FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey Meiden!!!

Hier ben ik ook weer!! Wat jammer meiden van de RD's!!!! Wanneer luisteren ze nou es en blijven ze weg!!??!!!

Op de een of andere manier heb ik weinig tijd. We hebben dit weekend het huis vol, dus ik laat even weinig horen. Mocht er nieuws zijn dan horen jullie het uiteraard!!!

Ik voel niets, noppes, nada.... Goed of slecht teken?? We gaan het beleven zondag!!!

Meiden fijne avond en tot snel!!!

Hihi Gipsy, erg herkenbaar hoor die spanning om het je ouders te vertellen.
Ik weet nog bij Damian hoe spannend ik het vond.
Ik vroeg eerst aan mijn moeder of ze vrij was op een bepaalde datum, en toen ze vroeg waarom, vertelde ik omdat ik dan naar de verloskundige moest en of ze mee wilde, waarna ik in janken uitbarsten hahaha heerlijk die hormonen!!!!!!!!!

Mama30 de spannende dagen staan voor de deur ik duim voor je hoor.

Nou Sjors ik teken voor binnen die vier maanden zwanger hoor!!

En hoe is het met bezig bijtje en mier (haha lijkt hier wel een dierentuin)

En Annelies, je houdt ons in spanning meid, we zijn benieuwd!!!

Helaas ongesteldheid heeft toch doorgezet. Was ook wel te verwachten natuurlijk.
Op naar ronde twee. Klinkt minder ver  omdat het nog steeds in de maand oktober valt.

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31

oh een rood duveltje vergeten achter mijn naam te zetten

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31

hoi meiden........................
hoe is t met iedereen?...
met mij alles ok..ik probeer mijn ei te voelen!! deze maand hahahah dus elk krampie voel ik ...t moet toch echt duidelijk zijn he sommige van jullie voelen echt een flinke buik?kramp toch..........
nou misschien voel ik wel helemaal niks ..moet m eerst nog maar ontdekken he.hihi
daarom heb ik mijn ovulatietesten bij de hand...gisteren en eergisteren had een minimaal heeeeeeel licht rose streepje   en nu zie ik niks maar ik denk dat t nog moet komen..vandaag is dag12 van mijn cyclus dus vroeg nog he.....bij storm en daan was t gelukt op dag 13 en dat was 13 februarie de avond voor valentijnsdag!!!
maar vorige maaand had ik z'n lange cyclus   37] dat t goed zou kunnen dat t nu ook later is? we zullen wel zien,,,,,,,,,
t knuffelen is in ieder geval nog errrruuuugggg leuk hahahaha ook al doen we t verplicht om de dag..................!!!!
we gaan door tot dat we niet meer kunnen en datis heeeeeeeeel lang ....hahaha
nou niemand aanwezig........ik ga ff lekker koffie[nee geen koffie maar thee]drinken bij een vriendin en dan werken tot 1800..
ik lees jullie vanavond
xxx
lilian

Hé meiden!!

Hier ben ik weer even (illegaal)!!

Johanna & Sjors; balen van  Hoop dat ze snel weer verdwenen en dat jullie verder kunnen met een nieuwe ronde!!!!!!!

Mama30; hoe voel je je?! Ben erg benieuwd, het wordt zo spannend!!!

Hier gaat alles z'n gangetje. Alleen gisteravond enorme borrelende buik, ook best wat pijnlijk. Vandaag alleen nog wat borrelig. Heel vreemd allemaal, maar dit had ik vorige maand ook voordat ik ongesteld ging worden dus......ik vrees dat het niet gelukt is. Maar zolang de  nog niet arriveren hou ik nog hoop!!! Er lopen namelijk wel wat blauwe aders over m'n borsten en dat zou een tekentje kunnen zijn toch? M'n buik is ook erg opgezet, vervelend!!!! Heb ik verders nog "kwaaltjes".....hmmm nee niet echt. Heb ook bijna geen slijm/afscheiding meer.....

Nou meiden dat was het wel. Weet niet of ik er vanavond ben want ik ga gezellig een bakkie doen met een vriending (heb de week lekker volgepland ivm afleiding)!!!!!!!!

xxx Tan

Hey meiden,

Ik voel me steeds meer een echte junky, kan het niet laten hier af en toe te kijken, ook al neem ik mij voor wat afstand te nemen.

