FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi allemaal..........
nou   er is alweer veel gebeurt....en we zijn met zoveel he ....andere forums schrijven 3 zinnen en dan weer een ander berichtje hihi wij doen gewoon a4 tjes hihihi

mimi raar jo dat je denkt ongie te zijn en dan stopt t weer..? en nu maar weer afwachten he ...nou ik hoop t beste voor je................!!!
WIDD en   zijn de rd"s al gearriveerd? of nog steeds niks??
joyce     nou is dit pas ? mijn 2e ronde maar bij storm en daan had ik dat ook VERPLICHT knuffelen is toch iets !! minder leuk he..maar ja alles voor t goeie doel he hihihi maar als we straks zwanger zijn valt alles in t niet.hahaha ene in de ardennen kan je toch heeel goed knuffelen ...........................
ken ...wat is dat nou allemaal .................
hoe is t nou........hoop dat jij je alvast wat beter voelt...niet te dippy meer??anders eens chocoladereep proberen   werkt bijna altijd hihi...
sjors   ...jij ook al zo raar je cyclus en dan denk   je ongie te zijn.. en dan weer niet wat is t nou zou je bijna denken ..dat ons lichaam eens gewoon werkt zoals t moet he!!

gipsy...leuk z'n zwemband om op te zitten haahah[ohoh als dit maar niet bij mij terug komt als ik ooit eens zwanger ben hihi]nee hoop dat je geen bekkenpijn krijgt   hoop dat je gewoon een relaxte zwangerschap krijgt ...gun ik je!!!!
doe lekker rustig aan en geniet he......dat vergeet je heel snel maar denk eraan dat je een wondertje in je buik hebt !!!!
annelies   en al nieuws??

nou iedereen die ik vergeten ben...........succes met * knuffelen *wachten*wachten met testen   etc etc....

xxx lilian

Hey meiden!

Ik moet het kort houden, want moet zo weg.
maar wilde jullie toch effe laten weten dat ik nu echt HARTSTIKKE ONGIE ben!!!!
Eerst was ik natuurlijk enorm teleurgesteld, want ik had nog steeds een beetje hoop.
Maar nu vind ik het toch weer fijn dat ik zekerheid heb.
Ik zat dus op dag 50 deze cyclus.
Ik baal er wel van dat mijn cyclussen zo lang blijven nu! Zo ben ik dus maar eens in de 2 maanden vruchtbaar!!!
Nou ja... er zijn ergere dingen, toch?
Ik hoop dat mijn ongie snel voorbij is, dan kunnen we weer snel aan de klus!

Ik kom vanavond nog effe spieken!
liefs...

hoi meiden

nou hier is nog niks te bekennen hoor
geen klachten geen zwangerschapskwaaltjes
dus nog even geduld   ik wacht in spanning af !!!

meiden met kunffelen sucses en de meiden die net als ik wachten
ook sucses is moeilijk maar even doorzetten

groetjes pien

ah hoi.

Shit shit, ik denk dat de rode duiveltjes eraan zitten te komen.
een beetje bruinige afscheiding. Zoals het elke maand begint.
Nog even afwachten of het doorzet, maar ben bang van wel.

boehoe......even mijn beste beentje voorzetten. Ga vanavond op kraamvisite.
En volgende week alweer. allemaal babietjes om me heen.
Nougoed eerts maar even afwachten of het doorzet, En anders op naar volgende maand.
Was poging 1 nog maar natuurlijk.

groet jo

He bah heeft niemand nou leuke dingen te melden, het is al een hele tijd geleden dat iemand hier heeft aangekondigd zwanger te zijn, sterker nog in ons nieuwe draadje nog helemaal niemand  

Sjors, ik had ook zo'n rare ongi, dacht zelfs nog even misschien........maar een test heeft mij uit de droom geholpen.

Meiden sterkte met jullie ongi.

En voor de meiden voor wie het nog spannend gaat worden, ik hou mijn vingers gekruisd voor jullie.

