen naar fysio ivm pijn in stuit en rug...denkt toch aan bekken ofzo...niet al te best....dus afwachten zeg maar. En ik moet bij de thuiszorg zo'n ring halen om op te zitten...hahahaha.

Suc6 meiden met knuffelen.

Denk aan jullie allemaal...wacht hier nog wat *******************************

XXXXXXXXX

Sorry meiden!!!

Jullie hebben zoveel geschreven dat ik een pagina vergeten ben.

Lilian: Erg mooie tatoo!! En al helemaal het idee erachter!

Iedereen succes deze week!!

gr. mimi

Hallo forum meisjes!!

Ik snap er nu echt helemaal niets meer van!! Sinds gistermiddag is mijn ongie helemaal verdwenen!! Heb 1x een beetje bloed aan de tampon gehad, een klein beetje bruin bloed en verder niets meer!! Ik kan er niet bij, want ik voel mij echt enorm ongesteld!! Ik loop nu dus ook echt om het uur naar het toilet om mijn slipje te controleren!! Ik ga er maar van uit dat de ongie snel komt!! Gek hoor!! Mijn nod zal dus nog wel veranderen, naar later in november!!

Annelies!!
En en en en en en en en en en?????????????????????

Gipsy!!
Ik hoop voor je dat het helpt meid de fysio (en het ringetje, hihihi), want nu al last van je bekken is niet grappig!!

Anja!!
Spannend!! Op de 15e de echo!! Schiet ook al weer op meid!!   Fijn te horen dat je je niet meer zo beroerd voelt!! En wat leuk dat je je dochtertje meeneemt naar de echo!! Vind ze vast geweldig!! Dus ik hoop voor je dat het in de herfstvakantie kan!!

Mimi!!
Bij jou wordt het toch ook al spannend hoor!! Je was nu op dag 33 toch?? Hoe lang duurt je cycles normaal ook al weer?? (heb geen 2e scherm geopend)!! Ik hoop zo dat je snel een positieve test in je handen hebt!! Ik duim keihard door!!

Nou tot vanmiddag (kan het toch niet laten om weer  even te spieken)!!
Kus........

Terug
Bovenaan