Lilian, wij hebben gister ook flink geklust, terwijl ik gewoon op het wachtbankje zit, nergens voor nodig dus eigenlijk! t moet ook leuk blijven he! Er zijn minder leuke dingen om de tijd te verdrijven en je moet ook blijven oefenen natuurlijk voor als t volgende maand nog weer nodig is.

Ik had weer eens niet genoeg geduld en heb vanochtend een testje gedaan (matcare, lekker goedkoop). Negatief natuurlijk! nod is ook pas 8 oktober.

Als t niet raak is ga ik volgende maand ook eens ovulatietesten proberen, hopelijk niet nodig!

Groetjes allemaal Wietske

Hallo lieve meiden!

Ik heb jullie gemist, maar alle drukte rondom mijn 29e verjaardag (die super was, ben vet verwend) en twee ouderavonden en een Londsdale-rel op school heb ik niet eerder de tijd gehad om te reageren. Er zijn 4!!!!! pagina's bijgekomen, dus heel wat leesvoer...
Als eerste:

Lilian: ik heb kippevel van je tattoo, wat prachtig, maar wat een groot verdriet voor je zeg, honderdduizend kusjes van mij!

Sjors: GRRRRRRRRRRRRRRRRR wat een rotstreek! Verwen jezelf maar lekker met een cadeautje de komende maand, en gelukkig zit je nog maar in ronde drie... Wel fijn dat je cyclus wat op regel komt :)

Ken26: Ongesteld: gelukkig maar, maar wel enorm balen... Ik heb de volgende theorie (kom ik weer aan met mijn theorieen): onze eitjes krijgen superlang de tijd om te rijpen en zijn dus van bijzonder goede kwaliteit!

Pien: Wat megastoer! My God, ik heb al zoveel testen gedaan haha!

Joh79: klote zeg, maar wie weet was dit voorlopig de laatste keer.....

Niesje: Wat is bij jou de stand van zaken?

Gypsyd: Wat heerlijk dat je het gaat vertellen,. hoe was het?

Mama30: nog maar drie daagjes en dan is het zondag!

Tanja: we blijven hopen, wie weet ben je wel vet in verwachting...

Annelies: Hoe gaat íe? Al nieuws? Pff ik word er zelf zenuwachtig van... haha!

Joyce 1979: He meid, ik heb de volgende tip (Lees m niet als je net zit te eten hihi) Weet je nog, toen je net verkering had? De seks kon niet wild, nat en goor genoeg zijn, wat slijm hier en daar verhoogde alleen maar de feestvreugde. Je was zenuwachtig en ging er op je mooist en meest sexy manier bij liggen. Haal dat eens terug, dan maar plakkerig na de tijd, dan het bed maar verschonen, dan de sperma en andere sapjes maar uit je wenkbrauwen krabben, maar laat de sex alsjeblieft weer geil en gek en wild zijn. Laat de remmen weer eens los, net als vroeger. Dat je , als je zit te eten in de Ardennen elkaar niet eens aan durft te kijken vanwege jullie ranzige avontuur, omdat je anders blosjes op de wangen krijgt... Vreet 'm op zou ik zeggen hihi! (Je voelt je daarna namelijk zo lekker, en mooi, tenminste, dat heb ik)
Maar je hebt het zelf in de hand. Sex is geen straf, en geen moeten, maar gewoon lekker...

Mimi: Hoe gaat het met je?

Dan nog even mijn eigen story: ik had gehoord dat teunisbloem goed is om je cyclus weer op de rit te krijgen. Aangezien ik zowat vijf maanden al geen ongesteldheid heb gehad leek me dat een goed plan. Na ongeveer 8 dagen (dat was vrijdag) kreeg ik erg kramp in mijn onderbuik. Ongesteldheidskramp, maar dan erger. En slijm hé, niet normaal meer, tsss. Nou ja, na zondag heb ik geen buikpijn meer gehad, maar ik ben ook niet ongesteld geworden... Ik hoop maar dat dit mijn eisprong was, en na mijn verjaardagswipje groeit er misschien nu wel een wondertje in mijn buik... Zondag ga ik testen. (Dat wordt waarschijnlijk zaterdag haha!)

Nou lieverds, tot gauw! xxxxxx

Terug
Bovenaan