Whaaaaaaaaaaaaaaaaa..........moet het ff kwijt........we hebben net besloten om naar mijn moeder te gaan en het zo te vertellen!!!!! Mijn hart klopt als een gek!!! Is dit raar....waarom doe ik zo gek...hahaha...het is toch hartstikke leuk!!! Maar ben zoooooooooooo nerveus! We vertrekken over 5 minuten en heb het idee dat ik moet kotsen!!! Whaaaaaaaaaaaaa.....hahahaha....moest het ff aan jullie kwijt!

XXX

Hallo lieve meiden!!

Nou, volgens mij ben ik dan nu toch echt ongie geworden!! Wat een gekloot zeg!! Maar nu heb ik in iedergeval weer zekerheid!! Op naar ronde 3!! Zal nog eventjes de nod lijst bijwerken!! Dag 30 ben ik ongie geworden, houd dus deze dag maar aan als de eerste dag van de volgende cycles!! Ik schrik er van!! 2 maanden achter elkaar een gelijk aantal dagen van mijn cycles!! Hahahaha!! Wie weet stabiliseerd het zich toch nog eens!! Geeft weer moed!!

Gispy!!
Ooohh spannend meid!! kan mij voorstellen dat je het griezelig vind!! Maar meid, je ouders zijn waarschijnlijk door het dolle heen als ze dit blijde nieuws horen!! Nou, in iedergeval succes meid!!

Jo!!
He!! Wat jammer dat je ongie waarschijnlijk komt!! Balen hoor!! Oktober word onze maand meid!! We gaan er voor!!

Ken!!
Gelukkig heb je nu eindelijk duidelijkheid meid!! Maar het blijft natuurlijk balen he?? als je ongie wordt!! Misschien moet jij ook eens meer info inwinnen over teunisbloemolie!! Ik las vandaag (weet eventjes niet meer welk topic) dat iemand teunisbloemolie gebruikte en van een cycles van 45 dagen naar een keurige cycles van 30 dagen gegaan is!! Vervolgens was ze binnen 2 maand zwanger!! Nou, als je dat leest is het misschien het proberen waard?? Ik ga er zelf  echt even over nadenken!!

Pien!!
Ooooohh dat klinkt echt helemaal goed meid!! Zou jij dan de langverwachte zwangere worden van de forum junkies?? Zou zo fantastisch zijn!! ik duim duim en duim

Niesje!!
Ik zit net als jij helemaal te wachten op een beetje goed nieuws!! er zijn naar mijn mening echt veel te weinig meiden zwanger geworden!! Bah!! Je wordt dan echt weer eventjes met de neus op de feiten gedrukt, dat zwanger worden echt een hele prestatie is!!
Wat ik trouwens wel tegen kwam op internet is dat meiden tussen de 25 en 30 veelal (gemiddeld)  binnen 4 maanden zwanger zijn!! Dat vond ik toch wel een positief bericht, vind je niet??

Lillian!!
Heb je nog wat plezier met knuffelen?? hihihi!! Vast wel!! Ik ben ook heel bang dat wanneer het zwanger worden toch eventjes wat langer duurt, dat het vrijen echt een verplichting wordt!! Vriendlief is daar volgens mij wel een beetje gevoelig voor!! Nu maar hopen dat we allemaal snel zwanger zijn, zodat het knuffelen leuk blijft!!

Annelies!!
Je houd de spanningen er maar flink in meid!! hiihihihi!! Heb je al getest?? en??? ik duim mij te pletter!! hahahaha!! Hoop snel goed nieuws te horen!! Daar zijn we echt aan toe!!

Hoe is het met de andere meiden??

Liefs Sjors.......

Zo!! Weer eventjes een up date van de lijst der lijsten!!

Zwanger!!!!!!!
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst September:

nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje
nod 28 september anoeska 25 jaar 1e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen

NOD-Lijst November
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31

Terug
Bovenaan