Hallo lieve meiden!
Ik heb jullie gemist, maar alle drukte rondom mijn 29e verjaardag (die super was, ben vet verwend) en twee ouderavonden en een Londsdale-rel op school heb ik niet eerder de tijd gehad om te reageren. Er zijn 4!!!!! pagina's bijgekomen, dus heel wat leesvoer...
Als eerste:
Lilian: ik heb kippevel van je tattoo, wat prachtig, maar wat een groot verdriet voor je zeg, honderdduizend kusjes van mij!
Sjors: GRRRRRRRRRRRRRRRRR wat een rotstreek! Verwen jezelf maar lekker met een cadeautje de komende maand, en gelukkig zit je nog maar in ronde drie... Wel fijn dat je cyclus wat op regel komt
Ken26: Ongesteld: gelukkig maar, maar wel enorm balen... Ik heb de volgende theorie (kom ik weer aan met mijn theorieen): onze eitjes krijgen superlang de tijd om te rijpen en zijn dus van bijzonder goede kwaliteit!
Pien: Wat megastoer! My God, ik heb al zoveel testen gedaan haha!
Joh79: klote zeg, maar wie weet was dit voorlopig de laatste keer.....
Niesje: Wat is bij jou de stand van zaken?
Gypsyd: Wat heerlijk dat je het gaat vertellen,. hoe was het?
Mama30: nog maar drie daagjes en dan is het zondag!
Tanja: we blijven hopen, wie weet ben je wel vet in verwachting...
Annelies: Hoe gaat Ãe? Al nieuws? Pff ik word er zelf zenuwachtig van... haha!
Joyce 1979: He meid, ik heb de volgende tip (Lees m niet als je net zit te eten hihi) Weet je nog, toen je net verkering had? De seks kon niet wild, nat en goor genoeg zijn, wat slijm hier en daar verhoogde alleen maar de feestvreugde. Je was zenuwachtig en ging er op je mooist en meest sexy manier bij liggen. Haal dat eens terug, dan maar plakkerig na de tijd, dan het bed maar verschonen, dan de sperma en andere sapjes maar uit je wenkbrauwen krabben, maar laat de sex alsjeblieft weer geil en gek en wild zijn. Laat de remmen weer eens los, net als vroeger. Dat je , als je zit te eten in de Ardennen elkaar niet eens aan durft te kijken vanwege jullie ranzige avontuur, omdat je anders blosjes op de wangen krijgt... Vreet 'm op zou ik zeggen hihi! (Je voelt je daarna namelijk zo lekker, en mooi, tenminste, dat heb ik)
Maar je hebt het zelf in de hand. Sex is geen straf, en geen moeten, maar gewoon lekker...
Mimi: Hoe gaat het met je?
Dan nog even mijn eigen story: ik had gehoord dat teunisbloem goed is om je cyclus weer op de rit te krijgen. Aangezien ik zowat vijf maanden al geen ongesteldheid heb gehad leek me dat een goed plan. Na ongeveer 8 dagen (dat was vrijdag) kreeg ik erg kramp in mijn onderbuik. Ongesteldheidskramp, maar dan erger. En slijm hé, niet normaal meer, tsss. Nou ja, na zondag heb ik geen buikpijn meer gehad, maar ik ben ook niet ongesteld geworden... Ik hoop maar dat dit mijn eisprong was, en na mijn verjaardagswipje groeit er misschien nu wel een wondertje in mijn buik... Zondag ga ik testen. (Dat wordt waarschijnlijk zaterdag haha!)
Nou lieverds, tot gauw! xxxxxx